Het Verzamelaars-Topic!

De iets minder serieuze topics passen hier het beste.

Re: Het Verzamelaars-Topic!

Berichtdoor brands » 04 sep 2011, 17:55

Ruud schreef:En Brands heb je al die ministeck platen ook allemaal laten staan of haal je ze weer uit na een bepaalde tijd ?

Ruud, heb alles tot nu toe op de platen laten staan ;). Alleen die paarden die eerst heb ik wel is een andere van gemaakt. De rest heb ik nooit veranderd dus staat nog zoals sinds het begin. De tijger is af en zit op dit moment in een doos omdat ik nog een mooi plekje moet geven :).

Als ik volgend jaar of dit jaar nog een nieuwe koop dan maak ik ze wel, maar laat hem staan en doe hem gemaakt in de doos. Zo kan ik af en toe is wisselen van afbeelding, heb meestal geen zin om het na gemaakt te hebben weer te slopen ;). Of te wel hij komt in de doos of aan de muur. Als ik iets van de muur haal komt het in delen in de doos.
Collegejaar 2012 - 2013 --> 4de jaar van de opleiding

Opleiding HBO accountancy (administratie voeren van bijvoorbeeld de bakker + de bijbehorende belastingformulieren)
brands
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 04 sep 2011, 18:23

Ruud schreef:Dat is zeker een mooie vliegtoestel. Hoeveel heb je er nu ?

Dankjewel! :D Ik heb geen idee hoe veel ik er nu heb, er liggen er nog heel wat ingepakt of nog op de werktafel. Ik heb even een foto van alle modellen die af zijn samen en de dozen gemaakt, zodat je wel een indruk krijgt.

Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik een kleine verzameling fossielen. Vandaag ben ik teruggekomen uit Frankrijk, waar ik 2 delen van een gepolijste Ammoniet gekocht heb. Die had ik nog niet. Deze is ong. 150 miljoen jaar oud en gevonden op Madagaskar.
Afbeelding
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor gvds » 14 sep 2011, 07:04

ik heb eergisteren mijn cd collectie aangevuld met
queensryche - operation mindcrime
deep purple - machine head
kate bush - kick inside
gvds
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor gvds » 22 okt 2011, 20:08

heb nu 101 albums laats toegevoegd
aerosmith - get a grip en
coldplay - mylo xyloto gelijk eerste dag door de brievenbus gekregen
gvds
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Robbert » 24 okt 2011, 23:22

101 Albums! Dat zijn er nogal wat! :shock:

Mijn laatste toevoeging aan de rally-virtine is een 1/43 model van een Nederlands rallyteam. P. van Merksteijn z'n Ford Focus RS 07 WRC zoals hij er de rally van Spanje mee heeft gereden in 2008. Plaatje geleend van internet:
Afbeelding

De mijne is nog niet uit de doos en bovendien zal dit voorlopig wel even de laatste toevoeging zijn, want het geld gaat even naar andere, belangrijkere zaken. Bovendien moet ik het hele zwikkie binnenkort toch een keer in gaan pakken en ik heb een hekel aan dubbel werk. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor gvds » 04 nov 2011, 14:57

heb nu 107 albums laats toegevoegd rolling stones - rolling gold
gvds
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 04 nov 2011, 20:54

Ik heb even foto's gemaakt van mijn huidige Schleich-collectie. Normaal staan ze in een vitrine maar omdat daar een spiegel in zit is dat lastig te fotograferen.

Afbeelding
De prehistorische beestjes.

Afbeelding
Dieren van de noord- en zuidpool en de oceanen.

Afbeelding
Gedomesticeerde dieren en paarden.

Afbeelding
De dieren van Noord- en Zuid-Amerika.

Afbeelding
Europese dieren.

Afbeelding
En natuurlijk Azië.

Afbeelding
En Australië.

Afbeelding
De grootste groep is Afrika, dat is ook wel logisch want veel bekende wilde dieren komen uit Afrika.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 09 nov 2011, 17:42

Heb vandaag weer een modelvliegtuig afgemaakt! :) Dit keer is het de Alenia C-27J Spartan. De schaal is 1/72 en het merk is Italeri. Hij staat op de foto samen met de Panavia Tornado IDS, ook schaal 1/72 van Italeri. Ze zijn beide met de markeringen van de Italiaanse luchtmacht (Aeronautica Militaire).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 06 jan 2012, 17:58

Ben ik de enige ter wereld met een verzameling? :P
Hier is een nieuw modelvliegtuig van mij, dat ik vandaag heb afgemaakt. Hij is best goed gelukt al zeg ik het zelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is de Panavia Tornado ids, het merk is Revell en de schaal is 1/72. Hij heeft speciale kleuren van Tigermeet 2009/Last Call 512. Tigermeet is een jaarlijkse bijeenkomst van NAVO-vliegtuigen, de vliegtuigen de meedoen dragen speciale kleuren met afbeeldingen van grote katachtigen (vaak tijgers natuurlijk). Deze is van de Duitse luchtmacht (Luftwaffe).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor brands » 11 aug 2012, 18:42

Bump aan dit topic, het laatste bericht is geplaatst op 6 januari 2012 dus ik hoop dat het mag. Zo niet sorry :oops: Ik vind het niet nodig om een nieuw topic te openen aangezien er al een bestaand topic is.

Op pagina 18 van dit topic heb ik mijn hele collectie van het ministeck getoond. Afgelopen april heb ik met het verjaardagsgeld van opa en oma een nieuwe gekocht om dit tijdens de vakantie in elkaar te zetten om te genieten van de vakantie.

Ik heb nu 4 weken vakantie gehad, maar moet jullie wel zeggen dat ik er geen 4 weken mee bezig geweest ben. Aangezien jullie wel weten dat er afgelopen 2 weken veel sport op de tv was, heb ik dat meer gekeken dan dat ik daarmee bezig ben geweest.

Nu genoeg geschreven, nu maar een foto van het eindresultaat.

Afbeelding

Groeten, Brands
Collegejaar 2012 - 2013 --> 4de jaar van de opleiding

Opleiding HBO accountancy (administratie voeren van bijvoorbeeld de bakker + de bijbehorende belastingformulieren)
brands
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen