ZT1 - 6 - DD & MM / CC

Hier vind je alles over het Exchange your Zoo project.

Re: ZT1 - 6 - DD & MM / CC

Berichtdoor maarten95 » 06 feb 2013, 17:14

Gea schreef:Ik neem aan dat hij gewoon op de site kan komen hoor! Heel mooi gedaan allemaal en wat leuk dat jullie gewoon de zoo hebben volgemaakt. Exchange your Zoo loopt vaak al stuk voordat de zoo vol is, helaas.

Weet je ook naar wie ik de zoo moet sturen om het op de site te krijgen? Ik weet niet wie van de crew downloads op de site kan zetten. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 11 feb 2013, 23:28

Late reactie, maar ik zou downloads@zootycoon.nl proberen, denk ik. Lijkt mij dat deze nog wel werkt. Anders gewoon Ruud of Arthur een e-mail sturen, denk ik.
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor maarten95 » 12 feb 2013, 17:25

Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat iemand dat e-mailadres nog checkt. Van Arthur hebben we ook al een tijdje niks meer gehoord, dus anders zal ik Ruud wel mailen! ;) Bedankt voor de hulp!
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 16 feb 2013, 14:07

Ik heb de zoo verstuurd naar downloads@zootycoon.nl, dus hopelijk is hij binnenkort te downloaden! Als een crewlid het e-mail adres zou willen checken en de download op de site wil zetten zou dat heel fijn zijn! :D Hopelijk weten jullie het wachtwoord nog! :P
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 16 feb 2013, 14:25

Normaal gesproken zou Athur dit allemaal regelen. maar aangezien ik niet of nauwelijks contact krijg met Arthur weet ik niet of het aankomt. En aangezien ik niet meer op de server kan komen is dat toch wel lastig.

Wat je kan doen is zelf even de download op internet zetten en dan een linkje erbij zetten. ;)
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 21 feb 2013, 10:54

Ruud schreef:Normaal gesproken zou Athur dit allemaal regelen. maar aangezien ik niet of nauwelijks contact krijg met Arthur weet ik niet of het aankomt. En aangezien ik niet meer op de server kan komen is dat toch wel lastig.

Wat je kan doen is zelf even de download op internet zetten en dan een linkje erbij zetten. ;)

Ja, dat heb ik dan ook maar gedaan. De zoo is te downloaden op deze link:
http://www.mediafire.com/?1407whlhu1qlkau

Nodig: ZT1 CC of ZT1 met DD/MM.
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen