Moderator-achtige opmerkingen

Zowel voor de crew als voor forumgebruikers, iedereen kan zijn/haar ei hier kwijt als het gaat om de site of het forum.

Moderator-achtige opmerkingen

Berichtdoor Robbert » 02 apr 2006, 00:04

Hallo allemaal.
1 April is zojuist voorbij, we hebben er allemaal mee gelachen, maar nu wordt het ook weer even tijd voor een iets serieuzer bericht.

Dit gaat namelijk over members die denken dat ze moderator uit mogen hangen. Dit wordt steeds meer gedaan en dat zien wij als crew de verkeerde kant op gaan, vandaar willen we hierbij laten weten dat we er nu wat strenger mee om zullen gaan.

We weten dat dit in vele gevallen niet eens echt expres gebeurt, maar we willen dit gedrag toch minderen, en daarom hebben we het volgende bedacht:
Wie moderator-gedrag vertoont op momenten dat dit niet gewenst is, zal hier voor worden gewaarschuwd. Na deze waarschuwing loopt deze persoon kans op een korte ban!

Ja, ook wij vinden het jammer dat het zo moet en we hopen nu dan ook dat het afgelopen is met deze slechte ontwikkeling. ZT.nl heeft een crew, en wanneer we die uit willen breiden, geven wij dat zelf aan.

Met Vriendelijke Groet,
Robbert (namens de crew)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Ruud » 02 apr 2006, 01:00

Verder wil ik jullie zeggen dat het forum elke dag wel door een van de crew-leden gelezen wordt. Dus alles wordt gelezen en in de gaten gehouden.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Quinten » 02 apr 2006, 09:19

Is het wel toegestaan om als je zelf toch een nuttige post plaats in dat topic een opmerking te maken dat de post van iemand niet wordt gewaardeerd?

Of mag je op geen enkel moment meer iets zeggen?
Ik ben benieuwd naar de uitleg.
als je dit ziet staan heb ik hoogstwaarschijnlijk weer een zinloos bericht getypt
Quinten
Winnaar Hanging Garden Contest

Berichtdoor tigertess69 » 02 apr 2006, 10:00

ik zelf erger me dood als er "gewone" leden opmerkingen maken naar andere... daar zijn de moderators voor. Ik ben geen moderator, maar mag ik een tip geven?

Als je je stoort aan een bericht meld het aan een moderator, die zullen er echt wat aan doen!

thanx
Ive met Mike Skinner & Colin Farrell.
I love Mike and Craig, but someday ill be Mrs. Skinner.
http://msn.groups.com/MikeSkinnerakaTheStreets
www.myspace.com/tigertess69
tigertess69
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 02 apr 2006, 21:11

Quinten schreef:Is het wel toegestaan om als je zelf toch een nuttige post plaats in dat topic een opmerking te maken dat de post van iemand niet wordt gewaardeerd?

Of mag je op geen enkel moment meer iets zeggen?
Ik ben benieuwd naar de uitleg.

Die grens is moeilijk uit te leggen, maar ik snap best dat je het iets duidelijker wil hebben.
Het gaat er vooral om dat je vanaf nu probeert om zo weinig mogelijk te zeggen over andermans post-gedrag.
Als je het ergens niet mee eens bent, kun je contact opnemen (een mailtje sturen, MSN, per postduif, of iets dergelijks) naar een van de mods, dan zal hij/zij beslissen wat er gaat gebeuren.
Anders kunnen we de crew net zo goed afschaffen, maar dan wordt het een nog grotere klere-zooi, om het maar even met deze woorden te zeggen :)

Hopelijk ben je hier wat wijzer mee geworden.
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Quinten » 03 apr 2006, 06:30

Bedankt voor je verdere uitleg. Ik zal er om (proberen te) denken
als je dit ziet staan heb ik hoogstwaarschijnlijk weer een zinloos bericht getypt
Quinten
Winnaar Hanging Garden Contest

Berichtdoor dierenvriend » 03 apr 2006, 08:01

Jullie bedoelen dan toch van: Gebruik de edit-knop en geen 2 berichten naar elkaar. (???)
Zo ja, dan snap ik het :roll:
...???... wat???
dierenvriend
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 03 apr 2006, 10:31

Dergelijke dingen worden inderdaad bedoeld.
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor dierenvriend » 03 apr 2006, 10:45

Oke, dan snap ik het :)
...???... wat???
dierenvriend
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Stefano » 03 apr 2006, 13:08

word er ook bedoelt mee als je iemand een link geeft naar de forum regels ??
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen