Goedkoop naar de dierentuin. Geef hier jou tips!

Praten over echte dieren of dierentuinen kan hier...

Re: Goedkoop naar de dierentuin. Geef hier jou tips!

Berichtdoor maarten95 » 04 feb 2011, 18:15

africanfreak schreef:Iemand leuke namen op het forum toevallig?

Ja, ik sta op mijn id-bewijs als ''Capibaraman van Marrewijk''
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 24 mei 2011, 19:34

Meeting actie top-tip!
Als je 2 zegels die op Friesche Vlag verpakkingen zitten op de actiekaart plakt (die ook op de verpakking zit) krijg je het 2de kaartje gratis bij verschillende attracties in Nederland, o.a. Ouwehands Dierenpark in Rhenen. Veel Friesche Vlag vla eten dus! :D
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 22 aug 2011, 11:25

Ik heb ook nog een tip.

Als je WNF LifeGaurd wordt, krijg je een boekje met verschillende kortings bonnen, zo kan je gratis naar de Apenheul, Dierenrijk en SBB, daarnaast zitten er ook nog vele andere kortingen bij. :mrgreen: :msgreen:
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Arthur » 22 aug 2011, 13:40

Doe mee aan de Jubileum contest en maak kans op een gratis dierentuin kaartje deze keer ! I)
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Berichtdoor Robbert » 09 okt 2011, 16:42

De NS heeft een tijdje geleden gedacht leuk te kunnen zijn door een SPOORdeel-winkel te beginnen.
Snappen jullie hem? Voordeel--->Spoor(NS, treintjes, je weet wel)--->Spoordeel! HA-HA-HA! :|
Even allemaal lachen om deze woordgrap van de eeuw! :roll:

Goed, zijn jullie ook weer onder je stoel uit gekomen en hebben jullie weer een droge broek aan gedaan? Want via die NS-Spoordeelwinkel kun je deze maand voor 20 euro naar het Noorderdierenpark in Emmen. En dat is dus een retourtje van waar ook in Nederland + entree op het park! En dat is uiteindelijk niet duur als je het vergelijkt met de losse prijzen van een retourtje en een kaartje voor het park.
Eigenlijk zou ik hier vandaag gebruik van gaan maken maar dat is niet doorgegaan door omstandigheden. Misschien later deze maand dus nog wel eens, maar ik wilde jullie deze actie ook niet onthouden.
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Qwikkie » 09 okt 2011, 21:12

Whaha xD Hetzelfde idee als 'Zoovenirs' xD?

Ik had er al een mailtje over gehad ja. Volgens mij kan je ook nog andere combinaties maken, maar weet niet zeker.
Bezochte parken in 2012: Diergaarde Blijdorp 2x, Dierenpark Amersfoort, Safaripark Beekse Bergen
Totaal aantal bezoeken: 4
To do 2012: Vast wel iets, dat zien we wel weer.
Qwikkie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 09 okt 2011, 22:41

Er zijn inderdaad nog meerdere combinaties, maar die hebben (deze maand tenminste) niets met dierenparken te maken. Vorige maand nog wel, toen deed Artis nog mee (daar heb ik gebruik van gemaakt). Misschien dat volgende maand dus wéér een ander park aan de beurt is.

(PS Zoovenirs is er ook wel zo een, maar die is 100.000 keer minder flauw/vergezocht als Spoordeelwinkel. Stel humorloze dwazen bij die reclamebureaus..... :roll: )
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Vorige

• Reklame Boodschappen