Taalfile Nederlands krijg ik niet erop

Praten over ZT2 downloads die je hebt. Het kan hier ...

Taalfile Nederlands krijg ik niet erop

Berichtdoor Bliep » 06 aug 2012, 13:11

Hoi allemaal,

Ik heb de taalfile in het Nederlands gedownload uitgepakt en toen heb ik een map met de naam BACKUP aangemaakt en daar de bestanden erin gezet. Toen heb ik ze er weer uit gehaald en in de ZT2 hoofdmap geplakt... Toen heb ik het spel weer opgestart en het was nog steeds Engels.... Wie weet wat ik fout doe?

Bliep :roll:
Bliep
Nieuw op ZooTycoon.nl

Re: Taalfile Nederlands krijg ik niet erop

Berichtdoor Gea » 11 aug 2012, 20:38

Ik zou niet precies weten hoe je het moet installeren, heb het zelf nooit gedaan en kan niet bij de artikelen komen om te kijken hoe het ook al weer moest (volgens mij was er een artikel over). Is er een uitleg bij de download inbegrepen? De taalfile Nederlands was trouwens niet volledig, er waren sowieso dingen nog in het Engels, want hij was nooit afgemaakt (als ik me goed herinner). Maar je ziet helemaal geen verschil?
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Bliep » 12 aug 2012, 14:38

Nee, ik zie geen enkel verschil.... Er zat wel een leesmij erbij hoe je het moest doen, dat heb ik gedaan en hij doet het niet :|
Bliep
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Gea » 12 aug 2012, 18:55

Hmm, dan zou ik het zo ook niet weten, heb het zelf nooit gedaan... Ik zie dat het wel officiële downloads zijn, gemaakt door BlueFang. Ik weet niet of de files misschien ook op hun site te krijgen zijn, of op de officiële ZT2-site? Misschien dat daar ook een uitleg bij is en je er zo achter kan komen wat je fout doet... ik zou het zo niet weten, eigenlijk.
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Dave1997 » 26 aug 2012, 10:16

Hallo, ik heb het nederlandse taal wel erop gekregen en hij laad wel maar zodra ik aan de slag kan dan zegt die: 'Zoo tycoon 2 marine mania werkt niet meer' :cry:
El español es mi idioma nativo
Spaans is mijn moedertaal
Dave1997
Nieuw op ZooTycoon.nl

• Reklame Boodschappen