Belangrijke mededeling m.bt SPAM en onnodige berichten!

Zowel voor de crew als voor forumgebruikers, iedereen kan zijn/haar ei hier kwijt als het gaat om de site of het forum.

Re: Belangrijke mededeling m.bt SPAM en onnodige berichten!

Berichtdoor Ruud » 02 jan 2006, 11:38

Ik wil jullie nog even aan herineren aan de dubbel posts. Let hier even op. Het is een kleine moeite om te kijken van wie het laatste berichtje is. Als het jou berichtje is edit hem dan.
Wij hebben hier op het forum de Afbeelding toets. En die is er niet voor niets.
Ik zeg jullie dit omdat sommige leden hem soms nog vergeten. Dit is dus een herinering.

Zoals jullie weten zijn er 1 uitzondering op dubbel posts:

1. En dat als er voldoende tijd tussen de posts is. Bv na een dag of 3.

@wittehaai: Ja alles is gratis maar mocht je je spaarpot willen legen, het kan ook bij ons.
Laatst bijgewerkt door Ruud op 20 mei 2006, 09:08, in totaal 3 keer bewerkt.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor foxie » 15 maart 2006, 13:22

waar is die vrijheid van meningsuiting gebleven op deze site, dat vraag ik me soms echt af
citaat van een niet zo bekende tycooner:
ik wil in geld zwemmen pootje baden is niet genoeg!
foxie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Martin1990 » 15 maart 2006, 13:43

ach foxie dat valt toch wel mee

en zonder regels werd het toch ook een zootje?
Ik ben conservatief mijn avatar is 80x80...
Klik hier om de aflevering te kijken waaruit mijn avatar komt
Martin1990
Voormalig Designer

Berichtdoor Quinten » 15 maart 2006, 13:59

Volgens mij heeft dit heel weinig met beperking van vrijheid van meningsuiting te maken. Door dit forum kun je juist je mening met iedereen delen die internet heeft.
Maar om het voor iedereen met internet zo duidelijk mogelijk te maken, is het wel zo prettig als iedereen zich aan bepaalde regels houdt.
als je dit ziet staan heb ik hoogstwaarschijnlijk weer een zinloos bericht getypt
Quinten
Winnaar Hanging Garden Contest

Berichtdoor Alex1210 » 19 mei 2006, 20:04

ik lees het topic ook nu pas, het de site nu pas een beetje goed ontdekt.

maar is het ook spam als je een bericht begint met oohhhh of wow
en dat daarachter bijvoorbeeld komt:" wat een mooie zoo! vooral die heuvels in het bergen verblijf." ?
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Ruud » 20 mei 2006, 09:08

De laatste tijd rammeld het weer van de spam op de site. En daar willen we wat aan doen. Berichtjes als ohh en wow mag wel, alleen ondersteun
je deze woorden door bv met een meming. Als je alleen wow en ohh neerzet is dat spam ja. Ook is cool en mooi een soort spam. Zeg dan ook waarom je het mooi vind.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Jeff » 20 mei 2006, 16:07

foxie schreef:waar is die vrijheid van meningsuiting gebleven op deze site, dat vraag ik me soms echt af

'mooi' en 'wow' is nog niet echt vrijemeningsuiting, zou ik zo zeggen. Meestal is het gewoon geslijm. Zeg gewoon erbij wat je precies mooi (of lelijk) vindt, maar doe het op een beleefde manier. Dat bedoelen we nu met je mening ondersteunen.

Bv over een download:
'ik vind het wel een mooie download. Het is ee leuk gebouwpje, het is iets wat we nog niet hadden in ZT. Ik vind het mooi gemaakt met die plantjes langs de zijkant, maar het dak is niet echt mijn smaak'.

Verder sluit ik me aan bij Ruud, er wordt de laatste tijd weer te vaak gespamd door vooral nieuwe en jonge leden. In tegenstelling tot de grote Engelstalige sites mag iedereen hier registreren, geen toestemming van ouders nodig, dus we laten jullie redelijk vrij. Luister dan wel naar de moderators ;)
Jeff
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Robbert » 21 mei 2006, 13:42

Hier gaat een slotje op, we gaan >>>HIER<<< verder over de maatregelen tegen SPAM......
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Vorige

• Reklame Boodschappen