Ondersteuningen verhoogde paden

Hier kun je het over de tweede uitbreiding voor ZT2 hebben.

Ondersteuningen verhoogde paden

Berichtdoor WildeBeast » 07 apr 2012, 18:18

Hey iedereen,

ik ben eigenlijk nogal een nOOb in ZooTycoon, heb sinds kort downloads ontdekt en begin daar nu wat mee te experimenteren, en nu heb ik een vraagje over AA.
Als ik een verhoogd pad maak "zweeft" dat gewoon, er komen geen ondersteuningen ofzo onder. Misschien hoort dat ook wel zo, maar ik vraag het hier toch maar even, want eerlijk gezegd vind ik zo'n zwevend pad er erg stom uitzien. Is er een manier om er palen onder te krijgen of is er gewoon iets fout bij mij ?

Grtz, WildeBeast
Voer geen oorlog, voer liever de eendjes ;)

~ WildeBeast, Proud to be a nOOb.
WildeBeast
Nieuw op ZooTycoon.nl

Re: Ondersteuningen verhoogde paden

Berichtdoor Tijgerboy » 07 apr 2012, 19:04

Vaak verschijnen er steunpalen onder de paden automatisch, tenzij er geen ruimte voor is. Je kunt de palen wel weghalen, maar niet terughalen. Maar sommige mensen maken verhoogde paden als download en programmeren dan dat er geen steunbalken onder zitten. Dit omdat ze deze paden gebruiken om daken voor gebouwen te maken
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor WildeBeast » 07 apr 2012, 20:24

Ik heb geen gedownloade paden. Aan plaatsgebrek kan het ook niet liggen, ik heb geprobeerd een lang pad te maken op een leeg stuk weide, en ook daar komen er geen ondersteuningen. Nu, ik gebruik die paden ook wel eens als dak, maar heb geloof ik niets speciaals gedownload :S.

Ik heb trouwens nog een tweede vraagje; is er een mogelijkheid om "billboards" in ZT2 te downloaden ? Hiermee bedoel ik borden waarop je een afbeelding uit je harde schijf kan plaatsen, in ZT2.
Voer geen oorlog, voer liever de eendjes ;)

~ WildeBeast, Proud to be a nOOb.
WildeBeast
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor maarten95 » 07 apr 2012, 20:39

WildeBeast schreef:Ik heb trouwens nog een tweede vraagje; is er een mogelijkheid om "billboards" in ZT2 te downloaden ? Hiermee bedoel ik borden waarop je een afbeelding uit je harde schijf kan plaatsen, in ZT2.

Nee, die zijn er niet zover ik weet. Ik denk ook niet dat het makkelijk/mogelijk is om te maken. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Qwikkie » 08 apr 2012, 21:43

Welk verhoogd pad gebruik je dan? Zou je een plaatje kunnen laten zien?
Bezochte parken in 2012: Diergaarde Blijdorp 2x, Dierenpark Amersfoort, Safaripark Beekse Bergen
Totaal aantal bezoeken: 4
To do 2012: Vast wel iets, dat zien we wel weer.
Qwikkie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 08 apr 2012, 22:59

Al lang geleden dat ik het gespeeld heb. Maar ergens kun je de paden onzichtbaar maken, en je kunt zo ook de steunpilaren onzichtbaar maken. Misschien heb je die wel zo staan dat je ze niet ziet, terwijl ze er wel zijn. Zet dan de steun pilaren op zichtbaar door het balkje omhoog te slepen.

Hoe je dat doet weet ik zo 1-2-3 niet, eventjes goed je menu verkennen ;)
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Gerbanno » 09 apr 2012, 11:04

En zijn verschillende verhoogde paden te downloaden die dienen als dak, en dus geen ondersteuning hebben. Misschien dat het daar één van is ;)
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen