Lange tijd niet getekend, komt door gebrek aan inspiratie. Ik was het tekenen even verleerd maar ik kom er weer langzaam in

Vandaag plaats ik 2 recente werkjes, het zijn niet de beste ooit, maar ze zijn het waard te delen.
De eerste tekening is (natuurlijk) weer een dinosaurus. Deze keer een Irritator challengeri. Deze rare naam hebben wetenschappers hem gegeven toen ze de schedel probeerden te restaureren, die was namelijk verschrikkelijk slecht in elkaar geplakt door amateur-fossielzoekers!

De Irritator was net als Baryonyx en Suchomimus familie van de bekende Spinosaurus.
De tweede tekening is een zeepaardje. Het is geen specifieke soort, omdat ik hem uit het hoofd getekend heb. Er zal anatomisch gezien wel niks van kloppen, maar dat boeit me niet, het is immers mijn tekening en dus mijn fantasie. Helaas is de tekening te hoog om hier te plaatsen, dus plaats ik een link naar een pagina met de tekening er op:
http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/203/3/f/seahorse_by_maarten95-d41angg.jpgOhja, dat was ik nog vergeten! Ik heb de Giraffatitan brancai (die je in de post hierboven zag) verbeterd. Ik heb meer bomen en planten toegevoegd en hem lichtelijk met de computer bewerkt:

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden! Tot de volgende tekening(en)!