Sinterklaas 2011

Dit is een tijdelijke sub-fora voor de feestdagen Pasen, Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Sinterklaas 2011

Berichtdoor maarten95 » 24 nov 2011, 19:23

Het viel me op dat er nog geen topic was voor Sinterklaas (en natuurlijk pakjesavond) dit jaar! Ik denk dat iedereen Sinterklaas nog steeds een heel leuk feest vind, ik tenminste wel. Wat gaan jullie er dit jaar aan doen? Of krijgen jullie de pakjes met Kerst?
Wij gaan naar een vakantiehuisje in Drenthe en daar vieren we pakjesavond. We zijn er eigenlijk al te oud voor, maar ik vind het nog steeds zo leuk! :P
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Re: Sinterklaas 2011

Berichtdoor africanfreak » 24 nov 2011, 19:30

wij vinden het ook altijd nog leuk, dus we doen 't ook nog.
Alleen ipv een jute zak doen wij 't met een wasmand met een dekentje er overheen xD.

Maar in principe heb ik niks nodig, ben tevreden met wat ik heb ;)
Op stage wordt sinterklaas natuurlijk wel uitgebreid gevierd, is op een basisschool. wordt nog lachen, in de kantine met sint en piet :P
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Shirley » 24 nov 2011, 19:52

Eerlijk gezegd heb ik niet veel meer met Sinterklaas. Het is dat de kids op m'n werk er nog heilig in geloven, maar anders hoeft dat gedoe voor mij niet ;)
Ik vier liever Kerst met gezellige lichtjes, leuke muziek en pakjes uitpakken op Kerstavond :)
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor Astrid » 24 nov 2011, 20:08

Hier wordt dit jaar weer Sinterkerst gevierd, surprises onder de kerstboom op 1e kerstdag. Dit jaar zijn we inmiddels met z'n 7'enen, dus dat beloofd een gezellige boel te worden! Nu nog even een idee hebben voor de surprise+cadeautjes die ik mag verzorgen en dit maken..
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Robbert » 24 nov 2011, 21:54

Hier ook geen Sinterklaas meer vanaf dit jaar. Ik mis die ouwe niet alleen figuurlijk, maar in dit geval ook letterlijk. :(
Maar iedereen die er wel wat mee te doen heeft, wens ik natuurlijk wel een heerlijk avondje! :up:

Ik denk dat ik de kerstboom op ga zetten met pakjesavond (als ie dan nog niet staat tenminste). I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Stefano » 25 nov 2011, 11:19

Tja wij doen gezellig met het gezin wat met sinterklaas, is alleen zoals ieder jaar: ik weet niet wat ik moet vragen .... iemand idee├źn, ik heb nog een week xD

*zucht*

en met kerst doen we meestal geen cadeaus, alleen gezellig dineren, trouwens heeft iemand een recept voor pannenkoeken moet calvados ?(sorry verkeerde topic eigenlijk)

@Robbert hoezo geen sinterklaas meer vieren ?
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 25 nov 2011, 13:34

wat heb je al? :)

ik loop tegen het zelfde probleem aan eigenlijk. paar leuke films, that's it. :)
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Tijgerboy » 26 nov 2011, 19:29

Heb ik ook altijd. Het probleem is dat de wensen die ik heb zo specifiek zijn, en dat niemand het eigenlijk kent (ooit gehoord van de schrijfster Sarah Pinborough?) dat het geen verrassing meer is als ik ze krijg :P
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen