Kerst 2010

Dit is een tijdelijke sub-fora voor de feestdagen Pasen, Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Wat doe jij met Kerst?

1. Kerstboom optuigen en het hele huis versieren
4
20%
2. Zoals altijd: kerstfilms op tv kijken
0
Geen stemmen
3. Cadeau's uitpakken
1
5%
4. Lekker eten met de familie
8
40%
5. Kerst? Daar doe ik niet aan
1
5%
6. Wachten op Oud & Nieuw, want dat vind ik leuker
2
10%
7. Iets anders en dat vertel ik hieronder
4
20%

Totaal aantal stemmen : 20

Kerst 2010

Berichtdoor Shirley » 05 dec 2010, 15:25

Vandaag wordt de Sint uitgezwaaid en dan is het al weer tijd voor de kerstboom en alle toeters en bellen die erbij horen.
Hier kan je vertellen wat jij dit jaar met Kerst gaat doen.

Laat ik eens beginnen:
Ik weet in ieder geval nog niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk, zoals altijd, met z'n allen ergens eten en cadeau's uitpakken :)
En de kerstboom optuigen wordt nog een hele klus met die kleine rakkers thuis, denk ik zo. Het is hun eerste Kerst en dan is zo'n kerstboom toch best wel uitnodigend om er in te gaan hangen. Gelukkig is het een nepperd en kunnen er geen bergen naalden uitvallen xD
Shirley
Forum Moderator

Re: Kerst 2010

Berichtdoor maarten95 » 05 dec 2010, 15:47

Kerst! Ik haat kerst! Ik zie niet wat er leuk aan zou moeten zijn! :P Echt waar, ik vind het gewoon veel leukers als het een normale dag is. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Erry2000 » 05 dec 2010, 16:22

Je houd niet van kerstmis? Ik ben dol op kerst! Ik weet ook niet waarom, ik vind het gewoon veel leuker dan Sinterklaas. Wij doen ook cadeautjes met kerstmis, dus dat maakt alleen al maakt het leuk. Bovendien heb je 2 weken vakantie.
Ik moet wel nog steeds een suprize maken, ik geef toe dat ik dat minder vind... :msgreen:
Jouw download of zoo op ZTW? PB me!
Kijk ook eens in mijn designerstopic als je van MM2 houdt!
Erry2000
Member van het jaargetij Designer

Berichtdoor Joppie777 » 05 dec 2010, 16:23

De kerstboom zetten, eten met familie en daarna wachten op oud & nieuw omdat het leuker is :mrgreen:
Joppie777
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Nike » 05 dec 2010, 17:21

Met kerst doe ik:
- Kerstdorp opzetten, das echt mijn deel van de kersttijd :P Het huis versieren enzo doet me ma altijd, maar het kerstdorp is echt mijn ding, das ook de reden waarom het kerstdorp een week geleden al (of eigenlijk pas :P) stond en de rest nog niet :P
Verder heb ik geen vakantie ofzo, alleen de 2 kerstdagen vrij. Werk gaat gewoon door :P
En lekker eten natuurlijk!, leukste aan het hele kerstfeest! :D
Nike
Designer

Berichtdoor Astrid » 05 dec 2010, 18:05

M'n mams is vandaag begonnen met het huis versieren, maar in mijn kamer komt niks! Zal al genoeg versieringen tegenkomen op m'n werk, dus als ik thuis ben, wil ik even op neutraal gebied zitten zeg maar. :lol: Al zal over een tijdje de Kerstmuziek wel aan gaan.. En ik moet nog even een script leren voor een soort Kerstspel-achtig iets dat ik op m'n werk zal gaan uitvoeren. :jester:
Verder moet ik ook nog een surprise gaan maken.. Ik weet nog niet eens wat de persoon die ik getrokken heb wil hebben! :shock: (Leer van mij: eerst verlanglijstjes laten maken, daarna lootjes trekken, niet andersom. :P) En hopen dat ik een surprise krijg die niet al te ranzig ofzo is :P
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Robbert » 05 dec 2010, 21:11

De boom opzetten en de boel versieren word hier al gedaan voordat het echt kerst is. En daar doe ik zelf -lamme tak die ik ben- niet echt aan mee als ik eerlijk ben.
Kerstfilms kijken doe ik ook altijd wel rond die tijd (met name de Home Alone films zijn hier jaarlijkse kost).
En verder maken we de cadeautjes ook altijd met de kerst open, vlak na het fondue-en of gourmetten. Want dat is hier ook iedere keer hetzelfde.

Het is hier dus vaak hetzelfde maar toch heb ik er wel weer zin in hoor. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor africanfreak » 05 dec 2010, 21:58

Geen kerstboom dit jaar :)
Eindelijk!
Al die kerstfilms heb ik onderhand ook al gezien...
Eindelijk! :)
Lekker eten met familie? ken ik niet.
Gelukkig!
Kado's? heb ik niet :P
Wat dan wel?
Lampjes in de buurt kijken, hoeveel mensen er toch wel niet zoveel moeite in steken, en al die hoge energie rekeningen, geweldig om te zien. Verder ga ik een paar dagen van te voren naar mijn vriendin... dat is voor mij al genoeg om kerst door te komen :)
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Laraatje2008 » 05 dec 2010, 22:08

Hallo iedereen,
Met kerst doe ik veel, want ik vind kerst grandioos leuke tijd. De kerstboom is al gezet en alle kerstspullen zijn ook weer neergezet. Mijn vriend moet morgen nog lichtjes kopen en kerstkaarten en dan kan het weer beginnen- Mijn ouders zijn in Nederland, en die gaan dinsdag voor een huisje kijken in Oisterwijk. ZOu leuk zijn als ze dat als kerstkadootje zouden krijgen. Alle kerstdingen komen er weer aan. Mijn zus uit Italie komt naar Nederland en houdt een familiereunie, dus beter kan niet. Gezellige tijd allemaal. En ook deze keer 2 weken kerstvakantie omdat ik op een bsschool werk. Heerlijk gewoon. Groetjes van Laraatje <)
27 april 2012 getrouwd met de mooiste man van de wereld!!
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor gvds » 06 dec 2010, 15:29

ik eet ook wel met de hele familie en boom enzo optuigen maar ik luister ook altijd tot autonieuw naar de top 2000
gvds
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen