Zoo Tycoon 2 bugs

Gezellig babbelen over de nieuwe uitdagingen in 3D.

Berichtdoor Laraatje2008 » 12 okt 2008, 09:06

Hallo iedereen,
Ik heb ook een bug ontdekt. Ik speel zootycoon en dan op een gegeven moment heb ik alleen nog maar het sneeuwmachine bij de toevoegingen zoals de bankjes, prullenbakken en donatieboxen. Ik kan die dan niet meer nemen en dat vind ik toch raar hoor. Dat is vreselijk irritant. Bedankt alvast en groetjes van Lara en Adje I(
En dat heb ik meestal als ik een toendra dier pak zoals een ijsbeer of een pingwing en daarom gebruik ik die pas als laatste. Ik snap het niet hoor. En als ik dan het spel opnieuw opstart is er niks aan de hand. Ik vind dit raar. Groetjes van Lara en Adje I(
Laraatje2008
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Erry2000 » 17 okt 2008, 14:37

Ow... dat is heel simpel. Bovenaan bij de objecten en dieren kun je filteren. Die filter is om de een of andere reden op toendra gaan staan! Boven de objecten bij het pijltje naar boven moet je hem dan weer op "alles" zetten, en dan heb je gewoon weer... alles ;) !
Jouw download of zoo op ZTW? PB me!
Kijk ook eens in mijn designerstopic als je van MM2 houdt!
Erry2000
Member van het jaargetij Designer

Berichtdoor chicken » 19 okt 2008, 15:38

ik heb ook een bug ontdekt ik had alleen nog maar 5 stokstaarten in mijn dierentuin en kreeg toen 2 sterren
:guns: ZT2 4 LIFE:guns:
MARIO.KART.WII
chicken
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dodo de beste » 10 dec 2008, 17:58

ik weet niet of er meer mensen (of andere leden, ik weet niet wat voor wezens dat zijn XD ...) ook hebben maar ik heb zt2 ultieme colectie en daar zit een dier bij (wat het is weet ik niet maar wel een soort antilope) dat geen naam en geen zoöpedie heeft :? het lijkt op de markhor(?) uit zt1 maar dan met woestijn als biotoop. als ik hem plaats en ik klik erop dan staat er in plaats van "(dier) 1" gewoon "1". weet iemand wat dit is, hoe dit komt en waar deze vandaan komt? ik vind het heel raar :?
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Sophie » 10 dec 2008, 18:09

Dat lijkt me geen bug, maar een download. Heb je een screen van dat dier?
Ik woon tegenwoordig bij Stichting SOS Dolfijn en Vogelopvang Soest.

Mijn downloads zijn te vinden op Zeta-Designs.
Sophie
Designer

Berichtdoor Elenion » 10 dec 2008, 18:29

De Addax is het volgens mij, maar hoe dat zo komt? Geen idee....Misschien een fout van de makers, omdat ze de addax niet nl hebben gemaakt?
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dodo de beste » 10 dec 2008, 18:48

het enige wat ik heb gedownload is de zwarte panter en gevulde prooipop. ik weet helaas niet hoe ik screens moet plaatsen. een addax kan het idd zijn, heb ff afbeeldingen gezocht. maar is er dan een addax voor zt2?
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor cheetasuus » 24 jan 2009, 14:00

Misschien is het ook iemand opgevallen dat als je een trainer hebt zonder ingang tot het basin met dieren dat er dan dit komt:

Je trainer heeft een basiningang nodig om trainer [naam] te trainen xD

Leuk, zulke vertalings foutjes <)
Cheeta's, I'm loving it!
cheetasuus
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Bart de Jong » 24 jan 2009, 14:43

de addax is een officiële download voor ZT2, alleen om een of andere onverklaarbare reden is deze nooit door M$ vertaald naar het Nederlands. Bij de downloads op deze site kun je een addax vinden die door fobian naar het Nederlands is vertaald, misschien dat dat je probleem oplost.

Bart
með suð i eyrum við spilum endalaust
Sigur Rós

(with a buzz in our ears we play endlessly)
Bart de Jong
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Flappie » 10 feb 2009, 11:31

Bart de Jong schreef:de addax is een officiële download voor ZT2, alleen om een of andere onverklaarbare reden is deze nooit door M$ vertaald naar het Nederlands. Bij de downloads op deze site kun je een addax vinden die door fobian naar het Nederlands is vertaald, misschien dat dat je probleem oplost.

Bart

das erg handig, vooral die uitgebreidde uitleg erbij, snap er geen sikkepit van 8) Wie is Fobian?, Wat is addax? Wie ben jij?, en waarom ben je hier?

zou u mij daar even uitgebreid op kunnen antwoorden. I) ID I( <)
Flappie
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen