Maarten's Tekentopic! (betere tekeningen beginnen onderaan)

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Re: Maarten's Tekentopic! (betere tekeningen beginnen ondera

Berichtdoor joshua zt2 » 10 feb 2011, 17:55

Super Maarten, deze verdiend echt een plek tussen je beste tekeningen.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 13 feb 2011, 23:04

Ik heb totaal niets met dino's, en tekenen zal ook nooit meer mijn grootste hobby worden, maar ik vind het toch wel knap dat je dit zo even hebt weten te tekenen. petje af! :up:
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 14 feb 2011, 14:13

Bedankt voor de reacties! :D Ik ben blij dat jullie ze mooi vinden. Vandaag krijg ik ook nog wel een tekening af waar ik al een tijdje niet meer mee bezig ben geweest. Die upload ik vanavond wel ;)

EDIT:
Ja hoor, hij is af! Ik begin er weer een beetje in te komen! :D
Afbeelding

Gigantoraptor erlianensis (links) en Deinocheirus mirificus (rechts) hebben een conflict. Deinocheirus haalt uit met zijn gigantische klauwen.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 23 feb 2011, 14:09

Tekening alert! :P Voor de mensen die niet tegen spinnen, schorpioenen, insecten of andere enge kruipers kunnen, je bent gewaarschuwd! Dit beestje staat in mijn top 5 ''enge dieren onder je bed!''

Afbeelding
Oke, het is dus een schorpioen. Een zeeschorpioen. Zo lang als een volwassen man. Gelukkig voor wij mensen is hij al miljoenen jaren uitgestorven. Hebben wij even geluk! :)

Ohja, ''Project Chronos'' is een project waarmee ik ga beginnen. Ik ga zo veel mogelijk prehistorische wezens tekenen en verzamelen, en iedereen mag meedoen! :D Heb je een (mooie) tekening gemaakt van een prehistorisch wezen, stuur het dan op naar maartenvanm :at: hotmail.com of laat hem zien indit tekentopic of het algemeen tekentopic. Alles mag, mammoeten, dinosaurussen, voor mijn part zijn het prehistorische kikkers. Het mag ook een tekening zijn die je eigenlijk niet goed vind of mislukt is. Ik hoop zo een soort data-base te maken van heel veel prehistorische wezens.
Neem ook even een kijkje op mijn DeviantArt:
http://maarten95.deviantart.com/
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 26 feb 2011, 11:07

Afbeelding
Pachyrhinosaurus canadensis

Gemaakt met een H en een 5H potlood. In 1 avond en 1 ochtend af gekregen.
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 28 feb 2011, 18:03

Ziet er weer super uit Maarten, mischien moet jij eens aan een eigen strip denken net als Chalk zone ofzo geniaal zou dat zijn.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor thomvonder » 01 maart 2011, 07:45

Gave tekening! Hij ziet er echt heel realistisch uit, goed gedaan :D
- God is my favorite fictional character
- Trying is the first step towards failure
- I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
thomvonder
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 04 maart 2011, 21:49

Bedankt voor de reacties! :D Ik ben erg blij dat jullie hem mooi vinden, dankjewel!
En Joshua, een strip maken is niks voor mij :P Ik ben heel slecht in houdingen tekenen, en ik vind het leuker ''gewone'' tekeningen te maken ;)

Nu even iets heel raars. Dit moest eigenlijk een serieuze tekening worden, maar het faalde nogal en ik had zin om lekker te krassen. Nu doet mijn hand gigantisch pijn en typen is geen plezier zo :P
Afbeelding
Ceratosaurus ingens
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zeekoe » 05 maart 2011, 11:32

Wauw! Wat een mooie tekening! Jij hebt echt talent!
Is de kunstacademie niets voor jou?
En gebruik je alleen grijze potloden, of maak je ook wel eens tekeningen in kleur?
Het is een zegen om je eigen talenten te ontdekken,
en ze niet te willen vergelijken met die van een ander.
Ik ben donor! Jij toch ook?
zeekoe
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor maarten95 » 05 maart 2011, 12:20

Bedankt voor de reactie! :D Kunstacademie zal best leuk zijn, maar misschien kan ik een betere baan krijgen als ik door blijf gaan met VWO.
En ik teken bijna altijd met 2 soorten grijs potlood (een H en een 5H). Vroeger ook vaak met zwarte pen, maar de laatste tijd steeds minder. Kleurpotlood gebruik ik heel soms, omdat ik het in grijs mooier vind. ;) Nu ben ik trouwens wel bezig met eentje in kleurpotlood, die komt hier binnenkort. Op school gebruik ik ook wel verf, hoewel ik daar niet heel goed in ben. Ik heb laatst een heel groot schilderij af gemaakt op school, hopelijk kan ik die op een of andere manier hier ook laten zien.
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen