zeekoe zoo's

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor WhiteTiger » 16 jan 2008, 17:11

Mooi gemaakt, alleen vind ik de hokken een beetje kaal... Voorbeeld: Het is mooier als je de bomen bij de zwarte neushoorns verspreid zet, dan is/lijkt het mooier en groter. En het is ook wel handig als de plaatjes wat groter zijn want ze zijn erg klein naar mijn doen. Errie22 zei het ook al.
WhiteTiger
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zeekoe » 16 jan 2008, 21:18

Ik heb de eerste screens een beetje aangepast, maar ik krijg ze niet groter dan dit. Heeft iemand een tip voor me?

Hier de eerste screens:
De Californische zeeleeuwen met hun eigen show:
Afbeelding

Luipaarden en gekleurde koraalvissen:
Afbeelding

Struisvogels en een troep wilde honden uit Afrika:
Afbeelding

Het pleintje voor de gasten. Zoals je kunt zien, kunnen ze ook een frissen duik nemen:
Afbeelding

Zwarte neushoorns en jachtluipaarden:
Afbeelding

Dat was het weer voor deze keer. Volgende keer meer bedreigde (en helaas misschien zelfs al uitgestorven) diersoorten.
zeekoe
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Ruud » 20 jan 2008, 17:25

Jammer dat je screens zo klein zijn, ik denk dat je de verkeerde link pak met het kopieren van imageshack.
Maar als ik zo kijk ziet het er erg leuk uit en je hebt gebruik gemaakt van bruggen, leuke pleintjes en misschien kan je een beetje variatie maken in je hokken dat het niet zo vierkantig is.

PS: Is het niet handig voor je om een Photobucket acount aan te maken en daar al je screens neer te zetten. Want ik kan de screens van pagina 1 niet meer zien, of ligt dat aan mij ?
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor zeekoe » 27 feb 2008, 19:55

Ik heb naar jullie tips geluisterd en de hokken en omgeving wat aangepast. Alleen grotere screenshots plaatsen lukt me niet.
In ieder geval liep de vorige dierentuin niet zo goed. Ik ben nu met een nieuwe begonnen:

Ik heb de loterij gewonnen, 500.000 euro, en heb daarvan een mooi stukje grond in Afrika van gekocht. Het park heet:
Safari-Park

Wat voor dieren daar wonen zal wel duidelijk zijn :) .
De dieren en gasten zijn heel tevreden en ook financieel gaat het voor de wind. De entreeprijs is zelfs gratis en voor eet- en drinkkraampjes betalen gasten de minimale prijs. En toch maak ik winst! 8) . (En om dit maar vast voor te zijn: ik heb geen "shift" + "4" gebruikt.)
Genoeg geklets nu. De eerste luchtfoto's, gemaakt vanuit een helicopter.

Dromedarissen met een cafe
Afbeelding

Razendsnelle cheeta's of jachtluipaarden
Afbeelding

Giraffen, met zelfs 2 jongen!
Afbeelding

Naast de cheeta's wonen de luipaarden:
Afbeelding

En ook de logge nijlpaarden hebben het erg naar hun zin, zoals je hier kunt zien. Pas wel op dat je niet wordt natgespetterd...
Afbeelding

De nubische steenbokken zijn ook erg tevreden, er zijn al meerdere jongen geboren, wat de gasten natuurlijk heel mooi vinden. En ik als directeur natuurlijk ook, omdat deze steenbokken meedoen aan een internationaal fokprogramma.
Afbeelding

De dierentuin heeft een groep van 4 olijfbavianen weten te redden van de bushmeat. Natuurlijk moest daar een mooi hok voor gemaakt worden. Hiervoor heb ik een bezoek aan verschillende zoo's gebracht. Bij Ruuds Pangea Park kwam ik op HET idee: een bavianeneiland. Het is helaas niet zo goed gelukt als bij Ruud, maar toch vind ik het de moeite waard om aan jullie te laten zien. En @ ruud: heel erg bedankt voor de inspiratie. Als dank heet olijfbaviaan 1 nu Ruud en nr. 2 heet Pangea Park.
Afbeelding

Safari-Park heeft ook een aantal struisvogels:
Afbeelding

In Afrika kan het soms erg heet zijn. Daarom kunnen gasten ook een frisse duik nemen in een natuurlijk meertje. Uiteraad zitten er geen krokodillen in. :D
Afbeelding

Dat was het weer. Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze safari.
Laatst bijgewerkt door zeekoe op 27 feb 2008, 21:34, in totaal 4 keer bewerkt.
zeekoe

Berichtdoor Ruud » 27 feb 2008, 20:26

Wat een leuke verrassing een baviaan die Ruud heet. :P En dan nog 1 die Pangea park heet. Geweldig 8)

Helaas kan ik niet goed beoordelen met deze kleine screens. Het zal er vast wel erg leuk uitzien. Ik wil je gerust helpen met de screens neem dan even contact met me op via PB.

Ik zie wel een leuke brug, en bavianen eiland.
Maar verder kan ik weinig uit de screens halen helaas.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Gerbanno » 27 feb 2008, 20:41

Gebruik je imageshack? zo ja, ik gebruikte die ook, maar toen mijn plaatjes ook klein werden ben ik overgestapt naar www.plaatjesupload.nl ;) misschien dat jij dat ook kan doen zodat de screens wat groter worden :)
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zeekoe » 27 feb 2008, 21:37

Thanks Gerben voor de tip van plaatjesupload. Zoals je ziet heb ik hem gelijk al met succes uitgeprobeerd.
zeekoe

Berichtdoor Gerbanno » 27 feb 2008, 22:05

Geen dank ;) ik gebruik hem zelf ook en ik gebruik jouw zoo's om weer op inspiratie te komen :)
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zeekoe » 27 feb 2008, 22:58

Zo helpen we elkaar met het maken van een perfecte dierentuin. Als die tenminste bestaat...
zeekoe

Berichtdoor errie22 » 27 feb 2008, 23:18

[opschepmodus] Tuurlijk wel, kijk maar naar mijn topic! :) [/opschepmodus]

Oké, genoeg opgeschept. Laten we het over jouw zoo hebben
Alhoewel ik zelf geen fan ben van verschillende paden, vind ik dat je ze leuk hebt gecombineerd. Je hebt mooie, ruime verblijven en gebruikt mooie downloads. Oftewel: Ga zo door!

Probeer anders eens een bavianeneiland te maken met het onzichtbare hek (invisible fence) van Zoo Tek Phoenix. ;)

Edit: Met die grote screens ze ik wel dat je die al hebt gebruikt.
Laatst bijgewerkt door errie22 op 28 feb 2008, 19:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Groeten van Erwin
Meld je aan op Surfrace of Jiggy en verdien geld! :D
errie22
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen