ZT2 - 5B - BD / AA / MM / UD

Hier vind je alles over het Exchange your Zoo project.

ZT2 - 5B - BD / AA / MM / UD

Berichtdoor Gea » 20 sep 2008, 16:50

Exchange your Zoo – ZT2 5e ronde - groep 5B
Uitbreidingen: BD, AA, MM en UD

Deelnemers:
1. Alex (coördinator)
2. timtomtim
3. Tijgerboy
4. Ramyyya
5. missShirley

Degene die bovenaan in de lijst staat mag beginnen (dat is deze keer dezelfde persoon als de coördinator; dit zal niet altijd zo zijn). Degene die mag beginnen, mag zelf een map kiezen. Small of medium is aan te raden.

Thema:
Er is geen thema. Jullie mogen samen zelf uitzoeken hoe jullie het willen doen!

Overige:
Bekijk ook de spelregels en uitleg!
Vragen en opmerkingen over deze groep en zijn zoo mogen hier gesteld worden. Vragen en opmerkingen over Exchange your Zoo in het algmeen mogen in het discussietopic gesteld worden. Specifieke vragen over de organisatie en dergelijke van Exchange your Zoo mogen in een privé bericht (pb) aan mij gesteld worden.

E-mailadressen zijn te vinden in het e-mailadressentopic.
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Tijgerboy » 20 sep 2008, 20:46

Ik stel voor om het volgende thema te hebben: Het Natuurlijke.
Dus geen vierkante hokken met gaashek eromheen en klaar, maar natuurlijke vormen, hoogteverschillen en zoveel mogelijk natuurlijke omheiningen (rotswanden, greppels en rivieren).
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Shirley » 21 sep 2008, 10:09

Lijkt me een goed plan! en ik denk dat we het beste een medium map kunnen gebruiken, toch?
Ik heb er in ieder geval zin in :)
We hebben allemaal UD, maar gaan we die ook gebruiken, want eerlijk gezegd vind ik het geen leuke uitbreiding en erg onrealistisch...
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor Alex1210 » 21 sep 2008, 10:41

Ik stel inderdaad ook voor om UD zo min mogelijk te gebruiken, behalve bij dieren die nog zouden kunnen bestaan als de oeros, holenleeuw, blauwbok, falklandwolf, boshert en de buidelwolf :)
De objecten vind ik wel cool om te gebruiken, zeker om een soort voorstelling o.i.d. te maken.

Even over de downloads.
Ik gebruik zelf amper downloads. Maar ik wil wel voorstellen om allemaal de vertaalde Addax te hebben van Fobian. Die is H I E R Te downloaden.

Om gebouwen te maken vind ik de gewone bassinmuren echt lélijk. Daar heeft onze Sophie(tje) een hele leuke download van:
Sophie's Bassinmuren Downloaden

Ik kan dit natuurlijk niet alleen beslissen :angle: Dus ik wacht op jullie antwoord, en dan zal ik beginnen! :)

Oh, trouwens, in de regels staat dat je de zoo een halve week tot een week mag hebben. Ik wil dit sowieso graag veranderen in een week. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik heb het in de week vrij druk met m'n school en m'n werk, zodat eigenlijk alleen het weekend over blijft. Ik zie dus ook geen kans om als ik de zoo op maandag krijg, hem dan donderdag al weer doorgestuurd te hebben.
Ik hoop dat iedereen hier begrip voor heeft! ^^

Verder heb ik niet écht een thema voor de zoo, ik stel voor om gewoon een typisch dierenpark te maken, zodat je ook echt het dierentuingevoel krijgt, Maar dan wel in een avontuurlijke manier (Denk aan natuurlijke afscheidingen en doorloopverblijven)

Mijn laatste punt. Vorig jaar was het de regel dat de zoo naar de volgende werd gestuurd, én naar Gea, aangezien ik dat dit keer niet in de regels kan vinden, wil ik vragen of iedereen de zoo ook gelijk doorstuurt naar mij, op mijn e-mailadres:

alex.zijlstra[at]orange.nl

waarin [at] een @ is :)

En dan hoop ik dat we een mooie zoo gaan maken, en een leuk spel zullen spelen! :D
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Shirley » 21 sep 2008, 11:19

De Addax heb ik en Sophie's Bassinmuren ook. Verder geen downloads gebruiken?
Een week is een goed idee, aangezien ik eigenlijk alleen in het weekend tijd heb.
En over het doorsturen, zie deze regel: 2. Wanneer de zoo doorgestuurd wordt naar de volgende, moet hij ook naar de coördinator van de groep en naar mij (Gea) worden gestuurd.
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor timtomtim » 21 sep 2008, 11:53

ik ben het met jullie eens maar BP vind ik ook erg leuk misschien deze ook er bij doen (te downloaden op deze site) ook het thema bevalt me :D
ZT.nl Is de beste ZT fansite
Dit is mijn showroom http://www.zootycoon.nl/forum/viewtopic.php?t=8671
timtomtim
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 21 sep 2008, 14:23

Gea schreef:3. Wanneer de zoo doorgestuurd wordt naar de volgende, moet hij ook naar de coördinator van de groep en naar mij (Gea) worden gestuurd.

Zoals missShirley al zei :) Dus als het goed is krijg je de zoo sowieso, Alex!
Veel plezier ermee! :D
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Tijgerboy » 21 sep 2008, 14:56

Ik vind het een goed idee om sophies bassinmuren te gebruiken
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 26 sep 2008, 19:04

Ik ben inmiddels klaar met mijn deel, vanavond of morgen zal ik 'm doorsturen. (Moet ik 'm ook naar mezelf sturen Gea? :angle: ) :P

Ik ben begonnen met de Falklandwolf, welliswaar uitgestorven, maar een schitterend dier, als alternatief voor een vos, of wolf o.i.d.

Afbeelding
Afbeelding

Even 3 overzichtsfoto's en een stukje plattegrond, als iedereen verblijven van ongeveer deze grootte maakt, moet het mogelijk zijn dat iedereen 3 verblijven kan maken.. Dat is wel het leukste! :) Ik heb ook kraampjes gemaakt, en een souvernirshop etc. dus kraampjes hoeven de eerst volgende 2 denk ik niet te doen.. :P

Veel succes!
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 27 sep 2008, 16:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Gea » 26 sep 2008, 19:47

Alex1210 schreef:Ik ben inmiddels klaar met mijn deel, vanavond of morgen zal ik 'm doorsturen. (Moet ik 'm ook naar mezelf sturen Gea?

Natuurlijk, ook jij moet je aan de regels houden! :P

Ik kan de screens niet zo goed zien, maar het ziet er wel leuk uit!
Gea
Forum Moderator

Volgende

• Reklame Boodschappen