[spelletje] 'Verkl**t' de Quote!

Voor de woord-spelletjes die voorheen in de Composthoop te vinden waren

Re: [spelletje] 'Verkl**t' de Quote!

Berichtdoor Groar dinosaurus » 21 maart 2011, 20:20

PetLoverSpy schreef:Hoezo lang??? Nochtans vind ik dat de nek van de giraf er met het jaar op achteruit gaat! De zebra's gaan moeten oppassen, misschien gaan olifanten hen nog met elkaar verwarren!

Wat bedoel je met '' De vuilnisbakken zijn overvol.'' ? Ik heb nog niks gemerkt. Buiten dat het afval tot aan mijn knieën komt. xD
Ik ben de koning van de dinosaurusen. Bouw nu een tempel voor me! XD
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor PetLoverSpy » 21 maart 2011, 20:26

Groar dinosaurus schreef:Wat bedoel je met '' De vuilnisbakken zijn overvol.'' ? Ik heb nog niks gemerkt. Buiten dat het afval tot aan mijn knieën komt. xD

Vergeet de pizza niet te bestellen, want morgen geeft Selena Gomez een feestje! Flatscreen, super-bar, veel volk... Als jij de hond meeneemt pak ik de kat wel. Alhoewel, hij heeft het weer van gisteren nog niet voorspeld. Hoe weten we dan of we een zonnebril moeten aandoen of niet??
PetLoverSpy
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Groar dinosaurus » 21 maart 2011, 20:30

PetLoverSpy schreef:Vergeet de pizza niet te bestellen, want morgen geeft Selena Gomez een feestje! Flatscreen, super-bar, veel volk... Als jij de hond meeneemt pak ik de kat wel. Alhoewel, hij heeft het weer van gisteren nog niet voorspeld. Hoe weten we dan of we een zonnebril moeten aandoen of niet??

Sorry, ik kan je niet helpen. Ik ben geen skelet architect. Je zult je skelet ergens anders moeten bouwen.
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor PetLoverSpy » 21 maart 2011, 20:34

Groar dinosaurus schreef:Sorry, ik kan je niet helpen. Ik ben geen skelet architect. Je zult je skelet ergens anders moeten bouwen.

Verdorie, net nu ik een nieuw gordijn nodig had! Maar ja, het geeft niet. Ik vind wel een andere ontwerper van popcorn-zakjes. Jammer genoeg dat ze zeldzaam zijn, in tegenstelling tot het afwasmiddel in de bakkerij: Bij aankoop van twee krijg je ze GRATIS!
PetLoverSpy
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Groar dinosaurus » 21 maart 2011, 20:37

PetLoverSpy schreef:Verdorie, net nu ik een nieuw gordijn nodig had! Maar ja, het geeft niet. Ik vind wel een andere ontwerper van popcorn-zakjes. Jammer genoeg dat ze zeldzaam zijn, in tegenstelling tot het afwasmiddel in de bakkerij: Bij aankoop van twee krijg je ze GRATIS!

Wat zei je daar?! Oke je hebt er om gevraagd! Larvitar go! xD
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 21 maart 2011, 20:39

Groar dinosaurus schreef:Wat zie je daar?! Oke je hebt er om gevraagt! Larvitar go! xD

Dame en Heer, willen jullie minder slowchatten?
geef anderen ook de kans om er tussen te komen :P slowchatten wordt gezien als spam :angle:

[deze reactie graag serieus nemen, en ook te zien als onderdeel van 't spel, 2 functies dus]
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor maarten95 » 21 maart 2011, 20:45

africanfreak schreef:Dame en Heer, willen jullie minder slowchatten?
geef anderen ook de kans om er tussen te komen :P slowchatten wordt gezien als spam :angle:

[deze reactie graag serieus nemen, en ook te zien als onderdeel van 't spel, 2 functies dus]

Hela hola, uit heeft zo juist 3 handsinaasappels gewonnen. Sorry dat ik u moest storen, maar toch. Dat wil je niet mislopen. Ik heb trouwens geen hond.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor PetLoverSpy » 21 maart 2011, 20:48

maarten95 schreef:Hela hola, uit heeft zo juist 3 handsinaasappels gewonnen. Sorry dat ik u moest storen, maar toch. Dat wil je niet mislopen. Ik heb trouwens geen hond.

Nah, ik heb nu niet zo'n zin in biefsteak. Hoewel het heel lekker smaakt met augurkensaus verkies ik toch een stuk wortel als lunch. Dat doet me trouwens denken aan het ongeval van mijn oom een week geleden! Had hij net een zak wortelen gekocht, blijkt de kassier een konijn te zijn! Hij weigert zijn wortels aan haar te geven en paf, knauw in zijn gezicht! Gisteren mocht hij thuiskomen van het ziekenhuis; hij heeft me meteen opgebeld om zijn brocoli te komen opeten. Hij is nu als de dood voor alle soorten groenten, en stofmijten! Dat doet me ook denken aan...

OK africanfreak, ik heb het Groar dinosaurus gemeld ;) (hij is mijn broer) Ik moet trouwens toch mijn computer verlaten, lol :P
PetLoverSpy
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor dodo de beste » 22 maart 2011, 15:52

PetLoverSpy schreef:Nah, ik heb nu niet zo'n zin in biefsteak. Hoewel het heel lekker smaakt met augurkensaus verkies ik toch een stuk wortel als lunch. Dat doet me trouwens denken aan het ongeval van mijn oom een week geleden! Had hij net een zak wortelen gekocht, blijkt de kassier een konijn te zijn! Hij weigert zijn wortels aan haar te geven en paf, knauw in zijn gezicht! Gisteren mocht hij thuiskomen van het ziekenhuis; hij heeft me meteen opgebeld om zijn brocoli te komen opeten. Hij is nu als de dood voor alle soorten groenten, en stofmijten! Dat doet me ook denken aan...

Tjah, niet iedereen heeft altijd evenveel geluk... Ik kan het weten, was ik laatst in Oeteldonk, blijk ik de kaart van Den Bosch mee te hebben genomen! Poeh, moest ik iedereen in het Brabants de weg vragen, da's ook een hele opgave! Wat? Of ik geinteresseert ben in stippeltjestruien? Nee sorry, ik heb ook al een abonnement op streepjessokken.
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Groar dinosaurus » 22 maart 2011, 18:26

dodo de beste schreef:Tjah, niet iedereen heeft altijd evenveel geluk... Ik kan het weten, was ik laatst in Oeteldonk, blijk ik de kaart van Den Bosch mee te hebben genomen! Poeh, moest ik iedereen in het Brabants de weg vragen, da's ook een hele opgave! Wat? Of ik geinteresseert ben in stippeltjestruien? Nee sorry, ik heb ook al een abonnement op streepjessokken.

Will je een vulkaan bij me kopen? Ja?! Oke, ze zijn heel intresant om te bekijken, vooral van dichtbij. Dat doet me denken aan Will van der brugge. Hij kwam te dichtbij en viel in de vulkaan. :lol:
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen