Dino Danger Pack Gezocht!

Dit is een download uitbreiding die alleen te koop was via internet. Verkoop hiervan is gestopt ivm komst van ZT2UD.

Dino Danger Pack Gezocht!

Berichtdoor Nike » 22 nov 2007, 20:39

Hoi,

toen ik EA had gekocht heb ik DDP verwijderd van de PC en de bevestigingscode verwijderd uit m'n hotmail...... Nu wil ik Dino Danger Pack weer. Heeft iemand de bevestigingscode voor mij? Via PB of E-mail versturen AUB ;)

Nike

P.S. vraag niet waarom ik DDP terug wel, dat is namelijk omdat ik de Carnotsaurus mooier vind in DDP ;)
Nike
Designer

Berichtdoor mellepieter » 22 nov 2007, 21:20

noem me maar gewoon melle
hou je van pokemon en RPG? dan is dit wat voor jou: http://pokerpg.actieforum.com/index.htm
wie dit leest is gek
mellepieter
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor WhiteTiger » 22 nov 2007, 21:24

Lees beter: Via PB of Email versturen.
WhiteTiger
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Arthur » 22 nov 2007, 21:54

WhiteTiger schreef:Lees beter: Via PB of Email versturen.

Allereerst word mod gedrag niet gewaardeerd hier op het forum. Hier hebben we een reportknop voor.

@ Nike dat je de link wilt weten waar je het pack kunt downloaden is geen probleem(hier is een apart topic over) maar vragen om de activerings code kunnen we helaas niet toestaan op dit forum. Aangezien je deze code juist moet aanschaffen/kopen.
Wij komen hiermee in de problemen dus gaat dit topic op slot.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

• Reklame Boodschappen