Dylanus ging ook maar eens wat creëren: Nu Spore creaties!

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Dylanus ging ook maar eens wat creëren: Nu Spore creaties!

Berichtdoor Dylanus » 22 jan 2009, 19:34

Dit topic van mij laat ik veel verschillende creaties zien, waaronder andere screens van games laat zien die ik speel. :lol:

Mijn eerste Creatie in de Broedmachine laat ik een zelfgemaakte stad zien van het spel: Immortal Cities Children of the Nile ,waar, als Farao, u de inwoners van oud Egypte leidt, dat hen verenigt aangezien u uw status opheft, die een opperste en goddelijke heerser ernaar streeft te worden. U ontwerpt en bouwt glorierijke steden waarin honderden schijnbaar echte mensen leven en in een onderling verbonden sociaal Web werken, elk facet van hun leven dat in levendig detail wordt beeindigd. Uiteindelijk zult u de meest geavanceerde beschaving van de oude wereld smeden, zult de werken van wonder bereiken en zult het duren en een uniek imperium om de leeftijden met u als zijn verpersoonlijking bouwen te betekenen. Jij verzendt uw legers en marine aan alle hoeken van de bekende wereld, en richt monumenten van Egypte, met inbegrip van uw eigen prachtig graf op.

Het eerste wat ik laat zien is het deel van de stad waar vooral rijke mensen wonen. Helemaal boven in zit het paleis, het huis van de Farao
Afbeelding

Dit is de Militaire District, het deel waar het leger van de stad woont, waar onder andere commandanten en soldaten wonen en ook priester die de gewonde moet verzorgen die tijdens een gevecht gewond raakt en ook een shrine ter ere aan de God Seth bestuurt want het is de patroon god van het leger. Hier worden ook wapens gemaakt.
Afbeelding

Dit is de plek waar de soldaten door commandanten worden getraind met daar rechtsboven een tempel voor de God Ra, veel inwoners aanbidden Ra om de zon op te laten komen volgens een geloof. Met daar naast wat huizen van schrijvers. Die zorgen er voor dat de boederijen hun belasting met voedsel kunnen betalen waar door ik meer voedsel krijg.
Afbeelding

Dit is de grootste tempel van de stad ter ere aan de God Osirus met daaronder een school waar een priester les geeft aan een kind, en met daar boven de grote tempel van Osirus zit de tempel van de Godin Hathor.
Afbeelding

Die grote met baksteen gemaakte gebouwen heten Mastaba's. een Mastaba is zeg maar een tombe waar overleden rijke mensen worden begraven. die hutjes daar naast zijn van de arbeiders die aan de Piramide werken.
Afbeelding

Dit is de plek waar de boeren wonen. Die boeren die je nu ziet zijn net onderweg om hun groenten, graan en gerst te oogsten.
Afbeelding

Boeren die gewassen oogsten aan de oevers van de nijl.
Afbeelding

Aan de linker kant van de stad worden de Piramides gebouwt, in sommige piramides is al een Farao begraven.
Afbeelding

Hier is de grootste Piramide nog in de bouw, het leggen van stenen is al klaar, maar steenhouwers moeten nog die blokken nog glad maken, maar die luiwammes van een steenhouwers doen dat erg traag I(
Afbeelding

Bij de volgende Update, de voltooing van de Grote Piramide. ;)

Tot de volgende keer!

de link van mijn topic can Children of the Nile
http://www.zootycoon.nl/forum/viewtopic.php?t=9486
Laatst bijgewerkt door Dylanus op 15 feb 2009, 17:02, in totaal 2 keer bewerkt.
'Ready for eternal war!' Quote van de Chaos Space Marines van Warhammer 40.000.
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor 30074 » 24 jan 2009, 19:21

Wat toevallig, ik heb dit spel ook! Welke campagne is dit? De steenhouwers zijn niet lui, het is beter dat ze af en toe rusten dan dat ze te veel in één keer werken, anders sterven ze snel en dan komt je piramide nooit af!
Ik heb alle campagnes van Zoo Tycoon 2 en alle uitbreidingen uitgespeeld!
30074
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Dylanus » 29 jan 2009, 17:39

Het was maar eens tijd voor de update :P nu laat ik wat andere screens zien.

Zoals jullie weten, is dat de militaire district ook wapens maakt en pantser.
Afbeelding

Deze apen bij die khopesh (kruising tussen een zwaard en sikkel) smederij zorgen er voer dat die smeltende brons heet blijft.
Afbeelding

Aan de noord oostelijke kant van de stad zit een klein dorpje van boeren en arbeiders en een paar obelisken van belangrijke gebeurtenissen.
Afbeelding

Als er harde tijden over een familie gaat kunnen ze als vagrants op straat leven, geen huis, geen baan en hebben honger, meestal gaan ze dan naar de rijkelui om bedelen voor brood. mannen uit een vagrant gezin kunnen andere mensen beroven en ook de huizen ervan, zelfs die van de farao! maar ze zijn bang voor soldaten.
Afbeelding

aan de overkant van de nijl in het zuid oosten ligt een dorp van inboorlingen. Deze mensen kunnen in de stad wonen als ik huizen voor ze bouw. Deze inboorlingen leven alleen van dingen die ze nodig hebben, ze verzamelen dadels of granaatappels voor voedsel.
Afbeelding

Een commandant traint een paar soldaten.
Afbeelding

Maar het belangrijkste nieuws is...DE GROTE PIRAMIDE IS AF!!!
Afbeelding

Dit was alles dat ik kon laten zien van Children of the Nile.
Bij de volgende update laat ik iets anders zien:

SPORE creaties! alles van mijn wezens en de verhalen van mijn rassen.

Tot de volgende update!

PS: 30074, dit is een vrij spel map ;)
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Dylanus » 15 feb 2009, 17:01

Ik vond het maar eens tijd voor een update na zoveel dagen. Deze keer gaat het over wat van mijn spore creaties.

in totaal heb ik 422 creaties gemaakt, dat zijn onder andere:

30 cellen
229 wezens
76 gebouwen
87 voertuigen

wat ik hier eerst laat zien zijn al mijn dino's die ik tot nu toe heb gemaakt

Velociraptor
Afbeelding

T.Rex
Afbeelding

Triceratops
Afbeelding

Stegosaurus
Afbeelding

Saltasaurus
Afbeelding

Polacanthus
Afbeelding

Parasaurolophus
Afbeelding

Panoplosaurus
Afbeelding

Pachyrhinosaurus
Afbeelding

Kentrosaurus
Afbeelding

Ceratosaurus
Afbeelding

Dat was het voor vandaag. bij de volgende update komen er wat van mijn oerwezentjes

tot de volgende update
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laraatje2008 » 15 feb 2009, 17:31

Mooie beesten, goed gemaakt, ze lijken er ook een beetje op. Geinig. Groetjes van Laraatje <)
27 april 2012 getrouwd met de mooiste man van de wereld!!
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor maarten95 » 15 feb 2009, 18:08

Leuk gedaan, maar niet heel goed ofzo. Je kan proberen meer carnivoren-en omnivoren-oppen te gebruiken, ook al zijn het herbivoren ;) Ze kunnen ook iets lager op de poten en sommige (zoals de voorpoten van de tricera) hebben foute buigpunten. Ik hoop dat je nog wat werk laat zien! :D
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alpharaptor1995 » 15 feb 2009, 19:26

Als ik eerlijk ben.. Ik vind ze er allemaal totaal niet op lijken en er is niet veel creativiteit.. Sorry.. Maar ze zijn opzich wel grappig.
Music died, hiphop killed it.
Alpharaptor1995
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Dylanus » 23 feb 2009, 20:55

tijd voor de update ;) voor dat ik wat oerwezentjes laat zien, laat ik ook een dodo zien die ik zelf heb gemaakt
Afbeelding

nu laat ik wat oerwezentjes zien, dit zijn mijn favoriete oerwezentjes.

Drisquek
Afbeelding
Die grootste oerwezentje dat er is, deze omnivoor eet alles wat kleiner is dan zichzelf, vrouwtjes leven in een groep en mannetjes alleen.

Elektrohoedje
Afbeelding
Een geel, klein wezentje die elektrische schokken gebruikt om de vrouwtjes af te leiden.

Gifhoedje
Afbeelding
Het neefje van de elektrohoedjes, ze spugen gif om vijanden te verblinden, zoals een Drisquek

Gobbo
Afbeelding
Een sociaal diertje dat vooral in gigantische groepen leeft van ongeveer 100 gobbo's. ze houden van dansen en vinden het leuk om salto's te maken.

Jundong
Afbeelding
Dit vreemde oerwezen gebruikt geen achterpoten, maar vinnen. op hun kont hebben ze nog 2 ogen om aanvallers af te schrikken.

Okken
Afbeelding
het dier met een krulstaart en 5 snuiten. deze omnivoor eet vooral vruchten en af en toe een malse gobbo.

Pienégy
Afbeelding
Met hun grote filtermonden kunnen heelveel fruit verzamelen als het nodig is om de reis noorden te gaan om nieuwe voedsel bronnen te vinden.

Wuppie
Afbeelding
Schattige wezens en steuners van het nederlands elftal, het enige waar ze een hekel aan hebben is dat ze vaak door andere wezens wordt weggeschopt als een bal :P

dat was het voor deze keer. bij de volgende update: wat verschillende soorten primaten.

tot de volgende keer.
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laraatje2008 » 23 feb 2009, 22:34

Grappig gemaakt en die dodo vindt ik super goed gemaakt, lijkt net egt. Groetjes van Laraatje
27 april 2012 getrouwd met de mooiste man van de wereld!!
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor jmaster888 » 27 feb 2009, 15:12

grappig en mooi gemaakt ;) . ik heb er ook al rond de 430 creaties met spore verslavend spel vind ik je kan gewoon af en toe niet stoppen met creeeren XD
Jmaster888 is actiever op Tesara
noem mij maar Jari
Kijk ook even in mijn showroom http://www.zootycoon.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=9734&start=80
mijn Fallout 3 mods: http://www.fallout3nexus.com/downloads/search.php
jmaster888
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen