Dino Danger Windows Vista

Dit is een download uitbreiding die alleen te koop was via internet. Verkoop hiervan is gestopt ivm komst van ZT2UD.

Dino Danger Windows Vista

Berichtdoor naatje » 01 maart 2007, 08:55

Hallo,

heeft er hier iemand problemen met Dino Danger in combinatie met windows vista? Ik heb Zoo Tycoon 2 Directeurscollectie draaien zonder problemen op windows vista. Maar de installatie van Dino Danger blijft maar klagen dat Zoo Tycoon 2 niet onder mijn of een ander account is geïnstalleerd. Ik heb al druk gemailt met oberon media, maar daar zijn ze ook niet al te snugger. Ik kraag maar geen fatsoenlijk antwoord op mijn probleem. Is het iemand anders al wel gelukt? De optie om het als administrator uit te voeren, werkt ook niet.
naatje
Nieuw op ZooTycoon.nl

Dino Danger update

Berichtdoor naatje » 29 maart 2007, 16:43

Ik heb gisteren een mailtje gekregen van Oberon Media dat Dino Danger is geupdate. De installatie zou nu ook moeten werken op Windows Vista.
De link voor deze download is verder hetzelfde:
Nederlandse versie:
http://msnprod.oberon-media.com/exe/DDP_dut-setup.exe
Engelse versie:
http://msnprod.oberon-media.com/exe/DDP_enu-setup.exe
naatje
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Ruud » 29 maart 2007, 16:52

Lukt het nu wel met deze updates Dino Danger te draaien op Vista zonder problemen?
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Ja en Nee

Berichtdoor naatje » 02 apr 2007, 13:02

Ja en nee! Ik heb zelf Zoo Tycoon 2 Directeurs Collectie. Op Windows XP heb ik altijd dino danger kunnen installeren. Maar op Windows Vista lijkt dit (nog steeds) niet te werken. Nu heb ik alles gedeinstalleerd en de gewone versie Zoo Tycoon 2 geinstalleerd. Nu was het wel mogelijk om Dino Danger te installeren op Vista. Daarna heb ik mijn versie van Zoo Tycoon 2 er over heen geïnstalleerd, en nu heb ik weer de volledige installatie plus uitbreidingen van Zoo Tycoon 2 die ik ook op Windows XP had. Ik had eerder ook al problemen om Marine Mania te installeren op Zoo Tycoon 2 Directeurs Collectie. Dit heb ik op dezelfde manier opgelost. Wanneer ik namelijk Zoo Tycoon 2 opstartte, na het installeren van Marine Mania, bleef Zoo Tycoon 2 roepen dat ik geen originele cd had. Nu ben ik er sinds kort achter gekomen dat ik handmatig ZT2.exe van de Marine Mania cd moet kopieren, en dan is het probleem ook opgelost.
naatje
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Alex1210 » 25 apr 2007, 16:25

Naatje, dankjewel! Je bent geweldig! Ik had namelijk alles al geprobeert, behalve mailen! Nu kan ik toch meedoen met EyZ! Dankjewel! Puik werk!
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

• Reklame Boodschappen