Aziatische Dieren.

Praten over echte dieren of dierentuinen kan hier...

Re: Aziatische Dieren.

Berichtdoor zwartje en lucky » 04 jan 2012, 22:08

maarten95 schreef:Hier is een mooi Wikipedia-artikel over dieren in Azië, het is wel in het Engels dus ik hoop dat je dat een beetje kan begrijpen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fauna_of_Asia

oo dankje wel. alleen helaas ken ik geen Engels, maar daar hebben we google vertelen voor ;) komt goed.

Ruud schreef:En hoever ben je nu met je kamer ?

Heb je al ideeën en ben je al begonnen. Want wij zijn natuurlijk reuzenbenieuwd. ;)

Leuk dat je er naar vraagt I).
De plattegrond is al klaar. Binnenkort met de meudels gaan verschuiven, dan een grote plank kopen bij de Ikea en dan inkopen doen ID ID Ik weet niet of jullie dat Chinese winkeltje kennen in Rotterdam: Kruisplein 42.
dus daar ga ik heel wat uurtjes zoeken naar leuke spulletjes voor im mijn kamer I) .

Edit:
p.s jullie weten meer dan ik :oops: en dan loop ik heel wat achter met het leren van dieren.
Laatst bijgewerkt door Shirley op 04 jan 2012, 22:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Berichten samengevoegd
zwartje en lucky
ZooTycoon.nl Lid

Re: Aziatische Dieren.

Berichtdoor Astrid » 06 jan 2012, 16:29

zwartje en lucky schreef:alleen helaas ken ik geen Engels, maar daar hebben we google vertelen voor ;) komt goed.

De Nederlandse wiki heeft ook een aantal mooie lijsten. In >deze< link vind je een paar lijsten met zoogdieren op een bepaalde plaats. Een aantal van die landen liggen in Azië, dus daar kun je ook kijken. Een complete lijst met Aziatische dieren kan ik zo snel even niet vinden en ik heb niet naar de andere diergroepen gekeken, was gewoon even snel bezig. Maar misschien weet je zelf ook nog wat meer lijsten te vinden daar. Genoeg te vinden iig!
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Vorige

• Reklame Boodschappen