Tip: Koop aankomende tijd geen DD

Dit is een download uitbreiding die alleen te koop was via internet. Verkoop hiervan is gestopt ivm komst van ZT2UD.

Tip: Koop aankomende tijd geen DD

Berichtdoor zt2fan » 24 mei 2007, 20:12

De titel zegt het al, koop aankomende tijd geen DD. Iedereen heeft vast wel de screens en info gezien van Extinct Animals en daar uit blijkt dat (waarschijnlijk) de 4 dino's uit DD er ook in zullen zitten + een veel mooiere skin. Daarom zou ik afraden om DD te kopen, toch zonde van die 5 euro, als je de dino's ook erbij krijgt bij EA. (wieweet blijkt wel dat ze er helemaal niet inzitten, maar dat ze dan alleen worden geupdate als je ook DD hebt, maar dat is dus nog even afwachten)
zt2fan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laurinho » 24 mei 2007, 20:21

Moeten we hier oook op reageren of is het alleen maar een mededeling? Wat maakt het uit, ik zeg maar even dat ik vind dat je groot gelijk hebt, waarom zou je idd 5 euro betalen om 4 dino's te krijgen als je er 12 en nog meer uitgestorven dieren voor een iets duurdere prijs.(als het een beetje kloopt zal dan de prijs tussen de 25 en 35 euro liggen.) maar ik raad iedereen dus ook aan om dus NIET DD te kopen!!![/u]
Laat mijn Card de top bereiken!
Wegens té weinig leuke ideeën voor mijn onderschrift... <--
Laurinho
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zt2fan » 24 mei 2007, 20:24

je mag zelf weten als of je hier opreageert, als er iets zinnigs over dit onderwerp te zeggen heeft, dan mag hij dat gerust doen, maar ik ga ook niet in huilen uitbarsten als er helemaal niemand op mijn topic reageert ;)
zt2fan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor ivar » 27 jun 2007, 19:36

ik denk dat ze DD aleen als voorproefje voor de EA hebben gedaan om extra geld te verdienen, wand als mensen heel graag EA willen maar weten dat dat nog even duurt is een voorproefje als DD erg handig om even wat extra's te verdienen wand dan kopen ze die eerst om dat ze niet kunnen wachten, erg slim vind ik.( had ik ook gedaan hoor)

ik denk dat de 4 dinos wel gewoon in EA zitten :)
ivar
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Nike » 02 jul 2007, 12:30

ivar schreef:ik denk dat ze DD aleen als voorproefje voor de EA hebben gedaan

klopt, dat hebben ze ook ;) Dat zei Steve op ZA (toen hij nog online was) waar ik wel benieuwd naar ben of ze die van DDP gaan overschrijven of dat ze er gewoon bijkomen? Dus dat je dan de ZT2 DDP Styracosaurus hebt en de ZT2 EA Styracosaurus ;)
Nike
Designer

Berichtdoor Nickke » 02 jul 2007, 13:05

Ik denk dat ze gaan overschreven worden want het is een beetje onrealistisch als 2 dezelfde soorten dino's in je zoo zitten en een met een super mooie skin en beter afgewerkt en 1 dino die echt afschuwelijk is ;)
Bruges till i die
My Avatar is made by Alex1210

Brugge is 3-2 gewonnen van sint-truiden!!!!
Nickke
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor ivar » 02 jul 2007, 16:46

lol, ik heb ze gezien en ik vind ze ook niet echt mooi.
maar bovendien weet ik wel zeker dat ze in EA komen want de T-rex zit in DD en anders zouden er wel heel veel mensen zijn die die niet zouden hebben en het is toch een belangerijke
ivar
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Nike » 02 jul 2007, 16:57

ivar schreef:lol, ik heb ze gezien en ik vind ze ook niet echt mooi.
maar bovendien weet ik wel zeker dat ze in EA komen want de T-rex zit in DD en anders zouden er wel heel veel mensen zijn die die niet zouden hebben en het is toch een belangerijke

niet alleen een belangrijke, ze hbben zelf al gezecht dat hij erin zou komen. ;)
Nike
Designer

Berichtdoor db1 » 02 jul 2007, 17:32

[quote="Laurinho"]Moeten we hier oook op reageren of is het alleen maar een mededeling? Wat maakt het uit, ik zeg maar even dat ik vind dat je groot gelijk hebt, waarom zou je idd 5 euro betalen om 4 dino's te krijgen als je er 12 en nog meer uitgestorven dieren voor een iets duurdere prijs.(als het een beetje kloopt zal dan de prijs tussen de 25 en 35 euro liggen.) maar ik raad iedereen dus ook aan om dus NIET DD te kopen!!![/u][/quote

ik heb gehoord dat er waarschijnlijk ook dieren die bij expansionpack van zt1 zitten: reuzenluiaard, sabeltandtijger en marchrauchenie dinges????? ik weet niet meer hoe die heet. ik hoop in ieder geval dat ze er ook dino's bij doen van DD.
db1
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor pingufreak » 02 jul 2007, 17:38

ik denk niet dat het dezelfde dino's zijn hoor...
dan koopt niemand meer DD². misschien reskins voor als je DD² hebt,
meer verwacht ik niet.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
©
ik hou van pinguins
pingufreak
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen