Tims creatie's (kEI goed XD)

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Tims creatie's (kEI goed XD)

Berichtdoor timetmannetje » 27 jun 2008, 19:41

Hallo ik ga hier mijn eitjes posten. Je kan ook enkele dingen aanvragen gelieven dit dan in te vullen:

Grootte:
Achtergrond:
Wat moet er op komen:
Tekst:
Tekstkleur:

Sig eieren

Dier:
Achtergrond:
Tekst:
Tekstkleur:

Een bewerking van foto

Welke Foto:
Kleur lettertype
(En mischien welk lettertype)

Nu komen mijn gemaate Sigs en Avie's

Afbeelding
Dit was mijn eerste Sig hier onder volgt de rest van oud naar nieuw

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die laatste vind ik zelf niet zo erg mooi maar. Nu nog de avatar die ik gemaakt heb
Afbeelding

EDIT

Ik heb een eitje gevonden in de broedmachine alleen niet zo'n lief eitje
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door timetmannetje op 31 aug 2008, 17:40, in totaal 2 keer bewerkt.
Kom naar dit topic viewtopic.php?t=9016 en laat jou wezen avonturen beleven!
timetmannetje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor giganotosaurus » 29 jun 2008, 10:55

die fire salamander vind ik erg leuk! vooral de achtergrond!
xFire Steam

>Implying school is serious bussiness
giganotosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor timetmannetje » 30 jun 2008, 16:20

Naar aanvraag van pinguinboy heb ik nog een eitje gemaakt. Alleen er is een probleem. Hij waggelt nog al veel.
Afbeelding
timetmannetje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Shirley » 30 jun 2008, 16:29

Ik vind die van de pinguin het mooist! Het lettertype is leuk, past ook wel bij de luchtkleur, alleen zou ik een andere achtergrond gekozen hebben (maar ik denk dat pinguinboy hem zo wilde??) Maar opzich ziet het er wel grappig uit een pinguin op het strand :D
De rest vind ik wat minder: bij de panda heb ik 3x moeten kijken wat er eigenlijk stond, de muurgekko is niet duidelijk, misschien had je een andere foto kunnen gebruiken.
De leeuw, het stokstaartje, de vuursalamander en de slang gaan op zich wel. Ik zou alleen proberen om een levendiger achtergrond te kiezen, misschien van hun eigen leefgebied of echt vuur?
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor Astrid » 30 jun 2008, 17:31

Je ideeën zijn heel leuk, maar..
je gebruikt soms wazige foto's van dieren om in de banner te stoppen, maar daarmee verpest je 't beeld van de hele banner.. Je kunt dus beter scherpe foto's zoeken :) Het zou ook mooi zijn als je dier meer in de achtergrond overgaat, je ziet nu heel duidelijk dat het erop geplakt is, om het zo te zeggen.
De pinguin wil ik even apart benoemen, want die is anders dan de rest. Je hebt nu eigenlijk zó'n opvallende achtergrond, dat de pinguin een beetje wegvalt.. dat lijkt me niet de bedoeling, toch?
Zie dit niet als negatief kritiek! Maar als kritiek waar je van kunt leren en beter van kunt worden :)
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Elenion » 01 jul 2008, 06:13

Ik ben het met Madame boven mij eens (:shock: Zij weet er ook iets van! :P)

Die pinguin valt een beetje weg, door de te opvallende back. Of je moet de Pinguin scherper maken waardoor die meer opvalt, of de back ietswat zachter maken, waardoor ie minder opvalt. Verder vind ik de tekst er niet echt bij passen. Het is echt een hele andere kleur, maarjah smaken verschillen.
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor timetmannetje » 18 aug 2008, 16:06

Ik ga dus een fantasie verhaal beginnen genaamt Planeet Zanzabal

Voorstukje (of hoe heet zoiets ook al weer?)

Ergens in een zonnestelsel aan de andere kant van het heelal is het net een grote planeet allemaal planeetjes en een grote, een ding is verbaasinwekkend. Er is leven! En ze leven een gewoon intelligent leven met slimme en heersende (bij ons heet dat een mens) en grazers roofdieren in hun ongerepte biotoop, maar ook hier hebben ze een bekend probleem alle kleine planeetjes zijn bevuilt en staan op de rand van een groot klimaatprobleem. Nu reizen vele ruimte wezens naar die planeet. Maar gaat dat wel goet? word het ecosysteem geen puinhoop? Houd de planeet het wel? wat vinden de oorspronkelijke bewoners van de planeet deze verhuizing. Dat en meer in hoofdstuk 1!

Nou hopelijk zijn jullie ogen niet verschrompeld door dit voorstukje maar nu hoe het verder gaat beslissen jullie! het is heel simpel er zijn twee stappen

Stap 1: maak een dier in Spore of gebruik er een die je al hebt gemaakt
Stap 2: vul dit in over je dier

Naam:
Grootte:
Karakter:
Solitair/Sociaal:
Verdere beschrijving:
Carnivoor/Herbivoor/Omnivoor/Mensachtigen:
Belangrijke weetjes:
Foto: (dit doe je door hem in de sporepedia op www.SPORE.com tezetten klik op downloaden er verschijnt dan een plaatje en dat moet je hebben)

EDIT Oja en als je beest in een hoofdstuk staat kan het ook voor komen in het volgend hoofdstuk of een ander hangt af of het uitkomt

EDIT Ik heb een idee als over 4 dagen nog niemand een beest heeft gemaakt doe ik het zelf dat geld voor de daar opvolgende tijd ook

Nog een EDIT Oja je dieren hoeven niet realischtisch te zijn zelf met het raarste beest weet ik raad
timetmannetje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor timetmannetje » 31 aug 2008, 17:54

Oke ik stop even met dat verhaal omdat Spore het niet meer doet maar dus nu vooral AvaEitjes (Avatars)

Voorbeelden:
Afbeelding
Nog niet bezet
Afbeelding
Nog niet bezet
Afbeelding
Nog niet bezet
Afbeelding
Nog niet bezet
Afbeelding
Nog niet bezet
Afbeelding
Nog niet bezet

En dit zijn maar de voorbeelden als je je naam er op wil PB je maar en ik zet je naam erop ook aanvragen is mogelijk
timetmannetje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor mart » 02 sep 2008, 15:23

Heel erg mooi en leuk gedaan Tim! :D ik denk dat ik ook weer avatars ga maken :D
Topbands: Metallica, Drowning pool, Disturbed, Firewind, Pillar.
KILL SPAM! DRUK OP HET REPORTKNOPJE!
mart
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor timetmannetje » 01 okt 2008, 16:30

Ik ga maar weer is op een dag naar de broedmachine ligt daar op eens een raar eitje en raad is wat er uit komt 3 beurten Ehh... FOUT! Nou mischie.. FOUT! ja zeg!.. FOUT! Oké dan ik laat hem zien is het geen schatje XD
Afbeelding

ook hier mag je poké-eitjes aan vragen en Avatars mag ook nog steeds

EDIT Oeps! randje vergeten
Afbeelding
en er is nog zo'n eitje in mijn broedmachine gesignaleerd zo eentje
Afbeelding
timetmannetje
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen