ZT2 - 7 - BD, AA, MM & UD

Hier vind je alles over het Exchange your Zoo project.

Re: ZT2 - 7 - BD, AA, MM & UD

Berichtdoor Gea » 11 apr 2012, 20:03

Gaan jullie nog met deze zoo verder? Zou jammer zijn als het hier zou stoppen :(
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor maarten95 » 12 apr 2012, 06:59

Volgens Lara heeft Visfreak de zoo. Dus mocht je dit ontvangen, Visfreak, dan lijkt het me leuk/handig dat je verder gaat met bouwen en/of de zoo doorstuurt. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tijgerboy » 12 jun 2012, 13:42

Ik vind het erg jammer dat het spel altijd moet stilvallen (was de vorige keer ook zo). Visfreak, heb je de zoo nog? Zo ja, zou je er dan screens van willen plaatsen en naar Maarten door willen sturen? Zo nee, dan stuur ik de aller eerste versie van de zoo die nog op mijn computer staat door naar Lara en dan kan die een nieuw verblijf bouwen.
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 14 jun 2012, 15:00

Tijgerboy schreef:Ik vind het erg jammer dat het spel altijd moet stilvallen (was de vorige keer ook zo). Visfreak, heb je de zoo nog? Zo ja, zou je er dan screens van willen plaatsen en naar Maarten door willen sturen? Zo nee, dan stuur ik de aller eerste versie van de zoo die nog op mijn computer staat door naar Lara en dan kan die een nieuw verblijf bouwen.

Ik ben bang dat Visfreak niet meer mee doet, omdat hij al een hele tijd niks meer geplaatst heeft in zowel het ZT1 als ZT2 EyZ-project. Hij reageert ook niet op E-mails. Ik stel voor dat we weer gewoon opnieuw beginnen met jouw ''basisversie'' van de zoo en deze doorstuurt naar Lara. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen