Maarten's Tekentopic! (betere tekeningen beginnen onderaan)

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Re: Maarten's Tekentopic! (betere tekeningen beginnen ondera

Berichtdoor Diertjee » 12 dec 2010, 19:20

Mooie 'Gigantoraptor erlianensis' (Dat woord heb ik ff gekopieerd.. :P )
Ik vind het leuk dat je zoveel verschillende dingen laat zien op één tekening.

Vliegtuigen intresseren me eigenlijk nooit zoveel,
Maar ze zijn wel mooi getekend.
Diertjee
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 12 dec 2010, 21:22

Bedankt voor de reactie! :D Ik ben blij dat je ze mooi vindt!

Hier nog even een verbeterde/uitgebreide versie van de vorige tekening. Nog steeds een Su-35 dus.

Afbeelding
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 20 dec 2010, 15:41

Sorry voor de dubbelpost, maar het is alweer een paar dagen geleden dat ik deze vorige tekening geplaatst heb. Ik heb vandaag weer een tekening voor jullie klaar staan! :D Deze is eigenlijk bij toeval ontstaan. Ik ben een aanhanger van de filosofie dat je het mooiste resulstaat krijgt bij toeval en zonder inspiratie.

Het is een Pterosaurier (gewoon een algemene, niet een bepaalde soort) die bij zonsondergang naar zijn weerspiegeling in het water kijkt.

Afbeelding
Ohja, sorry van de pennenstreep...die zat er al op. Ook zie je er nog doorheen dat het op de achterkant van mijn oude schoolrooster getekend is :P
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 12 jan 2011, 19:29

Helaas nog geen reacties, maar het is inmiddels al lang geleden dat ik voor het laatst een tekening heb laten zien. Afgelopen weekend heb ik weer een A3-formaat tekening afgemaakt:
Afbeelding

Titel: Winter Winds (naar een liedje van de Britse band Mumford & Sons)
Dier: Troodon formosus
Potloden: Hb en 5H
Papierformaat: A3

En een close-up van het oog:
Afbeelding

Ik weet dat het niet erg logisch is dat dinosaurus konden huilen. Ik denk ook zelf niet dat ze dat konden. Maar het is mijn tekening en ik doe wat ik leuk vind :P Het zag er wel emotioneel uit.
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 08 feb 2011, 20:25

Gaat niet zo lekker met de reacties...Nevermind, ik ga gewoon door! :P Dit keer niet met tekeningen, maar foto's van mijn modelbouwvliegtuigen. Hoewel tekenen een grotere hobby is (en blijft) en mijn Schleich-collectie vele malen groter is, ga ik graag een avondje modelbouwen. Ik ben aardig fan van straaljagers, bommenwerpers en helikopters. Vooral ''modern military'' zoals dat men in de modelbouwwereld noemt. Ik ben zeker geen goede modelbouwer, maar dat maakt me helemaal niks uit want het is een hobby en geen verplichting :)
Mijn passie voor dieren is trouwens ook nog wel eens terug te zien in mijn vliegtuigen. Zo heb ik er 2 die een tijgerpatroon hebben, een haai, een groene hondskopboa en een draak.

Alle vliegtuigen zijn 1/72.

Afbeelding
Dit is mijn mooiste tot nu toe, de MiG 1.44 MFI. Het merk is Revell.

Afbeelding
Dezelfde MFI samen met een andere MiG: de MiG-31 ''Foxhound'' onderscheppingsjager.

Afbeelding
De Handley Page Victor (oker) en de Tupolev Tu-22 ''Blinder.'' Deze twee oude bommenwerpers worden door mij liefkozend ''Vic'' en ''Tupo'' genoemd.

Afbeelding
Sukhoi Su-24 ''Fencer'' grondaanvalsvliegtuig. Als je beetje vliegtuigfanaat bent had je misschien al door dat de meeste vliegtuigen die ik bouw Russisch zijn. Dat is geen toeval, ik hou van Russische vliegtuigen. Ze zijn groot, stug en kunnen heel wat hebben.

Volgende keer meer, als het jullie interesseert. Tot dan! :D
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 08 feb 2011, 20:59

Leuk maarten dat je eens een keer je vlietuigen show, volgende keer weer tekeningen please die zijn echt super.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 08 feb 2011, 21:06

Haha ja, ik laat liever ook tekeningen zien, maar om een of andere reden worden die niet zo mooi meer de laatste tijd. Binnenkort komt er wel weer een tekening ;)

Ohja, als jullie een dinosaurus willen aanvragen die ik dan ga tekenen, dan mag dat altijd! Ik zal kijken wat ik er van kan maken! :D
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 08 feb 2011, 21:50

O.0 maartens reqaust( niet goed gespeld )

een makelijke T-rex.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor TigerKeeper » 09 feb 2011, 16:26

@joshua, het is request (ach, elke dag non-stop 3FM luisteren heeft zo zijn voordelen ;) )

Leuek tekeningen maarten, echt geweldig.
Maar de modelvliegtuigen die je hebt zijn ook zeker de moeite waard om na teteken, en ook dat heb je geweldig gedaan.

Frank
TigerKeeper
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 09 feb 2011, 17:01

Dankje :D Ik ben nog niet begonnen aan de Tyrannosaurus voor Joshua, want ik heb en in 2 dagen (!) een tekening van een Stegosaurus in elkaar gezet. Deze is goed genoeg voor een plekje op zt.nl :)
Afbeelding
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen