Majestic South

Heb je een idee of ben je iets aan het maken, dan kun je hier lekker kleppen over de nieuwe ideeën.

Majestic South

Berichtdoor Gerbanno » 09 apr 2012, 11:15

Aangezien niemand hier nog enige projecten showde leek het mij leuk om de Nederlandse community te laten zien wat er in de Engelse community gemaakt wordt.
Hier presenteer ik dan Majestic South, een pack waar ik, Tom, Jannick en enkele buitenlandse designers (Nessich, Brownwolf, Okeanos Saviour, Ludozoo, Elizabeth_12320) aan werken.

Afbeelding
Braziliaanse Agouti

Afbeelding
Permit

Afbeelding
Capybara
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Re: Majestic South

Berichtdoor margay88 » 09 apr 2012, 11:54

Zoals ik al zei op NS, het is echt een mooi pack maar de koppen van de capibara en agouti zitten mij dwars. Ik weet alleen niet waarom, haha. xD
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now!
margay88
ZooTycoon.nl Lid

Re: Majestic South

Berichtdoor maarten95 » 09 apr 2012, 14:33

Het ziet er heel mooi uit! Maar ja, dat kan natuurlijk ook niet anders als er een capibara in zit. :D Ik hoop wel dat er nog een of twee variants komen voor de capibara, want deze is wat licht van kleur. Je ziet vaak ook donkerbruine en roodbruine capibara's. ;)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen