Dierentuin Agenda 2011

Praten over echte dieren of dierentuinen kan hier...

Re: Dierentuin Agenda 2011

Berichtdoor Emile » 04 maart 2011, 08:42

Aankomende zondag lekker naar Ouwehands (ben al tijden niet meer naar dierentuin geweest om gewoon rond te lopen, alleen maar om te werken =P ), dan in april nog naar Blijdorp. Hopelijk aanstaande vrijdag ook nog even langs Emmen wippen, van de zomer ook weer met de leeuwtjes. En dan wil ik nog graag naar Apenheul dit jaar, Artis zit er ook nog in. Hopelijk ook nog een tripje naar Duisburg en Köln. En als ik een beetje geluk heb ga ik eens een dierentuin in Zuid-Afrika bezoeken van de zomer. Oh, en de zodiac tuinen (overloon en aqua zoo) worden ook nog zeker bezocht door mij.
You must speak Pukkaneese!
Emile
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Qwikkie » 04 maart 2011, 22:25

Dat zijn nogal wat tuinen die je gaat bezoeken dit jaar :P

Ik ga hoogst waarschijnlijk zondag naar Blijdorp. Als er nog iemand is die dan ook gaat, laat het maar even weten :)
Bezochte parken in 2012: Diergaarde Blijdorp 2x, Dierenpark Amersfoort, Safaripark Beekse Bergen
Totaal aantal bezoeken: 4
To do 2012: Vast wel iets, dat zien we wel weer.
Qwikkie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 05 maart 2011, 12:29

Emile schreef:...als ik een beetje geluk heb ga ik eens een dierentuin in Zuid-Afrika bezoeken van de zomer...

Dat is toch al één grote dierentuin op zich daar? ;)
Ik had voor mezelf trouwens half wat plannen om morgen naar Krefeld te gaan, net over de grens in Duitsland. Maar ik weet nu nog niet of dat nog wel door gaat want m'n broertjes haken een voor een af ivm carnaval.... I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor x4ndr4 » 05 maart 2011, 21:01

Afgelopen maandag naar Ouwehands dierenpark geweest en van de zomer ga ik daar weer naartoe (maandag was erg mistig en heb erg weinig dieren kunnen zien). Ook staan Blijdorp (dinsdag), Avifauna (meivakantie), Beekse Bergen (/animal event), Dierenpark Amersfoort (zomervakantie) en Marineland op Mallorca of Catalunya (stage dierverzorging 16 mei-16 juli) op het verlanglijstje/in de agenda. Heb een nieuwe camera en wil dus erg mooie foto's gaan maken...
x4ndr4
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Pandatje » 06 maart 2011, 14:32

Als het mooi weer is en ik zin heb, of anderen zin hebben om mee te gaan, ga ik ongwteijfeld nog vaak naar Blijdorp dit jaar. Altijd handig met een abbo ;)

Verder heb ik nog niet echt plannen. Ik ga misschien dit jaar wel een weekendje naar Keulen, dus misschien wordt dat ook wel een bezoekje aan de dierentuin. Maar dat is nog even afwachten, we gaan immesr op stedentrip.
Pandatje
Winnaar Poema Contest

Berichtdoor Shirley » 31 maart 2011, 19:26

Omdat het zaterdag mooi schijnt te worden, ga ik aapjes kijken :P
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor joshua zt2 » 31 maart 2011, 20:08

Ik ga in de activiteiten week van school naar een parkje in Duitsland, geen idee hoe het heet maar niet heel groot en het is opgekocht door een Nederlands echtpaar ofzo.

Heb als zin in.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 31 maart 2011, 21:33

@Shirley: Gokje hoor, maar..... Apenheul? ;)
@Joshua: Aha ik weet wel welk park dat is, ik heb er laatst nog ergens foto's van gezien. Er stond erg veel thematisering dat van vreemd goedkoop plastic gemaakt was en op dat moment waren er ook veel hokken compleet leeg. Ik hoop voor jou dat het park er tijdens jouw bezoek wat interessanter bij ligt qua dieren. Niet om je uit je goede gevoel te praten maar ik zou er eerlijk gezegd niet te veel van verwachten. Dan valt het misschien nog mee. ;)

Tsja en ik heb zelf ook wel zin om Zaterdag (met de mooie weersvoorspellingen) wat leuks te gaan doen, maar weet nog niet wat. Maar ik voel wel weer magnetische krachten vanuit buitenlandse parken, of 'mijn oude thuispark' Dierenrijk. Maar ik heb nu nog geen idee wat het gaat worden.
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Shirley » 01 apr 2011, 08:53

Goh Robbert hoe raad je het :P
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor joshua zt2 » 01 apr 2011, 15:01

Oke bedankt Robbert voor de inlichtingen, mijn Docent Dier zij ook al zoiets dat het niet veel van moest voorstellen maar ik zie wel wat er komt. ;)
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen