Algemeen Teken topic Deel 2

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Re: Algemeen Teken topic Deel 2

Berichtdoor the optimist » 02 okt 2010, 20:45

Afbeelding
deze heet: "It's going to be a glorious day" :)

Ik ben absoluut niet de beste tekenaar, maar in dit geval gaat het meer om het idee dat het verbeeld dan om de techniek ;).
Grace under pressure
Cooling palm across my brow
Eyes of an angel lay me down
the optimist
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Astrid » 02 okt 2010, 20:58

@The Optimist: Daar zit inderdaad meer achter dan een mooi plaatje, dat maakt 'm eigenlijk juist veel mooier! Maar nu ga ik toch bijna denken dat er meer achter je schuilt dan een eeuwige optimist..
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor the optimist » 02 okt 2010, 21:18

Astrid schreef:@The Optimist: Daar zit inderdaad meer achter dan een mooi plaatje, dat maakt 'm eigenlijk juist veel mooier! Maar nu ga ik toch bijna denken dat er meer achter je schuilt dan een eeuwige optimist..

Tsja, hoe zal ik het zeggen... optimistisch zijn betekent niet dat je altijd even vrolijk bent ;). Het idee er achter is juist dat als je op momenten dat je verdrietig bent nog steeds positief kunt denken, je jezelf pas echt een optimist kunt noemen ;).

Ik ben dus wel echt een eeuwige optimist hoor, maar ik heb inderdaad wel het geluk gehad te mogen leren van een kant van het leven die veel mensen niet mee maken... Ik zeg geluk, omdat ik denk dat het ongelofelijk waardevol en leerzaam is om door moeilijke tijden te gaan ;). Het feit dat mensen die zoiets nooit meegemaakt hebben het vaak niet begrijpen zegt wat dat betreft al genoeg.

Mijn verhaal gaat nu wel heel filosofisch worden, maar ik zou iedereen aanraden: "leef met je hart, en laat het in godsnaam af en toe breken!".
Grace under pressure
Cooling palm across my brow
Eyes of an angel lay me down
the optimist
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zwapan » 05 okt 2010, 19:23

maarten95 schreef:Bedankt! :D

Even een tekeningetje dat ik vandaag gemaakt heb op de achterkant van m'n oude schoolrooster. Was eigenlijk een schets maar zag er wel goed uit.
Afbeelding

'T is een Acrocanthosaurus. Familie van de Allosaurus, Vroeg-Krijt, Noord-Amerika.

Man ik zou zelfs willen betalen als jij me dat zou kunnen leren :shock:
Mijn tekeningen lukken op de één of andere manier nooit :?
Eindelijk 100 posts!
zwapan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 05 okt 2010, 19:44

Haha, da's goed. Even een mooi bedragje afspreken! :P

Ik kan alleen dit soort tekeningen maken als ik geen inspiratie heb. Meestal zijn het schetsen die er toevallig goed uit zien, ik heb niet een eerst een idee in m'n hoofd voordat ik ga tekenen ;) Deze is bijvoorbeeld gemaakt op de achterkant van m'n schoolrooster van vorige week.

En een tip: Gewoon blijven doorgaan, maakt niet uit hoe je tekening er uit ziet. Kijk kritisch naar je tekening en vraag af wat je niet goed gelukt vind. Probeer dit te verbeteren. Het zou leuk zijn als je een keer een tekening laat zien, dan kan ik ook zien wat je goed en minder goed doet! ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor margay88 » 04 dec 2010, 13:41

Ik heb dit net gemaakt:

Afbeelding
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now!
margay88
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 04 dec 2010, 14:26

Is dat een tekening? Als het een tekening is, dan is het zeker weten de mooiste tekening ooit, als het geen tekening is, dan zit je in het foute topic :P
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor TaartjeMous » 15 feb 2011, 21:03

Had een beetje tijd teveel dus heb ik een kladblok gepakt en is dit eruit gekomen..

Afbeelding
door verkleinen zijn de lijnen niet zo mooi meer :oops:

Tips?
TaartjeMous
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 15 feb 2011, 21:20

Wauw, dat is prachtig! :D Zeker een mooie tekening, vooral op zo'n stukje kladpapier. Ik heb maar 1 tip: blijf zo door gaan, doe wat je leuk vind! Ik vind het in ieder geval geweldig :)
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor thomvonder » 02 maart 2011, 16:14

Een hele mooie tekening TaartjeMous! Leuk dat je zelfs in de rechterbenedenhoek een handtekeningetje hebt gezet, dat maakt het extra professioneel :mrgreen:
- God is my favorite fictional character
- Trying is the first step towards failure
- I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
thomvonder
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen