ZT2 - 6A - BD / AA / MM / UD

Hier vind je alles over het Exchange your Zoo project.

ZT2 - 6A - BD / AA / MM / UD

Berichtdoor Gea » 25 aug 2009, 13:44

Exchange your Zoo – ZT2 6e ronde - groep 6A
Uitbreidingen: BD, AA, MM en UD

Deelnemers:
1. Destinated_Darwin (coördinator)
2. Laraatje2008
3. Alex1210
4. Margay88
5. Tijgerboy

Degene die bovenaan in de lijst staat mag beginnen (dat is deze keer dezelfde persoon als de coördinator; dit zal niet altijd zo zijn). Degene die mag beginnen, mag zelf een map kiezen. Small of medium is aan te raden.

Thema:
Er is geen thema. Jullie mogen samen zelf uitzoeken hoe jullie het willen doen!

Overige:
Bekijk ook de spelregels en uitleg!
Vragen en opmerkingen over deze groep en zijn zoo mogen hier gesteld worden. Vragen en opmerkingen over Exchange your Zoo in het algmeen mogen in het discussietopic gesteld worden. Specifieke vragen over de organisatie en dergelijke van Exchange your Zoo mogen in een privé bericht (pb) aan mij gesteld worden.

E-mailadressen zijn te vinden in het e-mailadressentopic.
Laatst bijgewerkt door Gea op 05 sep 2009, 14:46, in totaal 3 keer bewerkt.
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Destinated_darwin » 25 aug 2009, 14:09

Oké jongens... laten we hiermee een begin maken.

We moeten eerst drie dingen afspreken.
1) Welk thema gaan we gebruiken ?
2) Staan we het gebruik van downloads toe en zo ja welke en welke niet ?
3) Welke mapgrootte ? Wat dat betreft stel ik medium voor.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor margay88 » 25 aug 2009, 15:34

Ik Vind Medium Okeejj..
Ik vind een Tropisch Thema wel wat :D
Ik vind gewoon alle downloads :D
margay88
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Laraatje2008 » 25 aug 2009, 16:22

Hallo,
Ja een map medium vind ik wel goed, alleen niet alle downloads want niet iedereen heeft die en wil die graag downloaden. Ik zou zeggen alleen downloads eventueel van deze site. En verder niks, maak je ook een beetje reclame voor de site. Ja Tropische regenwoud lijkt me wel wat maar mijn favorite is savanne, maar dat heb ik eigenlijk wel genoeg gespeeld.
Moet wel even zeggen dat ik in de week van 7 september tot 16 september op vakantie ben en dat de zoo dus niet naar mij kan worden doorgestuurd. Kan dus dan 1 weekje niet meedoen.
Maar ik heb er zin in en diverse plannen voor mooie verblijven.
Groetjes en succes allemaal van Laraatje <)
27 april 2012 getrouwd met de mooiste man van de wereld!!
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Destinated_darwin » 25 aug 2009, 16:34

Een medium map zal het worden, daar zijn we inmiddels over uit.

Ik kan mij wel vinden in een tropisch thema, waar de focus dan automatisch op regenwoud komt te liggen.
Ik stel voor dat we proberen Afrikaanse ,Aziatische en Amerikaanse dieren per continent in elkaars buurt te laten verblijven en deze niet te mengen.

Voor het overige wacht ik nog de reactie af van Alex, vooral i.v.m. wat hij vind wat betreft downloads.

Overigens, heeft iedereen het junglethema beschikbaar ? Zal in dit geval goed van pas komen.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 25 aug 2009, 16:45

Ik wil iig voorstellen, zoals ik bij de vorige ronde ook gedaan heb om de Addax van de site te gebruiken, aangezien dit eigenlijk gewoon een officiele download is, hoewel, die niet echt tot z'n recht komt in een tropisch thema... En verder zie ik ook niet echt relevante Downloads voor het spel, zeker niet die ik gebruik.. =P Maargoed, Medium vind ik ook goed, Small is zo snel klaar..

Ook wil ik de maximumtijd graag op een week/8 dagen zetten.. Ik zit namelijk in Vwo 5 momenteel, en dat is best druk, nu al =P Ook heb ik nog m'n werk, dus als ik de zoo Zondag avond krijg, kan ik 'm nooit weer voor het weekend af hebben gemaakt! Ik hoop dat jullie dat begrijpen, en het met me eens zijn? =)

Kevin, Succes!
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Destinated_darwin » 25 aug 2009, 16:57

Ik vind het voorstel van Alex goed. Overigens denk ik dat gezien het gekozen thema de Addax niet echt nodig is.
Voor het overige wil ik klaar en duidelijk stellen dat we zullen afzien van het gebruik van downloads.

Ik zou wat de zoo betreft het dan ook eerder natuurlijk willen doen, we gaan geen binnenverblijven en dergelijke bouwen direct, omdat we dat niet kunnen doen. Tenzij Alex daar ineens toe bereid zou zijn bv het Brick wall pack te gaan gebruiken.
Ik vrees dat we daarmee onmiddellijk een achteruitstelling oplopen tov 6B, maar dat moeten we ermaar bijnemen.

Voor de rest, het thema wordt tropisch regenwoud, we proberen de dieren van de continenten bij elkaar te zetten.

We zullen als maximale werktijd aan de zoo 7 dagen vooropstellen, maar graag sneller.
We houden er rekening mee dat Alex het druk heeft met school en dat hij zeker niet elke dag zomaar de tijd vrij kan maken om te spelen.
We begrijpen dat, en we houden daar dus rekening mee.
Net zoals met de vakantie van Lara. Dat zal ik zelf verder wel regelen.

Verder zou ik willen proberen om de zoo af te werken voor 21 september, wanneer ik zelf weer begin aan mijn hogeschool studie.

Ik zal de zoo vanavond opstarten en doorsturen naar Lara.

Iedereen alvast veel succes.

EDIT : de zoo is onderweg naar Lara. Graag iets laten weten als je de zoo hebt.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 25 aug 2009, 17:41

Oh, ik zie dat je 'm al hebt opgestuurd.. Ik heb geen probleem met het gebruik van het bakstenen bassinmurenpack, *Ik heb die van Sophie* En ik heb ook het Scenery pack die sinds kort op de site staat, samen met de voiliere.. Dus als iemand die wil gebruiken vind ik 't best, ik gebruik ze zelf ook graag ;)
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Laraatje2008 » 25 aug 2009, 19:51

Ja Kevin, ik heb de zoo ontvangen en ik ga er van de week mee aan de slag. Dus, dat komt in orde, van het weekend heb ik wel een feestje ter ere van mijn verjaardag dus, maar ik heb er eigenlijk al wel zien in om deze dierentuin te zien, dus misschien dat ik dadelijk nog aan de slag ga.
Groetjes en succes nogmaals, groetjes van Laraatje <)
Heb hem trouwens doorgestuurd naar Alex, dus Alex succes.
Hier komen ook een paar screens en ik heb de zoo maar geopend Kevin. Eetplein gemaakt en ik hoop dat het in de smaak valt.
Kevin bij jou verblijf staan geen donatieboxen, plaats je die de volgende keer. Bedankt alvast.
Groetjes van Laraatje en nu een paar screens.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
27 april 2012 getrouwd met de mooiste man van de wereld!!
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Destinated_darwin » 25 aug 2009, 21:27

Het Brickwall pack en het scenery pack van Sophie zijn voortaan als downloads toegestaan. Dat is ook alles, en het moet niet.

@ Lara : heel mooi gedaan. Bedankt.

Mijn excuses voor het vergeten van donatieboxen en inrichting. Ik ben bang dat het mijn sterkste kant niet is en dat ik het meestal achterwege laat. Sorry, ik zal er proberen op te letten de volgende keer.
Die fout had ik niet mogen maken.

Overigens, ik zie bezoekers in het park. Ik had eigenlijk liever gezien dat we de zoo nog een tijdje gesloten lieten en pas later openden, dat is veel handiger tijdens het bouwen.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen