ZT2 - 5A - BD / AA / MM / UD

Hier vind je alles over het Exchange your Zoo project.

ZT2 - 5A - BD / AA / MM / UD

Berichtdoor Gea » 20 sep 2008, 16:49

Exchange your Zoo – ZT2 5e ronde - groep 5A
Uitbreidingen: BD, AA, MM en UD

Deelnemers:
1. Destinated_darwin (coördinator)
2. Jeroen van Hoek
3. Laurinho
4. Vogelfreak0

Degene die bovenaan in de lijst staat mag beginnen (dat is deze keer dezelfde persoon als de coördinator; dit zal niet altijd zo zijn). Degene die mag beginnen, mag zelf een map kiezen. Small of medium is aan te raden.

Thema:
Er is geen thema. Jullie mogen samen zelf uitzoeken hoe jullie het willen doen!

Overige:
Bekijk ook de spelregels en uitleg!
Vragen en opmerkingen over deze groep en zijn zoo mogen hier gesteld worden. Vragen en opmerkingen over Exchange your Zoo in het algmeen mogen in het discussietopic gesteld worden. Specifieke vragen over de organisatie en dergelijke van Exchange your Zoo mogen in een privé bericht (pb) aan mij gesteld worden.

E-mailadressen zijn te vinden in het e-mailadressentopic.
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Laurinho » 20 sep 2008, 18:54

Oeh, sta ik daar tussen een stel "proffesionele" zoo-bouwers, maar het word vast een mooi resultaat! Iemand al leuke ideeën voor een thema of dergelijke? :)
Laat mijn Card de top bereiken!
Wegens té weinig leuke ideeën voor mijn onderschrift... <--
Laurinho
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Destinated_darwin » 20 sep 2008, 19:35

Ik stel voor om als thema rond een bepaald biotoop of continent te werken ?

Wat prefereren jullie overigens, small of medium ?

Indien bekend zal ik eerstdaags (wellicht niet morgen omdat ik weg ben, maar zeker volgende week ergens) de zoo klaar maken en doorsturen naar de eerste.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laurinho » 20 sep 2008, 20:03

Eens kijken hoor, ik neem aan dat als we allemaal ong. 2 verblijven bouwen, en de pleintjes en dergelijk meegerekend zouden we aan klein voldoende hebben, maar in medium hebben we natuurlijk wel meer ruimte voor andere "bijzaken", maar dat bespreken we met de andere leden.

Ik ben nooit erg enthousiast over een thema wat met biotopen en dergelijke te maken heeft, dus mij lijkt continent nog de beste van de twee, maar dat is wel al vaker gebruikt, dus misschien komt er nog een origineel idee naar boven borrelen. XD
Laurinho
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Vogelfreak0 » 20 sep 2008, 20:29

Ik stel in ieder geval een medium map voor, aangezien we dan genoeg ruimte hebben om ruime, gemixte verblijven te bouwen. Verder lijkt me een biotoop en/of continent wel leuk. We zouden natuurlijk ook kunnen kiezen voor een zoo die gemaakt is met slechts één uitbreiding, bijvoorbeeld MM of BD. Ook is het misschien een idee om alleen met bijvoorbeeld ernstig bedreigde diersoorten te werken? ;)
Vogelfreak0
Voormalig Designer

Berichtdoor Jeroen van Hoek » 20 sep 2008, 21:03

zal ik me er ook maar eens mee bemoeien XD
ik vind medium wel leuk, dan kun je ook je creativiteit kwijt, aan iets meer dan 1 of 2 hokken :P
ik vind dat idee van een continent wel leuk (doe ik bijna nooit :P)
één uitbreiding maar? ik zou zelf voor BD en MM kiezen om een zoo te maken (AA vind ik niet zo speciaal en UD vind ik niks om mee te bouwen voor een echte zoo xD)
ik zou gewoon alle dieren gebruiken, niet alleen ernstig bedreigd ofzow ;)
EDIT: zullen we dan ook binnenverblijven maken? zoals die bakstenen bassinmuren van sophie gebruiken... of die hack van raymond downloaden? (maar een idee)
krokodillen zijn lief 8)
nieuwe krokodillendownloads pb mij
noem mij maar jeroen
http://jeroentjuhh.dragonadopters.com/dragon_60970
Jeroen van Hoek
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laurinho » 22 sep 2008, 15:50

Aangezien we hem moeten insturen, kunnen we moeilijk veel downloads gebruiken, aangezien veel mensen die waarschijnlijk niet hebben, of iets wat daar op lijkt. Laten we dan maar alvast gaan bespreken wat voor Continent of dergelijke we geburiken, Zuid-Amerika is altijd leuk, maar op zich zou Azië wel het meest geschikt zijn, toch?

Wat betreft de (ernstig) bedreigde diersoorten : de meeste daarvan zijn wél leuk, en het zou ook goed uitkomen met bijv. Azië als thema, omdat daar ook veel bedreigde dieren leven, wel heeft misschien de helft wel Tropisch Regenwoud als biotoop, en dat is zeker niet mijn favoriet, maar ja.

Ik denk dat het wel gaat lukken. :P

Laurinho
Laurinho
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Destinated_darwin » 22 sep 2008, 16:20

We doen continent Azië. Alle soorten van dit continent zijn toegelaten, maar laten we de nadruk leggen op bedreigde en ernstig bedreigde soorten.
Ernstig bedreigd lijkt me een beetje té beperkt, zeker als we alleen Azië nemen (aannemend dat jullie de rode statustekens bedoelen).
Laten we als thema "Bedreigd en ernstig bedreigd Azië" nemen.

Wat downloads betreft : op de officiële (ik denk aan de Aziatische olifant) na, lijkt het me beter er geen te gebruiken , ik zal dit zelf ook pogen te vermijden.

Wat de map betreft : het wordt een mediummap ,daarover bestaat we enige overeenstemming dunkt me.

Nog een opmerking : ik zie bij voorkeur dat dieren uit UD worden vermeden. Die passen ook niet meteen in ons thema.

Ik zal eerstdaags de zoo opstarten.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Jeroen van Hoek » 22 sep 2008, 16:24

uhm, ik heb die bomenhack... en aangezien die voor tropisch regenwoud is, kunnen we die toch ook gebruiken?
en die downloads: waarom niet die muren van sophie?? die kan ik anders goed gebruiken :(
krokodillen zijn lief 8)
nieuwe krokodillendownloads pb mij
noem mij maar jeroen
http://jeroentjuhh.dragonadopters.com/dragon_60970
Jeroen van Hoek
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Vogelfreak0 » 22 sep 2008, 16:30

Destinated_darwin schreef:We doen continent Azië. Alle soorten van dit continent zijn toegelaten, maar laten we de nadruk leggen op bedreigde en ernstig bedreigde soorten.
Ernstig bedreigd lijkt me een beetje té beperkt, zeker als we alleen Azië nemen (aannemend dat jullie de rode statustekens bedoelen).
Laten we als thema "Bedreigd en ernstig bedreigd Azië" nemen.

Wat downloads betreft : op de officiële (ik denk aan de Aziatische olifant) na, lijkt het me beter er geen te gebruiken , ik zal dit zelf ook pogen te vermijden.

Wat de map betreft : het wordt een mediummap ,daarover bestaat we enige overeenstemming dunkt me.

Nog een opmerking : ik zie bij voorkeur dat dieren uit UD worden vermeden. Die passen ook niet meteen in ons thema.

Ik zal eerstdaags de zoo opstarten.

Hier ben ik het volledig mee eens. Leuk thema, prima mapgrootte, de UD dieren worden door mij eigenlijk toch nooit gebruikt, en ook downloads (op de officiële na) komen er bij mij eigenlijk nooit in. Is ook meteen makkelijk voor de mensen die de zoo willen downloaden. ;)
Vogelfreak0
Voormalig Designer

Volgende

• Reklame Boodschappen