Mijn creaties

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Mijn creaties

Berichtdoor Nike » 06 jun 2011, 10:32

Ben laatste tijd (eigenlijk afgelopen anderhalf jaar ofzo xD ) vrij offline en alles, maar toch kom ik elke dag nog even checken hoor :) Ik zal eens even laten zien waar ik allemaal mee bezig ben geweest enzo:
Ik ben de afgelopen paar jaar het 3D modelleren-pad ingeslagen en heb vanalles en nog wat gemodelleerd. Ik zal wat stuff laten zien: Tis voornamelijk Science Fiction stuff en Mars enzo maar toch, tis wel mijn creatieve ei :P

(Ik heb er btw nog veel meer, maar Zt.nl liet me het formaat niet posten, en aangezien alle plaatjes al geupload staan op me Deviantart)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar ik ben vooral bezig geweest aan een War of the Worlds project. Mijn doel was om een diavoorstelling te maken dat synchroom loopt aan het muziekale album van Jeff Wayne. Ik heb vanalles gemodelleerd, echt van huizen, karren, schepen, ruines tot aan Martiaanse machines en alles:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik was helemaal tevreden en alles, tot ik een paar weken geleden naar het model van de Martian Fighting Machine keek (die met 2 ronde ogen op de 3 lange poten) en me opviel dat die niet erg gedetailleerd was... met als gevolg dat ik afgelopen week opnieuw ben begonnen met modelleren:

Afbeelding

Hij is nog verreweg van af, maar het begin is er :) Meer foto's zijn te vinden bij de link beneden.

Niet echt heel veel speciaals maar misschien wel waard om even te delen.

De rest van mijn Artwork staat op mijn Deviantart:

http://nikedorchain.deviantart.com/
Nike
Designer

Re: Mijn creaties

Berichtdoor thomvonder » 06 jun 2011, 13:43

Ziet er allemaal gaaf uit Nike! Met welk programma heb je dat gemaakt ?
- God is my favorite fictional character
- Trying is the first step towards failure
- I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
thomvonder
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Nike » 06 jun 2011, 14:12

Sketchup, dat gratis programma van Google om objecten en gebouwen voor Google Earth te maken. Maar het werkt ook prima... voor eigenlijk alles, 3DS MAX, Blender en Maya, ik heb ze allemaal wel gebruikt, maar ik vind Sketchup lekker simpel :P

En dan zijn dingen geimporteerd als Rollercoaster Tycoon 3 Downloads en daar ook uitgerenderd. Eventuele effecten enzo zijn gemaakt met Photofiltre en Photoshop. Maar de meeste screens zijn van vorig jaar, met me oude PC, toen had ik veel beperkingen, de nieuwe kan veel meer aan (anders had ik de nieuwe Fighting Machine niet gemaakt :P)

Anyways, nieuwe update van vanmiddag :)

http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/ ... 3i6u8k.jpg

Alleen de ''Heat Ray'' moet nog toegevoegd worden en dan is de ''cabine'' klaar :)

EDIT: Heat Ray toegevoegd :)

Afbeelding
Nike
Designer

Berichtdoor Nike » 07 jun 2011, 20:45

Update, ik heb de Martian Fighting Machine afgemaakt, er moet nog texture op, maar het model is af :) (werd gisteren wel even nachtwerk, maar het was het waard :P )

Afbeelding

Astronaut toegevoegd voor schaal, blij dat ik er nog nooit een tegen ben gekomen :P
Nike
Designer

Berichtdoor thomvonder » 08 jun 2011, 06:38

Gaaf model weer Nike, er zit veel detail in :D
- God is my favorite fictional character
- Trying is the first step towards failure
- I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
thomvonder
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Nike » 08 jun 2011, 23:29

Dankje Thom :)

Nu de Fighting Machine klaar is, is het tijd voor de bestuurder
Afbeelding

Nog niet 100% perfect, maar het begin is er. Ik wil nog wat kleine dingentjes aanpassen, en natuurlijk moet die een bijpassende texture krijgen.

EDIT:
Texture is 85% af, alleen de tentakels moeten anders. Ik wil dat ze echt opvallen als tentakels en niet simpelweg dezelfde texture hebben als de rest van het lichaam :P

Afbeelding
Nike
Designer

• Reklame Boodschappen