Zoo Tycoon 2 bugs

Gezellig babbelen over de nieuwe uitdagingen in 3D.

Berichtdoor Bart de Jong » 10 feb 2009, 17:33

moet ik nu serieus op deze vraag antwoord geven :?? Sorry maar dit is niet de manier waarop we op dit forum met elkaar omgaan. Lees A.U.B. eens de Forumregels door.

Bart
með suð i eyrum við spilum endalaust
Sigur Rós

(with a buzz in our ears we play endlessly)
Bart de Jong
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Flappie » 10 feb 2009, 18:40

Sorry ik lees de regels wel eventjes. antwoord?
Flappie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dinosaurusfan » 22 feb 2009, 15:05

Bij mij worden de baby dieren onzichtbaar
noem me maar kevin

Spore en zootycoon 2 zijn de beste spellen op aarde
dinosaurusfan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maikel2000 » 18 maart 2009, 15:26

nou ik heb er geen last van maar ik denk dat ik heb een keer gebeurde er iets geinigs er vloog een reuzenmanta die ik net had door de bassin muren en hij ging door de hele zoo en toen weer in het bassin en toen hij vloog nam hij water en plakton mee en dat ik een dolfijn trainde ging hij gewoon in de lucht en ook in de show
maikel2000
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor wellidesigns » 15 mei 2009, 09:21

bij ons gebeurt het volgende
we plaatsen een dier, en dan als we een tweede willen plaatsen, is het plots veranderd in een ander dier. Erg storend en vervelend
wellidesigns
Nieuw op ZooTycoon.nl

Re: Zoo Tycoon 2 bugs

Berichtdoor diana-black » 27 mei 2009, 13:30

als ik te lang in bezoekersmodus blijf dan slaat de computer vast. heb het bij iemand anders met een andere cd en een andere computer geprobeerd maar ook daat sloeg hij vast. lijkt me een bug :? :?
diana-black
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Erry2000 » 27 mei 2009, 14:04

Ik denk dat het aan de videokaart van de computer ligt. Als je in de bezoekersmodus bent, overzie je op sommige punten de hele zoo. Dat moet hij telkens laden. Geen wonder dat je computer dan wel eens vast wil lopen. Ik heb het zelf ook gehad op mijn vorige computer. Geen idee of het op deze ook is, want ik loop eigenlijk nooit meer in de bezoekersmodus ;) ! Ik denk dus niet dat het een bug is ;) !
Jouw download of zoo op ZTW? PB me!
Kijk ook eens in mijn designerstopic als je van MM2 houdt!
Erry2000
Member van het jaargetij Designer

Berichtdoor diana-black » 02 jun 2009, 10:57

Erry2000 schreef:Ik denk dat het aan de videokaart van de computer ligt. Als je in de bezoekersmodus bent, overzie je op sommige punten de hele zoo. Dat moet hij telkens laden. Geen wonder dat je computer dan wel eens vast wil lopen. Ik heb het zelf ook gehad op mijn vorige computer. Geen idee of het op deze ook is, want ik loop eigenlijk nooit meer in de bezoekersmodus ;) ! Ik denk dus niet dat het een bug is ;) !

we hebben net een nieuwe dure videokaart gekocht en hij slaat alsnog vast! :shock: :( en het is erg storent. moet elke keer de computer weer opnieuw opstarten en dan ben ik mijn spel kwijt! moet wat vaker opslaan!
diana-black
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Pinguinboy » 02 jun 2009, 14:40

diana-black schreef:
Erry2000 schreef:Ik denk dat het aan de videokaart van de computer ligt. Als je in de bezoekersmodus bent, overzie je op sommige punten de hele zoo. Dat moet hij telkens laden. Geen wonder dat je computer dan wel eens vast wil lopen. Ik heb het zelf ook gehad op mijn vorige computer. Geen idee of het op deze ook is, want ik loop eigenlijk nooit meer in de bezoekersmodus ;) ! Ik denk dus niet dat het een bug is ;) !

we hebben net een nieuwe dure videokaart gekocht en hij slaat alsnog vast! :shock: :( en het is erg storent. moet elke keer de computer weer opnieuw opstarten en dan ben ik mijn spel kwijt! moet wat vaker opslaan!

heb je een nieuwe driver voor die videokaart geïnstalleerd?
kom naar Novpin en red de pinguins in kaapstad!
Lees HIER mijn verhaal ''De Strijd om de walvissen'' en volg het avontuur tegen de Japanse walvisvaarders! :book:
Mickey Mouse wees me erop dat ik er minder van moest snoepen, terwijl Teigertje me er meer voerde, en Winnie de Pooh me probeerde over te halen om gewoon honing te gaan eten.
Pinguinboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 02 jun 2009, 15:31

diana-black schreef:

Het kan niet alleen je video kaart zijn. Hoeveel interne geheugen en prosesor heb je ? En heb je Vista, en wat voor virusprogramma heb je ?
Zijn er naast ZT ook nog andere programma's draaien op je computer? Want dit kan allemaal voor zorgen dat ZT traag draait op je computer.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen