Dierentuinagenda 2012

Praten over echte dieren of dierentuinen kan hier...

Dierentuinagenda 2012

Berichtdoor Qwikkie » 05 maart 2012, 22:29

Na de voorgaande jaren, leek het mij wel leuk om ook een 2012 editie te maken. Laat ik dan ook maar aftrappen:
Aangezien mijn vader 5 weken gaat fietsen naar Santiago de Compostella, en mijn broer gaat werken in het buitenland, moeten mijn moeder en ik met z'n 2'en op vakantie (ochoch, wat erg :P )
Dus kwam ik met het idee om naar Berlijn te gaan, kan mijn moeder daar 2 dagen rondlopen in de stad, en kan ik beide zoo's bezoeken. En aangezien ik vorig jaar met Gerben mee mocht, mag hij dit jaar met mij mee. Gaan we gezellig zowel Tiergarten Berlin en Zoologischer Garten Berlin onveilig maken komende zomer :D
Bezochte parken in 2012: Diergaarde Blijdorp 2x, Dierenpark Amersfoort, Safaripark Beekse Bergen
Totaal aantal bezoeken: 4
To do 2012: Vast wel iets, dat zien we wel weer.
Qwikkie
ZooTycoon.nl Lid

Re: Dierentuinagenda 2012

Berichtdoor Robbert » 05 maart 2012, 23:03

Tom, geef maar toe dat dit een subtiele manier is om iedereen eens even lekker ordinair jaloers te maken.... Ik heb je wel door!!! :mrgreen:
Wat gaaf om eens naar Berlijn te gaan hoor! Als er een plaatsje in de kofferbak over is, PM maar even ;)

Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt concrete plannen dit jaar, aangezien ik ook wel van andere zaken afhankelijk ben die nog onzeker zijn. Maar m'n Blijdorp-abo gaat volgende maand waarschijnlijk verlengd worden, die van Burgers weet ik nog niet eigenlijk. En vanwege het Blijdorp-abo ben ik al naar Planckendael en Duisburg geweest in dit kalenderjaar, en daar probeer ik in ieder geval Antwerpen ook nog aan toe te voegen.
Verder ben ik natuurlijk weer op zo veel mogelijk meetings te vinden dit jaar, ongeacht waar ze plaatsvinden.

Nee, verder weet ik het echt nog niet, ik zie wel wat er op mijn pad gaat komen dit jaar. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Tijgerboy » 06 maart 2012, 08:49

Ehm... Ik ben al een keer naar blijdorp geweest dit jaar. En nu ik m'n abo heb gaat dat nog heel veel vaker gebeuren.
Deze zomervakantie ga ik naar een bungalowsafaripark in Frankrijk. Hier staan de huizen op palen en kijk je zo vanuit je slaapkamer uit op de aapjes, giraffen en nog veel meer dieren :D
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gerbanno » 06 maart 2012, 13:59

Nou, te beginnen met Tom en Berlijn, zoals al gezegd, maar verder ga ik deze zomer nog naar Californië en Nevada, waar ik Los Angeles Zoo, Sea World San Diego en San Diego Zoo ga bezoeken. Verder probeer ik net als de voorgaande jaren nog minimaal één keer een bezoek te brengen aan Welt Vogel Park Walsrode. Verder staat natuurlijk de meeting op mijn lijstje, en aangezien ik nog steeds een abbo op Emmen heb zal ik daar ook nog wel weer een paar keer langs gaan. Ik heb overigens ook nog 4 vrijkaartjes voor Aqua Zoo Leeuwaren, dus ook daar zal ik nog wel heen gaan dit jaar. En last but no least ben ik van plan nog een keer naar Artis te gaan, dus als er mensen mee willen? (:
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor margay88 » 06 maart 2012, 15:31

Iedereen heeft hier heel veel plannen om zoos te bezoeken? xD
Ik beslis dat altijd twee/drie dagen van te voren, maar ik weet al wel dat ik dit jaar Tierpark Nordhorn en Burgers Zoo ga bezoeken! :D
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now!
margay88
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 06 maart 2012, 15:34

Hier zijn ook weer plannen gemaakt. De te verwachte zoo :
-Apenheul
-Burgers Zoo
-Dierenpark Emmen
-Gaia Zoo
-Diergaarde Blijdorp
-Aqua Zoo
-Safaripark Beekse Bergen
....

Verders weet ik het nog niet. ;)
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Qwikkie » 07 maart 2012, 22:03

Hmm, Robbert heeft me door xD
Ik moet zeggen dat jullie lijstje ook zeer goed klinkt hoor! (Gerben niet meegerekend, want dat is gewoon een stomme mazzelaar xD)

Ik heb natuurlijk ook nog mijn abo op Blijdorp die ik in mei ga verlengen, dus een aantal Blijdorp bezoeken komen er zeker aan. Verder wil ik ook nog naar Artis en Ouwehands. En natuurlijk alle andere parken waar ik heel toevallig langs kom :P
Bezochte parken in 2012: Diergaarde Blijdorp 2x, Dierenpark Amersfoort, Safaripark Beekse Bergen
Totaal aantal bezoeken: 4
To do 2012: Vast wel iets, dat zien we wel weer.
Qwikkie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Stefano » 08 maart 2012, 12:05

Gerbanno schreef:..... maar verder ga ik deze zomer nog naar Californië en Nevada, waar ik Los Angeles Zoo, Sea World San Diego en San Diego Zoo ga bezoeken. .....
En last but no least ben ik van plan nog een keer naar Artis te gaan, dus als er mensen mee willen? (:

Geen Monterey Bay Aquarium ?

ik heb vooralsnog geen lijstje :( maar dat zal heus nog komen
Artis wil ik eigenlijk ook nog eens heen ....
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen