vieze bassinmuren

Hier kun je het over de derde uitbreiding voor ZT2 hebben. Let op, het gaat hier om de uitbreiding van Zoo Tycoon 2!

vieze bassinmuren

Berichtdoor dodo de beste » 29 okt 2010, 19:35

hoi,

ik heb al een tijdje last van vieze bassinmuren, mijn doorzichtige muren krijgen donkergroene vlekken zodra ze in aanraking komen met water. het heeft er niks mee te maken dat het water vies is ofzo, want als ik twintig waterfilters en geen dieren of wat dan ook in het water doe, is het nogsteeds zo. het zal wel ergens te veranderen zijn bij opties, maar ik heb geen idee waar je dat dan precies moet doen... het verpest het uitzicht en de sfeer van mijn zoo's heel erg, dus wie kan mij helpen? in de meeste showroomtopics zie ik dat namelijk niet.
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Re: vieze bassinmuren

Berichtdoor joshua zt2 » 29 okt 2010, 19:39

Mischien moet je water zuiveringpomp ik weet niet hoe dat ding in het egt heet maar ik noem het zo succes.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 29 okt 2010, 19:46

Nee, dat kan het niet zijn, want hij zegt dat hij genoeg waterfilters heeft en er geen dieren in zitten ;) Heb je van die klusjesmannen? Misschien als je er wat in dienst neemt dat het dan weg gaat. Ik hoop dat het helpt ;) Succes!
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dodo de beste » 29 okt 2010, 22:24

nee, als ik alleen al een enkele bassinmuur in een poeltje water zet is het meteen al vies... :(
volgens mij kan je het ergens bij details ofzo veranderen maar zoals al gezegd, er zijn zoveel opties, ik weet niet waar ik aan begin als ik die ga doorzoeken...
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen