Dierentuin Agenda 2011

Praten over echte dieren of dierentuinen kan hier...

Re: Dierentuin Agenda 2011

Berichtdoor africanfreak » 15 mei 2011, 10:24

Shirley schreef:Hmmm er worden steeds meer Blijdorp abo's aangeschaft, gezellig! Het Wilde Westen is nog zo gek niet hè xD

ons blijdorp abbo is afgeschaft :( omdat wij geen 2e reden hebben om richting rotterdam te gaan.
en we vonden het tever om er telkens maar weer naar toe te gaan.
We hadden abbo omdat wij wel eens voor zaken naar rotterdam moesten, en toen konden ik en mijn broertje blijdorp in omdat we daar langs kwamen :P

op de planning staat voor binnenkort nog wel dierenrijk verwacht ik. en verder weet ik het nog niet. Ligt aan de invulling van de vakantie. aangezien ik vakantie werk heb, we sowieso nog naar een aantal dingen gaan, is er niet veel tijd meer vrij voor een zoo.
Maar ik heb kreten als '' burger's '' en ''gaia'' voorbij horen komen. Wat ik beide prima zoo's vind =)
Al moet ik toe geven dat duisburg vorig jaar erg leuk is, en ik hoop stiekem wel op een ander duits tuintje :angle:
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Shirley » 15 mei 2011, 18:11

Vandaag onverwachts naar Blijdorp geweest en het was weer erg leuk.
Eigenlijk stond er een Duits park op de planning, maar die ging helaas niet door en wordt verschoven naar een andere datum ;)
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor x4ndr4 » 15 mei 2011, 22:28

Robbert schreef:Wow Xandra, dat is heel wat! Kan ik nog mee in je koffer? :P
Maar je weet misschien al wel dat we hier dol zijn op foto's he, en al helemaal vanuit verre, onbekende parken! Hint hint hint! ;)

Morgen heb ik een last-minute naar Blijdorp. Er zat wat anders in de planning maar dat is vanavond nog veranderd. Maar Blijdorp is natuurlijk ook super! I)

Ik zal zeker foto's maken van het park en die zal ik hier wel laten zien als ik er tijd voor heb, anders kun je kijken je kijken op deze link: http://marinelandstage2011.blogspot.com/ Dit is mijn blog en onderin staat een diavoorstelling met al een paar foto's van de dieren hier..
x4ndr4
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Astrid » 20 jul 2011, 12:09

Tis vandaag lekker weer en het is ZOOmeravond in Blijdorp.. Ik ga er zo gezellig naartoe fietsen! Hopelijk red ik 't. :lol:
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Vorige

• Reklame Boodschappen