Belangrijke mededeling m.bt SPAM en onnodige berichten!

Zowel voor de crew als voor forumgebruikers, iedereen kan zijn/haar ei hier kwijt als het gaat om de site of het forum.

Berichtdoor Jeff » 11 nov 2005, 17:41

die 'rank' is nogal zinloos, er zullen gewoon sneller en langerdurende bans worden gegeven.
Na meerdere waarschuwingen zal een ban hopelijk meer effect hebben...
Jeff
Voormalig zt.nl crewlid

Re: Belangrijke mededeling m.bt SPAM en onnodige berichten!

Berichtdoor Astrid » 11 nov 2005, 18:36

Ik ben het helemaal met jullie eens, maar hoezo wordt het vragen naar een slotje nu opeens ook als spam gezien? Daar heb ik hier namelijk nog nooit van gehoord.
Volgens mij is het namelijk vrij handig dat als een topic nogal onzinnig wordt en het niet wordt gesloten, erom kan worden gevraagt.
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor raymond » 11 nov 2005, 18:53

Ruud";p="24286 schreef:En ook dubbel posts vallen onder SPAM.

Er zijn hierop 2 uitzonderingen.

1. De showroom, met posten van screens

2. En dat als er voldoende tijd tussen de posts is. Bv na een dag of 2.

ik vergeet nog wel eens te editen, maar dit doe ik dan niet expres!!
www.all-about-animals.myv.nl
http://lucky20.proboards102.com/
8 december grote actie in venray!! www.stopdierproeven.org
we'll fight until every cage is empty
raymond
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Jeff » 11 nov 2005, 20:29

astrid_tijgertje";p="24368 schreef:Ik ben het helemaal met jullie eens, maar hoezo wordt het vragen naar een slotje nu opeens ook als spam gezien? Daar heb ik hier namelijk nog nooit van gehoord.
Volgens mij is het namelijk vrij handig dat als een topic nogal onzinnig wordt en het niet wordt gesloten, erom kan worden gevraagt.

Iedere dag is er minstens één moderator online, die de onderwerpen doorneemt. Moderators zullen zelf wel beslissen wanneer een slotje op z'n plaats is, vandaar dat dit als SPAM beschouwd wordt. Sommigen blijken er namelijk een sport van te maken...

raymond";p="24371 schreef:
ik vergeet nog wel eens te editen, maar dit doe ik dan niet expres!!

we vergeten allemaal wel 'ns te editen, maar als het meerdere keren voorkomt, kan er toch een waarschuwing volgen (behalve in posts in de showroom, eigen projecten,...)
Probeer er gewoon wat op te letten in de andere onderwerpen.
Jeff
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Astrid » 13 nov 2005, 20:41

Oke, en ik vind het ook logisch dat jullie strenger gaan controleren, maar ik zie soms topics van een vraag waarin de vraag allang is beantwoord, maar waarop wel onzinnige reacties worden gegeven, maar dat het toch niet wordt gesloten (al moet ik toegeven dat dit steeds minder wordt).

Nu gebeurd het ook dat er in een topic wordt gesloten, omdat (geen idee waarom, vast om heel veel redenen), terwijl de vraag nog niet is beantwoord! :evil: Dit bijvoorbeeld bij het topic dat ik heb geopend, namelijk: Forum >> Zoo Tycoon 2 >> Zoo Tycoon 2: Vragen >> engelse uitbreiding.

Als dit bij mij gebeurt, gebeurt het vast ook bij anderen. Kunnen jullie in zo'n geval dus niet eerst een waarschuwing geven of anders het topic toch sluiten, maar dat een PBtje sturen met het antwoord. Het is namelijk heel irritant dat als je een keer een paar dagen niet kan kijken naar de reacties en dus ook niet door kan vragen om te voorkomen dat er teveel wordt afgedwaald, het topic is gesloten (en geloof me, ik ben hier meestal dagelijks, al is het soms maar kort).

Kunnen jullie dus als een vraag nog niet is beantwoord toch een beetje soepeler proberen te zijn.

PS: Ja, dit is een klacht. Maar het is mijn eerste klacht en hopelijk (waarschijnlijk moet ik zeggen) mijn laatste.
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Robbert » 13 nov 2005, 21:24

Ik heb jou topic inderdaad ook gelezen Asrtid, en ik vond het zelf ook een beetje aan de strenge kant om het topic te sluiten, al had dat slotje ook een andere reden.
Ik zal je topic weer openen.
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Jeff » 13 nov 2005, 22:00

het was inderdaad wat voorbarig dat topic te sluiten,
maar ik vermoed dat Goldenvalei het juiste antwoord heeft gegeven.
De enige nuttige reactie die er nog bij kan komen, is van iemand die het geriskeerd heeft een combinatie van Engelse en NLse ZT te maken. Maar back on topic nu :)
Jeff
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Robbert » 21 nov 2005, 19:46

Tijd voor nog een duidelijker punt wat betreft slotjes vragen.

Dit is namelijk totaal niet nodig, gebruik voortaan liever de 'report-knop', om iemand van de staff te waarschuwen. Dit dingetje ziet er als volgt uit en is geheel gratis te gebruiken in dit soort noodgevallen!
Afbeelding

Zie je dus ergens een topic of reactie die niet door de beugel kan? Gewoon even op dat knopje drukken en er verder niet op reageren s.v.p!

Hopelijk is dit nu ook iets duidelijker geworden......
Laatst bijgewerkt door Robbert op 21 nov 2005, 19:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor raymond » 29 dec 2005, 23:44

Robbert";p="25213 schreef:gratis Afbeelding

sorry dat ik dit weer naar boven haal, maar ik lees het nu pas::: is niet alles gratis hier op de site? zo nee, wat is dan betalend?? :P

of vat ik het weer verkeerd op?
Laatst bijgewerkt door raymond op 29 dec 2005, 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.
www.all-about-animals.myv.nl
http://lucky20.proboards102.com/
8 december grote actie in venray!! www.stopdierproeven.org
we'll fight until every cage is empty
raymond
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor wittehaai » 30 dec 2005, 09:49

Ik geloof dat je het verkeerd opvat.
volgens mij is alles hier gratis.
Bezoek ook eens Simple Windows
wittehaai
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen