[BELANGRIJK] Nieuwe Showroom Forumregels !

De plek om je ZT1 Zoo┬┤s te showen.

[BELANGRIJK] Nieuwe Showroom Forumregels !

Berichtdoor Ruud » 10 feb 2007, 21:16

Wij willen voor de showroom een paar Regels voorleggen aan jullie.

:arrow: 1a. Alleen Admins en Mods kunnen een topic openen als je een zoo wilt starten. Als er een nieuw topic geopend wordt plaats je in je eerste berichtje ook gelijk screens.
:arrow: 1b. De showroom is een gesloten forum. Om een topic te openen moet je een pb sturen aan een van de mods/admins, die opent een topic voor jou.

:arrow: 2. Stemmen of vragen aan de leden welke dieren dat je moet gaan plaatsen mag alleen via PB.

:arrow: 3. Posts met woorden zoals: succes, cool en mooi, zonder argumentatie, vallen onder spam. Deze worden ook verwijderd.
'dit ziet er goed uit' heeft voor mij dezelfde waarde als 'mooi' of 'cool', tenzij het onderbouwd is.

:arrow: 4. Je mag niet meer dan 1 topic hebben om je screens te laten zien van je zoo. Begin je een nieuwe zoo kan deze achter de bestaande topic. Dit betekend automatisch dat er maar 1 topic per lid geopend is. (zie ook regel 1b)

:arrow: 5. Vragen om slotjes in een topic omdat bijv je zoo mislukt is of omdat je pc gecrasht is kan alleen per pb aan een mod/admin.

:arrow: 6. De normale forumregels gelden hier ook.

Voor vragen kan je hier in dit topic kwijt.

TIPS

Voor vragen over screens en het plaatsen kan je kwijt in het topic :

Link naar :Screenshot Tips en Vragen

Ook hebben wij 2 Artikelen op de site staan. Dat zijn :

:arrow: Hoe maak ik een screenshot

:arrow: Hoe plaats ik een bijlage (screen ) op de site
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

• Reklame Boodschappen