Ik (Robbert) stap uit de crew...

Zowel voor de crew als voor forumgebruikers, iedereen kan zijn/haar ei hier kwijt als het gaat om de site of het forum.

Ik (Robbert) stap uit de crew...

Berichtdoor Robbert » 24 okt 2012, 21:58

Na enige tijd te hebben getwijfeld, heb ik onlangs toch maar besloten om de handdoek in de ring te gooien en vrijwillig uit de crew van zootycoon.nl te stappen. En bij deze even een uitleg waarom ik hiervoor heb gekozen.
Er is GEEN ruzie/onenigheid binnen de crew, dus dat is in ieder geval al een reden die je uit kunt sluiten. Persoonlijke redenen zijn wél:
-Ik heb al jarenlang geen interesse meer in Zoo Tycoon en speel de spellen dan ook al vele jaren niet meer.
-Ik denk zelf dat ik overbodig ben binnen de crew, bovendien ben ik de laatste maanden sowieso al amper op de site geweest.
Bovendien denk ik niet dat ik nog enige energie wil gaan stoppen in het levend houden van de site, voor mij is dat kaarsje op gebrand zeg maar.

Het is niet zo'n simpele beslissing geweest, maar ik denk wel de juiste voor alle partijen. Ik blijf nog wel af en toe eens terug komen dus, al zal m'n crew-titel binnenkort niet meer bestaan.

Dan wil ik ook nog eens even gezegd hebben dat ik nog steeds geen spijt heb van alle inspanningen die ik voor de site heb gedaan sinds het begin. Maar dat heb ik natuurlijk niet alleen gedaan, maar met de rest van de crew, huidig en voormalig. Aan alle mede-crewleden dan ook bedankt voor jullie inspanningen!
Ik ben er ook best een beetje trots op dat we mensen bij elkaar hebben gebracht (tot relaties toe zelfs, ook al hebben die zo ver ik weet niet stand gehouden), en dat ik er zelf ook een leuke vriendenclub aan over heb gehouden. En dát is dus de reden dat ik nog wel eens terug zal komen.
Maar zelf achter anderen hun broek aan lopen met de zweep, daar heb ik geen zin meer in.

Tot zover mijn mededeling. Hopelijk is het nu duidelijk. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Re: Ik (Robbert) stap uit de crew...

Berichtdoor Tijgerboy » 24 okt 2012, 23:09

Natuurlijk is het jammer dat je zo'n beslissing moet nemen, maar ik ben het ook met je eens dat het, aangezien het veel rustiger is geworden op de site, met een kleinere crew ook moet lukken.

En dan gaan we nu met z'n allen met onze vuisten op de tafel bonken, mag Robbert op de stoel gaan staan en zingen we met z'n allen: "Robbert bedankt! Robbert bedankt! Robbert, Robbert, Robbert bedankt!" I)
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 25 okt 2012, 11:46

Ik snap dat je deze beslissing hebt genomen, want zt.nl is toch al wat aan de dode kant. Omdat er toch geen nieuwe ZT's gemaakt worden en de ''oudere leden'' wel betere dingen te doen hebben is het hier leeg gelopen. Bedankt voor je bijdrage aan deze website in ieder geval! :D
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Raymondhoek » 25 okt 2012, 18:45

Het was toch wel even 2x goed kijken naar de titel voordat het me echt door drong.
Want zo lang al dat ik me kan herinneren zit jij hier als crew lid.
Dus dan is het toch heel even niet te geloven.
Maar als ik zo je tekst lees snap ik het volledig.

Toch bedankt voor alles!!

Raymond ;)
Maak ook allemaal een account op het ZTSF
Klik HIER voor mijn ZT2 creatie's (Momenteel "Broken Fences Hack)
Klik HIER voor mijn ZT2 Show zoo (momenteel "Dierenhoek, Up1")
Klik HIER voor mijn Blijdorp foto's
Raymondhoek
Forum Moderator

Berichtdoor Gea » 25 okt 2012, 19:29

Ik was ook al even niet online geweest, dus ik zie dit nu pas (en je post in het crewforum). Ik begrijp je keuze volledig, het is hier heel erg rustig geworden en als je zelf geen interesse meer hebt in ZT dan is het niet zo vreemd dat je op een bepaald moment er een punt achter wilt zetten.
Als (mede-)oprichter van deze site heb je veel goeds betekent voor de ZT-community en ik denk dat ik namens iedereen spreek als we je daar hartelijk voor bedanken. Succes met alles wat je wilt doen, en bedankt voor alles!
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Ruud » 28 okt 2012, 16:23

Dit klinkt allemaal herkenbaar. En ook ik snap je keuze.

Ik wil je enorm bedanken voor je inzet en alles wat je gedaan hebt voor ZooTycoon.nl.

Ik heb zelf ook vaak gedacht aan stoppen maar op een 1 of andere manier kan ik dat niet. Want ook hier is de interesse soms ver te zoeken. Maar hou het aan omdat ik zie dat er nog steeds veel leden op de site komen. En als ik zie hoe mooi en nog steeds Zoo Tycoon 1 gespeeld wordt met EyZ.

Robbert bedankt !
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor africanfreak » 29 okt 2012, 12:38

Je keuze begrijp ik volledig, mijn interesse ebt ook weg, maar elke keer kijk ik toch wel even of er iets gebeurt, en je hebt er een leuke vriendengroep aan over gehouden ;)
Robbert, bedankt voor de inzet in deze site! :) Ik heb enorm veel meegemaakt op deze site ;)
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Robbert » 29 okt 2012, 17:26

Ik krijg nog serieus ook een brok in mn keel van jullie hartverwarmende reacties zeg! Maar zoals gezegd ben ik dus echt nog niet weg hoor. Ik ga me gewoon niet meer inzetten, zoals ik eigenlijk al een tijdje amper meer deed. ;)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Gerbanno » 09 nov 2012, 18:50

Even een wat late reactie van mijn kant. Ik begrijp je beslissing wel Robbert, en ondanks dat ik me ook steeds minder vaak laat zien hier vind ik het ergens toch jammer.

Deze site wordt steeds bijna enkel maar nog gebruikt voor/door onze meetinggroep voor zover ik zie, en in de Engelse community is volop activiteit waardoor ik hier ook steeds minder kom.

Ik mag er wel vanuit gaan dat ik je op de komende meeting(s) gewoon nog zie verschijnen? :)
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen