Dylanus ging ook maar eens wat creëren: Nu Spore creaties!

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Berichtdoor maikel2000 » 30 maart 2009, 17:22

hoe kan je die sporen maken en verder grappig die wezens <) :coolp: nog een vraag: denk je datje de beste bent??????????
maikel2000
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Dylanus » 06 apr 2009, 17:03

maikel2000 schreef:nog een vraag: denk je datje de beste bent??????????

Echt niet! ik heb betere wezens gezien dan de mijne

hoewel, ik heb een nieuwe update klaar (beter laat dan nooit).
ik zei dat ik een paar primaten wezens zal opzetten.

Afbeelding
Carnopithecus

Een vleesetende aap, hij jaagt niet op kleine wuppies en gobbo's, maar ook andere apen zoals de Slurfaap

Afbeelding
Stekelschoudergorilla

Een aap die je niet graag wil tegenkomen als ie zich bedreigt voelt!

Afbeelding
Slurfaap

Een vreedzame planteneter die zo groot is als een hond.

Afbeelding
Stekelaap

Een aap die zichzelf kan beschermen met stekels.

Afbeelding
Veermok

Vreemste van allemaal. met zijn 3 boventanden kan hij zijn prooi verscheuren!

dat was het voor deze keer, bij de volgende update komen er een paar van mijn planteneters bij.

tot de volgende update!
'Ready for eternal war!' Quote van de Chaos Space Marines van Warhammer 40.000.
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor kimdierengek22 » 06 apr 2009, 20:21

Vet coowl xD ik speel nu ook weer spore, is te cool xD
enne, hoe maak je die bek zoals bij je Ceratosaurus?
*begin the wonderfulst journey of jour life,* Pokerpg ( www.pokerpg.actieforum.com )
kimdierengek22
ZooTycoon.nl Lid

Re: Dylanus ging ook maar eens wat creëren: Nu Spore creaties!

Berichtdoor Arthur » 01 feb 2010, 13:13

topic geopend op verzoek topic starter.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Re: Dylanus ging ook maar eens wat creëren: Nu Spore creaties!

Berichtdoor Dylanus » 03 feb 2010, 19:43

@bedankt Arthur!

Ik heb weer zin om wat van mijn Spore Creaties te laten zien! Sinds ik Ruimteavonturen heb gekregen maak ik dus ook avonturen! Maar eerst laat ik een Rijk van mij zien!

Dit zijn Terrans(ook al bekend als mensen)! 1/6 van het Melkwegstelsel is van hun! Ze vechten bijvoorbeeld tegen de Grox! Hun Keizer is voor de Terrans niet meer een leider, maar een god! Dankzij de Keizer konden de Terrans hun planeten verdedigen tegen veel Buitenaardse vijanden. Ik laat eerst de soorten troepen zien die de Terrans hebben.

Afbeelding
Keizerlijke Soldaat.
Basis soldaat van de Terran Imperium. Gewapend met blasters en bayonets. Zijn misschien zwak, maar kunnen sterk zijn in hun aantallen. Hun leiders excuteren elke laffe soldaat die het waagdt om terug te trekken.

Afbeelding
Terran Wachter.
Basis soldaat om de vijand in hand tegen hand te vechten. Gewapend met stalen klauwen en kleine raketwerpers. Wachters zijn sterker dan de gewone soldaten en hun kleine raketten kunnen hun vijanden op afstand verzwakken voordat ze op ze afstormen met hun stalen klauwen.

Afbeelding
Terran Marauder.
Anti-Tank Infanterie. Gewapend met twee krachtige raketwerpers kunnen ze met gemak Tanks verwoesten. Maar die raketten zijn ook goed tegen hordes vijandige infanterie.

Afbeelding
Terran Reaper.
Reapers zijn erg goed om in vijandige basissen te infiltreren. Met hun Jetpacks kunnen ze bijna overal komen. Gewapend met krachtige straalpistolen om hun vijanden te vermoorden op afstand. Ze kunnen ook hun vijanden vergiftigen als ze moeten vechten in hand tegen hand.

Afbeelding
Terran Terminator.
Terminators zijn de ultieme vechtmachines die zelf ontworpen zijn door de keizer! Met krachtpantser en schildgenerator kunnen ze bijna elke schade absorberen. Terminators gebruiken krachtige klauwen, straalpistolen en raketwerpers waardoor ze sterk zijn tegen allerlei soorten vijanden. Ze geven zich nooit over in de strijd en vechten zich liever dood dan dat ze terug trekken.

Dat was het voor vandaag.
In het weekend komen de Hoofdrolspelers van de mijn Terran avonturen.

ps: sorry voor die grote dubbelpost, maar het laad balkje ging niet voorruit en was ongeduldig en klikte weer telkens op bevestig
Laatst bijgewerkt door Dylanus op 03 feb 2010, 19:47, in totaal 1 keer bewerkt.
'Ready for eternal war!' Quote van de Chaos Space Marines van Warhammer 40.000.
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen