ZooTycoon.nl Berenbos Actie (wij hebben kavel nr 90 !!!)

Zootycoon.nl steunt het berenbos in Ouwehands Dierenpark.

Berichtdoor Robbert » 08 nov 2007, 20:43

Mijn geld is ook aan gekomen, maar helaas zijn mijn eerste keuzes al bezet. Had ik ook maar eerder moeten betalen. Ik heb nu besloten om de gaatjes maar op te vullen wanneer ik een paar stukjes erbij neem. Maar we zijn al over de helft, dus zal ik daar hopelijk snel mee moeten zijn. :)

Zoals ze op de kermis zeggen: Vrije plaatsen vrije plaatsen! :)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Ruud » 10 dec 2007, 18:44

Nog niet alle kavels zijn verkocht en dus zijn er nog een hoop plaatsen vrij.
Wie wil er nog een kavel kopen?

Help de beren :!:
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor foei » 12 dec 2007, 09:10

Ik wil zeker helpen, zit alleen al 1,5 maand in de ziektewet en het uwv schiet niet op met mijn geld.
foei
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Ruud » 27 dec 2007, 17:35

Er zijn weer 4 kavels verkocht afgelopen dagen en jij kan ook nog kaveltjes kopen.

HOE ? Neem contact op met Ruud.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Robbert » 05 jan 2008, 16:55

Gisteren zijn we met een aantal personen naar Ouwehands afgereist, met als belangrijkste doel om even bij het Berenbos te gaan kijken.
Met een recente plattegrond op zak trokken Arthur en Ruud langs de sponsorborden en door het berenbos om een mooi kavel uit te zoeken, en dat is al aardig gelukt. Het oog is al gevallen een paar kavels, waaronder een mooi stukje langs het pad, waar we ook al twee beren en een wolf overheen hebben zien lopen. Er is ook nog niet op gepoept ;) :D
Ik kan niet wachten tot we iets op het bord mogen laten zetten zoals bijvoorbeeld dit:
Afbeelding
(Let wel: Ik heb nu toevallig nummer 90 ingevuld, dat wil niet per se zeggen dat we nummer 90 ook op het oog hebben. Het is slechts een voorbeeld!)

Meer foto's volgen de komende dagen nog.
Ohja, er zijn gisteren ook weer 10 (!) stukjes verkocht dus zijn er nog 23 over. Neem dus contact op met Ruud en maak hem los van die 23 laatste stukjes! :)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Ruud » 06 jan 2008, 12:16

Even een update van mij. Wij zijn vrijdag weer naar het Berenbos geweest en ik heb daar toen we bij de Sponserborden Stichting Alertis gebeld om te vragen welke kavels er echt nog vrij waren. Helaas kon deze pesoon me niet bevestigen welke kavel er echt vrij was. Maar ons oog viel op kavelnummer 90. Deze heb ik ook laten reserveren en Maandag ochtend ga ik bellen of het ook echt lukt. Dat horen jullie komende week wel.
Mocht dat niet lukken hebben we ook alvast een paar andere leuke kavels gezien.

En je kan nog steeds sponseren door een kaveltje te kopen.

Edit Maandag:

Het is ons gelukt om kavel nummer 90 te krijgen. Dat zal onze kavel worden in het berenbos. ;)

Meer informatie volgt binnenkort.
Ruud
Site Admin

Vorige

• Reklame Boodschappen