Problemen bij het maken van een show!

Hier kun je het over de derde uitbreiding voor ZT2 hebben. Let op, het gaat hier om de uitbreiding van Zoo Tycoon 2!

Problemen bij het maken van een show!

Berichtdoor MikexSUN » 21 jul 2010, 22:59

Ik ben heel de week al aan het proberen, bouwen veranderen en doen om een prachtige show neer te zetten.

Ik heb mijn dolfijntjes op en top getrained. en als ik nu een 'actie' wil toevoegen in de show, zegt hij dat ie niet genoeg ruimte heeft om dat uit te voeren?
Terwijl mijn showbassin groot genoeg is.

Zie de screen hieronder.
Afbeelding

Kan iemand mij helpen?
MikexSUN
ZooTycoon.nl Lid

Re: Problemen bij het maken van een show!

Berichtdoor Gerbanno » 22 jul 2010, 08:46

Ik denk toch echt dat je Showbassin níet groot genoeg is, anders wordt die melding niet gegeven ;)
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tyrannoraptor » 22 jul 2010, 09:51

Ik had eerst die melding ook. Maar ik kwam er dus achter dat die niet diep genoeg was. Dus misschien als je je show basin dieper maakt dat je die melding dan niet meer krijgt. ;)
Tyrannoraptor 8)
Tyrannoraptor
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 22 jul 2010, 10:05

Voor elk kunstje heb je een nieuw rekwisiet nodig, als je 3 dolfijnen tegelijk een kunstje laat doen heb je er dus 3 nodig.
zodra die kunstjes klaar zijn, kun je gekozen hebben voor nog een keer 3 kunstjes, die kun je in de zelfde rekwisieten plaatsen :) zo bespaar je een hoop ruimte.

Vergeet niet, sommige kunstjes [hoepel, bal, op het droge] hebben een apart object nodig, die nemen dan ook weer ruimte in.
dus, je bassin kan al heel snel klein worden, goed opletten dus hoe je je show maakt, en gebruik dus niet teveel rekwisiteten.
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

• Reklame Boodschappen