Officiele Microsoft Zootycoon 2 Support/Help Website

Gezellig babbelen over de nieuwe uitdagingen in 3D.

Officiele Microsoft Zootycoon 2 Support/Help Website

Berichtdoor Arthur » 07 jan 2005, 22:31

:arrow: Microsoft Zoo Tycoon 2 Support / Help Website

Klik op bovenstaande link als je problemen hebt met het opstarten / installeren van Zoo Tycoon 2. Lees het op je gemak door om te kijken of jouw probleem/oplosing hier vermeld word.

Klik ook eens op onderstaande link voor extra Help

:arrow: The minimum system requirements for Zoo Tycoon 2

Als je vraag / probleem / oplossing hier niet bij staat kijk dan eens in de posts hier op het forum. Als je ook hier geen antwoorden kunt vinden maak dan een nieuwe post met je vraag dan kunnen wij proberen je te helpen met een oplossing.
Laatst bijgewerkt door Arthur op 07 jan 2005, 22:36, in totaal 3 keer bewerkt.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Hulpsite Microsoft

Berichtdoor Zoofreak Stefan » 04 jun 2006, 11:26

Goedemiddag iedereen!
Zoals jullie misschien wel weten heb ik sinds vrijdag ook ZT2:AA :). Ik heb gisteren nog even de box goed overgekeken, en toen viel me wat op, wat niet op de ZT2 en ZT2:BD box zat. Er staat namelijk op de achterkant een nieuw zinnetje in kleine lettertjes onderaan, namelijk:
"Zie http://support.microsoft.com/zootycoon2 voor ondersteunende videokaarten."
Die link is nu dus aanklikbaar geworden, toen ik erop kwam was het niet meteen overzichtelijk.. Toen ik even wat gelezen had, had ik een pagina ontdekt waar een heleboel probleemoplossers staan!
http://support.microsoft.com/kb/889367
Er staat ook mooi overzichtelijk waar je alles kan vinden, het is wel in het Engels.. Maar daar moet je maar even overheen kijken. :P Misschien is dit al een keer veel eerder gemeld, maar dat lijkt me niet als het nu voor het eerst op de box staat vermeld. Ook staat er nu een nieuw soort sponsor op de achterkant, Gamebryo, ik had er nog nooit eerder van gehoord. Ik heb even gegoogled en ik kwam bij DEZE site uit. Het bleek achteraf het soort fabrikant die de graphics goedmaakt. Niet erg boeiend, maar ik vond het toch wel het vermelden waard ;). Volgens mij is die hulpsite wel interessant voor mensen die een beetje Engels kunnen en problemen hebben met Zoo Tycoon 2. Hopelijk kunnen jullie hier wat mee..
Ooit al eens een familietripje willen maken? Kom dan nu naar Ghana Family Park! ©

" Yay, Fobian ist back! :D :D :D " ©
Zoofreak Stefan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Arthur » 04 jun 2006, 15:09

Goed speur werk Zoofreak Stefan!

Goede links.

De site van gamebryo was al bekend. Gamebryo is degene die de 3d engine ontwikkeld heeft voor het spel. zie ook een van de allereerste nieuws posts over zt2 (let op als je stof allergie hebt)
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Berichtdoor Astrid » 04 jun 2006, 16:09

Hé, interessant, misschien dat mijn probleempje er ook tussen staat. Ik ga straks maar kijken of me Engels nog in orde is. :P
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Ruud » 07 jun 2006, 18:03

Dit is zeker goed werk van je. Want er zullen zeker ook video-kaart problemen mee komen met ZT 2 AA. Goed dat microsoft een pagina ernaar toe maakt. Ik heb al eens eerder een andere soort pagina gezien van microsoft over de videokaarten. Zie het sticky topic.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Arthur » 10 jun 2006, 20:07

Ik ben even aan het zoeken gegaan en heb een interresante link gevonden voor bij wie het spel steeds vast loopt of plotseling stopt.

http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bnl%3B303032&x=17&y=10

Het gaat in het algemeen voor vele spellen maar als je in de lijst kijkt voor welke spellen het van toepassing kan zijn staan de diversen ZT spellen er ook bij.

Kijk ook eens op de volgende link bij problemen.

http://support.microsoft.com/search/default.aspx?query=zoo%20tycoon%202&x=18&y=13&catalog=LCID%3d1033&pd=&spid=7027&qryWt=&mode=r&cus=False&range=1-31
Arthur
Site Admin

Berichtdoor bas de koning » 18 jun 2006, 07:46

ik vind het wel handog die site maarja, zo goed is me engels nou niet egt.
zou iemand mij misschien kunnen helpen bij het feit dat ik niet weet hoe ik een offiecielle bonus download moet downloaden op mijn zt

-----

zou iemand misschien een wolf of een poolvosje kunnen maken??
en plz helpt iemand m met die offieciélle downloads ik wil ze namelijk heel erg graag.En ik begrep dat het maken van een otter niet lukt??
ik zou het jammer vinden als het niet luktje maar je kan natuurlijk niet alles hebben!!!

edit arthur. 2 berichtjes ineen gedaan
bas de koning
Nieuw op ZooTycoon.nl

verhoogd pad

Berichtdoor bas de koning » 19 jun 2006, 14:37

op de map van de cairo-zoo heb ik ontdekt dat er een verhoogd pad in staat rechts in de legenda.wie weet hoe je dat kan maken of hoe ik daar aan kom :?:
alvast bedankt :!: :P :(
bas de koning
Nieuw op ZooTycoon.nl

• Reklame Boodschappen