Nintendo 3DS

Kletsen over alle niet-ZooTycoon spellen kan hier. Maakt niet uit welk spelsysteem.

Re: Nintendo 3DS

Berichtdoor Robbert » 25 maart 2011, 20:43

Mijn broertje heeft hem sinds gisterochtend, en dus ben ik gister even bij hem langs geweest om te kijken of het wat was. En nu ben ik zo ver dat ik de 3DS nog éven laat liggen.
Ten eerste zijn er nog geen spellen op de verkrijgen die écht de moeite zijn (zoals voor mij Mariokart 3D)
Ten tweede doet mijn DSLite het nog prima, tenminste goed genoeg om de gewone DS-spellen op te blijven spelen voorlopig.

Maar hij is me zeker wel goed bevallen hoor! Erg gaaf gedaan met dat 3D-scherm, want je ziet ook echt diepte zoals je dat ook in de bioscoop bij 3D-films ziet. Vergelijk het ook maar met een raam, of kijkdoos. Het was wel even wennen.
Ook zijn er grappige spelletjes te doen via de camera's die er in dat ding zitten. Je legt een kaartje met een vraagteken erop op tafel, laat je 3DS erop concentreren en vervolgens kun je er spelletjes mee doen. Moeilijk uit te leggen maar het is gaaf gedaan.

Wat dat betreft ben ik echt nog wel in voor een 3DS, maar wacht nog wel een paar weken tot de betere/leukere spellen uit zijn en het apparaat mogelijk ook iets goedkoper is. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Robbert » 02 jul 2011, 12:41

*Kick omhoog*

Gisteravond dan toch maar een Nintendo 3DS aangeschaft, icm Zelda: Ocarina of time. Dat spel had ik toendertijd ook nog op de N64 maar speelde ik zelf nooit echt veel. (Ik speelde het wel eens, maar meer om te rotzooien en niet om verder te komen ofzo. Dat liet ik over aan anderen, maar nu wil ik het zelf ook wel eens proberen. De eerste indrukken zijn erg goed, al ben ik nog maar in het verre begin van het spel (de Deku Tree). Benieuwd hoe ver ik nu ga komen zonder de hulp van anderen.... :mrgreen:

En tsja, ook Mario Kart 3D afwachten, die MOET ik ook hebben 8)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 02 jul 2011, 15:07

Ik heb de 3DS in de winkel geprobeerd. Ik was al geen fan van handhelds maar de 3DS vond ik absoluut niet goed (kon ook aan mijn ogen liggen hoor :P ) Ze beweren de hele tijd dat het heel mooi 3D is en zo maar ik zag alleen maar alles dubbel en je kon alleen vanuit een heel specifieke hoek 3D zien, wat natuurlijk niet handig is, helemaal niet bij een handheld. Ik wacht liever tot 3D wat beter is en er ook grotere consoles met 3D-versies verschijnen.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen