Sinterklaas-viering 2010

Dit is een tijdelijke sub-fora voor de feestdagen Pasen, Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw.

Sinterklaas-viering 2010

Berichtdoor TigerKeeper » 13 nov 2010, 13:25

Sinterklaas-viering 2010.
De sint is inmiddels aan gekomen, en houd dus zijn intocht in Hardewijk.

Sinterklaas 2010 is dus alweer begonnen, en dat betekent inderdaad, een speciaal topic!

Dus discuseer HIER wat jij op je verlanglijstje hebt staan, of hoe jij Sinterklaas viert.
Of vier je nou geen Sinterklaas, en juist kerstmis.

Viel plezier met dit topic

Frank

PS: hou er rekening mee dat er ook kleine kinderen op dit forum zitten!
TigerKeeper
ZooTycoon.nl Lid

Re: Sinterklaas-viering 2010

Berichtdoor Astrid » 13 nov 2010, 15:12

Ik heb 't gemerkt dat Sinterklaas er weer is. Was met m'n lekke fiets richting fietsenmaker aan 't lopen en toen kwam ik langs de wachtende mensen.. Begint er daar een vent te zingen 'Zwarte Piet ging uit fietsen, toen knapte zijn band.' Flauw.. :P

Wij vieren dit jaar Sinterkerst: surprises op Kerstdag. Moet nog even bedenken wat ik op m'n verlanglijstje ga zetten of wat ik als surprise ga maken.. :|
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor thehilversumtigerman » 13 nov 2010, 16:45

wij ook dit jaar sinterkerst, omdat me moe in Spanje zit
sinterklaas is geweldig, altijd de leukste avond van het jaar,
was net eventjes in het centrum van hilversum, ook daar was de sint geëscorteerd door een ambulance. ik ging nog naar de ap. en toen naar huis , hoorde je allemaal kinderen huilen en gillen wehhh, sinterklaas is neppert
www.freewebs.com/ihax/ -chris smeele's site
thehilversumtigerman
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laraatje2008 » 13 nov 2010, 19:21

Op de basisschool waar ik werk hadden ze gisteren al de ramen beschilderd met sinterklaastekeningen en dat was bijzonder mooi, alleen kon ik het gisteren niet zo waarderen, was gisteren een beetje ziekerig!!! Dus, toen merkte ik al dat Sinterklaas weer in het land was. En ik moest van de week al maskers voor groep 1 en 2 inpakken, dus die dingen komen er weer aan, maar het is altijd een gezellige tijd. Kerst is meer voor de volwassen vind ik en de sinterklaastijd meer voor de kinderen en zo hoort het ook vind ik!!! Veel plezier iedereen en geniet ervan!!! Groetjes van Laraatje <)
27 april 2012 getrouwd met de mooiste man van de wereld!!
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Nike » 13 nov 2010, 23:41

Was dat vandaag? :P Ik dacht dat dat volgende week was... Nou goed, de dag begon normaal, 7 uur aanwezig op het werk, radio sprong om half 8 aan... Alsof je op de kermis werkt XD Elke keer tussendoor sinterklaasnummers (die iedereen ook met vol volume mee zingt :P ) Dus ja, de sint heeft in ieder geval al een intro gemaakt dit jaar :P
Nike
Designer

Berichtdoor Erry2000 » 13 nov 2010, 23:56

Dit jaar geen tijdelijk feestdagen forum? :P

Wij doen thuis niks met Sinterklaas. Straks met kerstmis doen we weer suprises. Ik ben dol op kerstmis, maar ik heb echt een ongeloofelijke hekel aan het maken van zo'n suprise. Als ik een suprise maak zakken ze vroeg of laat altijd in mekaar.

Verder heeft Sinterklaas wel één voordeel: pepernoten. Ik had afgelopen maand al zo veel kruidnoten op, dat ik ze (nu al!) voor de rest van het jaar zat ben :msgreen: .
Jouw download of zoo op ZTW? PB me!
Kijk ook eens in mijn designerstopic als je van MM2 houdt!
Erry2000
Member van het jaargetij Designer

Berichtdoor maarten95 » 14 nov 2010, 09:13

Ik begin vandaag alweer aan mijn 4e chocoladeletter! :P Dat gaat hard dit jaar!
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 20 nov 2010, 20:10

Wij hebben al een paar jaar geen sinterklaas meer in huis en doen ook weinig bijzonders op sinterklaasavond. Wij hebben gezegd dat die goedheiligman maar eerst de gezinnen met jongere kinderen moet bezoeken, dan heeft hij het al druk genoeg en als ze tijd over hebben mogen ze altijd bij ons langs komen. Maar dat is dus al een paar jaar niet meer gebeurd. ;)
Kerst daarentegen wel, dat is hier de laatste jaren wel redelijk gevierd en ook dit jaar hebben we alweer lootjes getrokken. Ik moet nog op pad voor iets leuks maar daar heb ik nog tijd genoeg voor.

Maar wat de sint betreft, het Sinterklaas Journaal probeer ik wel iedere dag te volgen hoor, dat vind ik wel heel leuk! I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Diertjee » 21 nov 2010, 16:56

Wij vieren dit jaar ook weer sinterklaas, Oh, Oh wat is dat en straf..
Om zoveel cadeautjes te krijgen :P
Laatst bijgewerkt door Robbert op 21 nov 2010, 21:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: paar regeltjes verwijderd.
Diertjee
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 21 nov 2010, 21:44

Haha. Zoals mij voor ganger al zij het is echt een straf of al die pakjes te krijgen Kug ( 2 ) kug.

Maar ik vind het wel leuk gezelig met de familie rond de tafel een dobbel steen gooien en je zoek vreten in de peper noten.

J
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen