Hoofdmenu muziekje veranderen

Gezellig babbelen over de nieuwe uitdagingen in 3D.

Hoofdmenu muziekje veranderen

Berichtdoor maarten95 » 25 feb 2013, 19:36

Ik heb European Expeditions in ZT2 staan, maar die zorgt er voor dat het muziekje in het hoofdmenu veranderd naar fluitende vogeltjes. Ik heb liever het originele muziekje in het hoofdmenu. Hoe verander ik het muziekje in het hoofdmenu?
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Re: Hoofdmenu muziekje veranderen

Berichtdoor africanfreak » 26 feb 2013, 18:56

Ik heb het zo ooit voor elkaar gekregen om de ultimate collection muziek thema in m'n spel te krijgen zonder dat ik deze uberhaupt had gekocht. Volgens mij moet je ergens een mapje opzoeken (naam heb ik geen idee van) maar daarin staat je actuele hoofdmenu thema. Bestandje neerpleuren van degene die je wilt, en de vogeltjes weg halen, en voila. Kan ook een kwestie zijn van een naampje veranderen tussen je muziekjes. Maar veel ingewikkelder dan dat was het niet dacht ik. Als ik jou was zou ik even op youtube ZT1 muziekje downloaden en die in je hoofdmenu zetten, nostalgie jongeman! :P
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor maarten95 » 26 feb 2013, 20:03

Er is wel een mapje ''sound'' met daarin verschillende hoofdmenu-muziekjes, maar ik heb geen idee hoe het spel daar de goede uit kiest om als hoofdmenu muziekje te gebruiken. Verder heb ik geen idee hoe het bestand van de vogeltjes heet, en ik ben bang dat als ik het verwijder ik helemaal nooit meer ambient vogels hoor in het spel. :P
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Astrid » 04 maart 2013, 02:16

Of je download ergens een hack. Ik heb in mijn zoektocht naar leuke downloads verschillende hacks gezien die iets (bijvoorbeeld het hoofdmenu) terugzette naar hoe het was bij een (oudere) versie naar keuze. Misschien is een muziek-reset-hack ook te vinden ergens?
Astrid
Fotowedstrijdmanager

• Reklame Boodschappen