Probleem met installeren AA

Hier kun je het over de tweede uitbreiding voor ZT2 hebben.

Probleem met installeren AA

Berichtdoor christel1857 » 29 dec 2009, 13:43

Ik had eerst alles geinstalleerd, toen wilde ik opnieuw installeren en nu wil die bij AA alleen nog maar alles van zt2 verwijderen. Ik weet dat dit probleem al eerder is gepost maar daar heeft niemand een concreet antwoord gegeven. Ik hoop dat iemand weet hoe dit opgelost kan worden?
christel1857
Nieuw op ZooTycoon.nl

Re: Probleem met installeren AA

Berichtdoor Astrid » 01 jan 2010, 12:14

Als je verwijderd, verwijder je inderdaad de volledige game, alle uitbreidingen en het hoofdpakket. Je kunt je saved games, downloads ed bewaren door ze te kopieren naar een map ergens anders op je pc en na herinstallatie terug te zetten in de juiste zt-mappen.
Maar wat is eigenlijk de reden waarom je AA opnieuw wilt installeren? Misschien kan het probleem op een andere manier opgelost worden.
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Tyrannoraptor » 18 jan 2010, 15:49

ik heb het zelfde probleem omdat mijn spel crashde moest ik het opnieuw installeren en toen wou AA niet meer installeren. en mij lijkt het inderdaad logisch dat als jej je spel verwijdert dat dan alles wordt verwijdert.
Tyrannoraptor
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gerbanno » 18 jan 2010, 19:14

Volgens mij (Meende ik) moest je ze op een bepaalde volgorde registreren. Ik meende, dat je (als je MM hebt) eerst AA, en daarna MM moet installeren ;)
Ik weet niet of je MM hebt, maar als dat zo is, kan dat het probleem zijn.
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor ZooKeeper23 » 29 aug 2010, 14:55

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik wil de spellen opnieuw instaleren..
En dus eerst de gewone, daarna BD niks aan de hand, maar als ik AA erin stop, wilt die automatisch alles verwijderen terwijl je op instaleren drukt..
ZooKeeper23
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Chrisje0145 » 29 aug 2010, 18:18

Gerbanno schreef:Volgens mij (Meende ik) moest je ze op een bepaalde volgorde registreren. Ik meende, dat je (als je MM hebt) eerst AA, en daarna MM moet installeren ;)
Ik weet niet of je MM hebt, maar als dat zo is, kan dat het probleem zijn.

ja had ik ook last van eerst AA dan BD dan MM en Dan DD
Na lang weggeweest ben ik er weer!
en beter als ooit te voren!

Bekijk eens mijn showroom en geef een reactie of tip!
http://zootycoon.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=10788
Chrisje0145
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor ZooKeeper23 » 30 aug 2010, 15:26

Nee hij doet het nog niet, eerst gewoon geinstaleerd, daarna BD en daarna AA, en bij MM zegt het dat het spel zelf nog niet in geinstaleerd, en als ik dan probeer gewoon AA en BD te spelen komt er dit;

Afbeelding
Best raar aangezien, andere spellen zoals sims 3 en age of empires 3 hier gewoon wel goed op draaien.
ZooKeeper23
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Arthur » 30 aug 2010, 16:47

mmmhh, te weinig systeem geheugen.

Kijk eens welke programma´s er op de achtergrond mee draaien ? die gebruiken namelijk allemaal een beetje geheugen waardoor er niks over blijft voor ZT2.
ZT2 staat erom bekend dat ze vele malen meer geheugen nodig hebben dan de spellen die je net opnoemde vandaar dat die ook wel werken.

Je kunt zien welke programma´s draaien op de achtergrond rechtsonder die icoontjes naast de klok. Zweef er even over met je muis en schrijf ze eens op. Wanneer je op het driehoekje klikt komen en nog meer logo´s te voorschijn.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

• Reklame Boodschappen