Demo topic Zoo Tycoon 2 MM

Hier kun je het over de derde uitbreiding voor ZT2 hebben. Let op, het gaat hier om de uitbreiding van Zoo Tycoon 2!

Berichtdoor Emile » 03 okt 2006, 11:30

Ok.. zal ik dan snel aan gaan beginnen ;)
Voor als iemand nog iets niet snapt.. gewoon vragen hoor!
I'm the MM2 Master :P
You must speak Pukkaneese!
Emile
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Stefano » 03 okt 2006, 16:59

EGO'tje !!
maar verder had ik aan ''the master'' een vraagje, kan je dolfijnen en orka's ook in zo'n verblijf plaatsen waar je ook een strand kan maken ??
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Emile » 03 okt 2006, 17:02

Natuurlijk kan dat...
doe het gewoon op de manier zoals ik het heb uitgelegd.. maar denk er wel aan dat ze kunnen stranden hè.. dus wat je ook kan doen is alle omheining van tank verblijf maken.. maar eentje van gewone omheining.. dat heeft precies hetzelfde effect als een land/tank verblijf!

EDIT;

Zo.. hier heb ik het stappenplan om een show tank te maken.
Bedenk wel dat ik het geheel op mijn manier doe.. dus je kan het nog altijd zo aanpassen dat het in jou stijl komt ;)

Stap 1 - Zoals je kan zien heb je dus al een gewone tank.. in dit geval heb ik er Orka's in zitten.
Afbeelding

Stap 2 - We beginnen met het bouwen van een show tank omheining.. ik kies hier voor de dichte
Afbeelding

Stap 3 - Later vul ik het aan met nog glaswanden (ook van show tank)
Afbeelding

Stap 4 - Ik verhoog de grond er meestal een beetje voor, zodat de mensen ook nog kunnen zien wat er boven water gebeurt.
en maak daar natuurlijk nog een mooi pad en ingang bij ;)
Afbeelding

Stap 5 - Plaats kraampjes, bankjes etc. zodat de mensen zo comfortabel mogelijk hebben en dus ook graag naar je show komt.
Afbeelding

Stap 6 - Plaats een show platform, en een show poort.
Afbeelding

Stap 7 - Train je Showdieren, zet een show in mekaar (kan met show platform.. hier meer bij de zelfstudie ;) )
Afbeelding

Stap 8 - And have fun!! met je show, die je geheel zelf hebt voorbereid, gecreëerd :D
Afbeelding

Auteur; Emile, the MM2 Master :P
You must speak Pukkaneese!
Emile
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruben » 03 okt 2006, 19:09

Ziet er leuk uit, ik zal ook nog een tutje plaatsen over hoe je een land/tank verblijf maakt op een super makkelijke manier!
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor ekim » 03 okt 2006, 19:24

Ik doe meestal bij een show basin de ingang onder, hoe heet dat eigenlijk nou ja kijk maar op de screen:

Afbeelding
ekim
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 03 okt 2006, 21:18

Wat ik me trouwens af vraag, in de demo kan je niet saven maar heeft iemand al geprobeerd om de bestanden in ZT 2 te zetten?
Zodat je wel de demo kan spelen en kan saven.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Jannick » 04 okt 2006, 06:06

ik heb het al geprobeerd om het MM2 demo-bestand in ZT2 te stoppen,maar dan kun je niet eens een map openen en je kunt nog steeds niet opslaan
Doe me een lol en kijk af en toe eens in mijn designtopic!
P.S. Bovenstaande link is niet geschikt voor mensen die niet van roofvogels houden.
Sommige mensen beheersen de Nederlandse taal.
adnere mesne beheerse de nederlanse taal nie.
Jannick
Member van het jaargetij Designer

Berichtdoor dappere dodo » 04 okt 2006, 07:15

Emile dat heb je weer prachtig in beeld gebracht, maar ik bedoelde alleen dat trainen, het maken van een trainings"plek" dat begrijp ik wel.

Ik zit dus met dat trainen waar ik niet verder kom dan 1 keer 67%.
Meestal falen mijn dieren bij een kunstje trainen.
Ik begrijp dat ik iets fout doe maar ik weet echt niet wat :oops:
And remember........Dappere dodo is always watching you!!
dappere dodo
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Florentine » 04 okt 2006, 08:15

Je moet met je muis het dier dan je aan het trainen bent als het ware leiden. Zorg dat je met het handje/stokje steeds iets voor zijn neus zit, niet te veel want anders gaat je score omlaag. Als je langs een icoon komt van bijv. een pijltjestoets of muis die rechts klikt, moet jij dat zelf ook doen op het moment dat je er met je muis langs komt. Altijd de gele/oranje banen blijven volgen met je muis, en het zou goed moeten komen. Je hoeft overigens geen knop op je muis ingedrukt te houden terwijl je je dier langs de banen leidt.
Florentine
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dappere dodo » 04 okt 2006, 09:43

Florentine schreef:Je moet met je muis het dier dan je aan het trainen bent als het ware leiden. Zorg dat je met het handje/stokje steeds iets voor zijn neus zit, niet te veel want anders gaat je score omlaag. Als je langs een icoon komt van bijv. een pijltjestoets of muis die rechts klikt, moet jij dat zelf ook doen op het moment dat je er met je muis langs komt. Altijd de gele/oranje banen blijven volgen met je muis, en het zou goed moeten komen. Je hoeft overigens geen knop op je muis ingedrukt te houden terwijl je je dier langs de banen leidt.

Nou weet ik eindelijk wat ik dus fout doe :idea:
Ik deed dat "leiden" met de muis niet :!:
Dank Florentine :)
Ik ga het meteen uitproberen....... :arrow:

Een paar uur later .............> ik heb het uitgeprobeerd en dat was het inderdaad ;) .
Nogmaals thanx!!
And remember........Dappere dodo is always watching you!!
dappere dodo
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen