Bijwerken verjaardagskalender

Zowel voor de crew als voor forumgebruikers, iedereen kan zijn/haar ei hier kwijt als het gaat om de site of het forum.

Bijwerken verjaardagskalender

Berichtdoor brands » 09 okt 2011, 10:55

Hallo allemaal,

Ik heb zonet een blik geworpen in de verjaardagskalender ;). Wat mij opvalt is dat er heel veel leden zijn die niet/nauwelijks actief zijn.

Dus is mijn idee, om de verjaardagskalender te updaten, en dan de niet minder actieve leden er af te halen en de eventuele (active) leden erop te zetten. Maar heb geen idee wat jullie van het idee vinden, dus graag mening ;).

Groeten, Brands

P.S. als het op de verkeerde plaats staat gaarne verplaatsen
Collegejaar 2012 - 2013 --> 4de jaar van de opleiding

Opleiding HBO accountancy (administratie voeren van bijvoorbeeld de bakker + de bijbehorende belastingformulieren)
brands
ZooTycoon.nl Lid

Re: Bijwerken verjaardagskalender

Berichtdoor zeekoe » 09 okt 2011, 12:23

Dat vind ik een prima idee!
Misschien dat het dan ook mogelijk is om zelf aan te kunnen geven of je wel/niet je geboortejaar erbij vermeldt wilt hebben?
Het is een zegen om je eigen talenten te ontdekken,
en ze niet te willen vergelijken met die van een ander.
Ik ben donor! Jij toch ook?
zeekoe
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Robbert » 09 okt 2011, 22:39

Hebben jullie het nu over het verjaardagen-topic, of over de verjaardags-kolom die je rechts op het portaal ziet?
Want die laatste kun je zelf al instellen via je profiel. I)

En misschien is het inderdaad geen heel gek idee om eens een compleet nieuw verjaardag-topic te maken. Want namen schrappen zal moeilijk gaan omdat je de grenzen daar moeilijk in aan kunt geven als je snapt wat ik bedoel. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor brands » 09 okt 2011, 23:13

Robbert, ik had zelf het verjaardagen-topic in gedachten ;). Niet de kolom aan de rechterkant ;).

Want namen schrappen zal moeilijk gaan omdat je de grenzen daar moeilijk in aan kunt geven als je snapt wat ik bedoel. I)

Hoe bedoel je dit eigenlijk, snap het niet helemaal namelijk :)
Collegejaar 2012 - 2013 --> 4de jaar van de opleiding

Opleiding HBO accountancy (administratie voeren van bijvoorbeeld de bakker + de bijbehorende belastingformulieren)
brands
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 10 okt 2011, 07:19

brands schreef:Robbert, ik had zelf het verjaardagen-topic in gedachten ;). Niet de kolom aan de rechterkant ;).

Want namen schrappen zal moeilijk gaan omdat je de grenzen daar moeilijk in aan kunt geven als je snapt wat ik bedoel. I)

Hoe bedoel je dit eigenlijk, snap het niet helemaal namelijk :)

Ik denk dat Robbert bedoelt dat het lastig te bepalen is of iemand nog een keer terug komt op zt.nl of niet. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 10 okt 2011, 19:06

Juist, Maarten snapt hem. En als we nu eens een compleet nieuw topic maken, en dus met een schone lei beginnen, zijn we van het 'probleem' met de inactieve/vertrokken leden af. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

• Reklame Boodschappen