Ruud's Creaties

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Ruud's Creaties

Berichtdoor Ruud » 08 jun 2009, 20:17

Een van me grote hobby's is wel fotograferen geworden. Dieren fotografeer ik al veel langer maar sinds kort heb ik ook een echte goede macro objectief. Daarmee kan je nog betere en leukere macro's maken dan je normaal met een compact camera kan. En dus ben ik gaan experimenteren en dit is het resultaat :

Afbeelding
Druppels

Afbeelding
Bloemetje

Afbeelding
Kleine vliegdier

En dit is nog maar het begin ;)
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Astrid » 09 jun 2009, 01:13

Cool! Ik wil ook zo'n lens... :P Vind wel dat de scherptediepte bij de eerste twee zo krap ligt dat 't een beetje benauwd overkomt.. Maar als begin ziet 't er erg netjes uit! :D Hoe veel kun je eigenlijk vergroten? Is 't zo'n lens dat je bijvoorbeeld bij die vlieg ook zo'n beetje enkel z'n oog erop zou kunnen zetten? Of hoop ik nu te veel? :P
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor mart » 09 jun 2009, 15:18

haha XD

met deze optie kan je echt veel, ruud =D
Die eerste vind echt geweldig!
alleen, is dat met de computer gedaan of door je camera? want alleen de vlieg staat er scherp op. (of hoort dat zo? :))
Topbands: Metallica, Drowning pool, Disturbed, Firewind, Pillar.
KILL SPAM! DRUK OP HET REPORTKNOPJE!
mart
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 13 jun 2009, 09:19

Ik kan zoals ze zeggen 1 op 1 fotograferen. Ik heb bewust zo gekozen met de scherpte.
Ik heb de foto's niet bewerkt, k heb ze zo gemaakt met de camera. Ik heb alleen de foto;s verkleind en tekst erin gezet.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Pandatje » 15 jun 2009, 17:40

Ik vind foto 2 echt werkelijk prachtig Ruud! :shock:
Zowiezo is het een mooi bloemetje, met een grappig kleurverloop. Maar jij weet het echt prachtig te accentueren. Want als je kijkt in de stamper van het bloemtje zitten daar ook allemaal kleine "bloemetjes" in.
Nee, deze is écht heel mooi :D

Foto 3 had ik op MSN al beoordeeld ;)

Foto 1 vind ik een leuk idee. En ondanks dat de meeste druppels ook wel scherp zijn, heb ik het idee dat de grootste druppel in het midden, die daardoor de aandacht trekt, niet scherp is. En dat soort mij een beetje :oops:
Wat is het eigenlijk? Een doucheruit?
Pandatje
Winnaar Poema Contest

• Reklame Boodschappen