RR Radical Remake

Heb je een idee of ben je iets aan het maken, dan kun je hier lekker kleppen over de nieuwe ideeën.

Re: RR Radical Remake

Berichtdoor Doggygirly » 23 jan 2011, 17:33

Ja maar ik heb ook alle uitbreidingen geinstalleerd
Wolf Story <3
Doggygirly
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 27 mei 2011, 15:58

Klopt het dat zowel deel 1 als deel 2 van Radical Remake niet meer te downloaden zijn en weet iemand waarom niet? Ik zou ze namelijk wel graag hebben...
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Arthur » 28 mei 2011, 10:01

Kan het zo zijn dat de bandbreedte op is? het is namelijk het einde van de maand en dan lopen meestal de maandelijkse limieten af.

The file you requested has been removed from MediaFire for a violation of our Terms of Service or our Acceptable Use Policy

Dat geeft die aan. Kan best dat er teveel gedownload werd, het is een gratis service en daar zitten meestal limieten op.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 28 mei 2011, 12:37

Betekend dat dat het volgende maand wel weer te downloaden is? Zou mooi zijn, aangezien ik sinds een tijdje weer ZT2 speel en ik schrok even toen ik weer zag hoe ''cartoony'' alle dieren er uit zagen.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen