Spel info over Zoo Tycoon DS.

Heb je Zoo Tycoon 1 of 2 voor op je Nintendo DS ? Dan ben je hier op het goede adres. Of heb je Zoo Tycoon op je telefoon dan zit je hier ook gewoon goed. Ook voor de Cardflip Game.

Berichtdoor Arthur » 07 jan 2006, 08:41

Heb je dat ook wel eens…. Zit je in de trein…. hoor je ineens een olifant, een tijger, een zebra of een ijsbeer! Vanaf nu is het mogelijk want Zoo Tycoon DS hoef je nu niet meer enkel van achter je computer te spelen. Zoo Tycoon DS laat je overal wanneer je maar wilt genieten van het bouwen en beheren van je eigen dierentuin; in de auto, in de trein, op het strand of op de ski piste. Zoo Tycoon kun je vanaf nu overal mee heen nemen.

BlueFang heeft het slim bekeken, want in deze nieuwe game zitten compleet nieuwe scenario’s en is daarmee niet een kopie van de computer versie maar een eigen versie op zich. Door gebruik te maken van de stylus creëer je geweldige verblijven voor de dieren en zorg je voor voldoende eet- en drinkgelegenheden voor je gasten.

De dieren in het spel stellen net weer wat andere eisen dan in het computerspel. Denk je dat een hok hebt gebouwd die op de computer geweldig wordt gevonden door bijvoorbeeld je ijsberen, dan zul je op de DS nog het verblijf moeten aanpassen. Bijvoorbeeld meer water of juist meer sneeuw, meer stenen of juist minder stenen.

Wennen aan Zoo Tycoon DS? Klopt! Het is erg wennen om Zoo Tycoon op de DS te spelen, maar ook op de DS zijn tutorials om je te leren hoe met Zoo Tycoon DS om te gaan!

Een nadeel vind ik dat je de prijzen van eten en drinken zelf niet kunt wijzigen. Maar marketing en entreeprijzen kun je wel wijzigen! De research en conservation kun je ook zelf regelen. Er zijn geen onderliggende opties aan te geven, enkel research en conservation. Dus geen mogelijkheden dat je bijvoorbeeld enkel research doet voor bedreigde diersoorten of animal houses.

Door het behalen van scenario games ontvang je game cards. Met deze functie krijg je bijvoorbeeld de souvenirverkoper. Deze game cards kun je alleen kopen als je de scenario spellen speelt.

Net zoals in de game op de pc moet je natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen om verblijven te bouwen, eet- en drinkgelegenheden te bouwen en natuurlijk je personeel te betalen. De dieren kunnen natuurlijk ook kindjes krijgen, mits je natuurlijk een mannetje en vrouwtje bij elkaar zet en deze ook voldoende tevreden zijn. Ontevreden dieren produceren geen kinderen!

Dus waar Zoo tycoon op de pc stopt bij je voordeur, gaat Zoo Tycoon op de DS verder waar jij wilt !!!

Review geschreven door Mac Croco.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Re: Spel info over Zoo Tycoon DS.

Berichtdoor Zuid-Chinese tijger » 25 jun 2006, 10:31

Ik vind het wel moeilijker dan zootycoon 1. nauja ik heb hem nog geen dag!!
Zuid-Chinese tijger
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor rayquazakid704 » 11 maart 2008, 19:34

mag ik de complete lijst van dieren zeggen?
Linkin pak ownt!!
Regel 1: Ik heb altijd gelijk.
Regel 2: zoniet treed regel 1 in werking :P
rayquazakid704
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen