Het-grote-huisdier-topic

Praten over echte dieren of dierentuinen kan hier...

Re: Het-grote-huisdier-topic

Berichtdoor dodo de beste » 24 feb 2011, 20:59

Ik heb nu 1 kat, drie dagen geleden waren dat er nog twee. Maar een van hen (Vosje, de ander heet Lola) voelde zich niet gelukkig bij ons. Waarschijnlijk miste ze haar moeder. Ze plaste in huis en was altijd heel onrustig. We deden er alles aan om haar gelukkig te maken, maar niets hielp. Gelukkig kwamen ze (het zijn zusjes) van een hele aardige vrouw die in huis ook 5 katten en een hond heet, en die wilde Vosje graag terug in huis nemen! Dus nu is ze heel gelukkig bij haar, en daar ben ik heel blij om! Lola lijkt er goed mee om te gaan, ze kan zelf nu ook meer aandacht krijgen. Het leuke aan Vosje is dat ze koprollen maakt! Kop tussen de poten, en rollen maar! Het ziet er erg grappig uit, en die vrouw is er ook helemaal dol op! Ze zijn nu iets meer dan een half jaar oud. Lola is ook heel schattig. Ze slaapt bij mijn zusje op bed, maar als ze merkt dat ik wakker ben komt ze naar mij. Als ze dan merkt dat mijn moeder wakker is, komt ze bij haar liggen. Ze loopt de hele dag te zwijmelen en is heel speels! Misschien plaats ik binnenkort foto's :)
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Astrid » 29 apr 2011, 16:56

Inmiddels is Koekie volledig uitgegroeid (hij weegt wel ±40 gram, wooaw!! :lol: ) en lekker tam geworden. De afgelopen tijd heb ik wel wat fotoshoots gedaan, maar omdat ie op een enkele uitzondering na meestal pas 's avonds wakker word, is de belichting nogal een issue. Maar toch is 't hoog tijd dat jullie weer eens iets van Koekie zien! Kwalitatief valt er dus wel 't een en ander op aan te merken, maar de 'awh!-factor' verbergt dat vast wel een beetje.

Koekie zijn grootste hobby: wangzakken volproppen!
Afbeelding

Maar poseren kan hij ook steeds beter. ^^
Afbeelding

Pas op! Scherpe neus! Flauw Astrid..
Afbeelding

Nou waren die foto's van een maandje geleden, de rest is van vandaag:
"Wie is daar?"
Afbeelding

"Owh, ja, een camera.. Uhm, wat moest ik dan ookalweer doen?"
Afbeelding

"Ach, maar natuurlijk! Even m'n snorharen poetsen."
Afbeelding

"Laat ik m'n borstspieren ook maar gelijk wassen, misschien kijken er nog knappe hamsterdames mee.."
Afbeelding

"Krijg ik ook nog iets voor dat poseren eigenlijk?" "Ah, kijk! Braaf baasje, je bedient me zoals het hoort!"
Afbeelding

"Nou goed, hier komt ie!"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een leukerd hè!? :loveit:
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Robbert » 02 mei 2011, 21:38

Hij is zeker leuk ja, maarrrrrrr.....
Voor mij is ie leuk om te zien. En dat je er zo goed en serieus mee omgaat is misschien nog wel leuker om te zien, dat zou iedereen met zijn/haar huisdier moeten doen, ongeacht het soort. I)

Grappig pluizig diertje in ieder geval Astrid!
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Vorige

• Reklame Boodschappen